Grupa krwi a grypa

1. Data: 2009-11-04 17:34:08

Temat: Grupa krwi a grypa
Od: "bit" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Związki grypy z grupami krwi

Osoby z grupą krwi A charakteryzuje zdolność do szybkiego wytwarzania
znacznej liczby przeciwciał skierowanych przeciw grypie typu A (H1N1),

a jeszcze lepszą odpowiedź immunologiczną wywołuje u nich infekcja szczepem
A (H3N2). Odpowiedź na zakażenie wirusem B jest jednak słabsza.

Ogólnie rzecz biorąc, osoby z grupą krwi A mają skłonność do zakażeń jedynie
mnij zjadliwymi postaciami wirusa grypy, a kiedy zachorują,

przechodzą ją lżej.

Grupa krwi B ma najsłabszy system obrony przed A (H3N2) i nieznacznie lepszy
przed A (H1N1). Antygeny A (H3N2) występują w krwi zdrowych osób z grupą
krwi B jeszcze w 5 miesięcy po wyleczeniu grypy. Zwykle nie daje to żadnych
objawów, sygnalizuje jednak, że u osób z tą grupą krwi wirusy tego szczepu
znajdują stosunkowo bezpieczną przystań. Przeciw szczepom typu B grupa krwi
B ma jednak broń silniejszą od reszty. Jej odpowiedź immunologiczna jest w
tym wypadku szybsza i trwa dłużej niż w wypadku pozostałych grup krwi.

Grupa krwi AB ma stosunkowo niską zdolność wytwarzania przeciwciał
skierowanych przeciw wirusom grypy. Dla osób z tą grupą krwi grypa może być
corocznym problemem. Przez kilka miesięcy prowadzono badania immunologiczne
w populacji kobiet i mężczyzna o różnych grupach krwi. T toku tych badań
zebrano dane na temat następujących z czasem zmian liczby przewiał anty-HA i
anty-NA w surowicy krwi badanych osób. Osoby z grupą krwi AB okazały się
najbardziej podatne na oba typy wirusa grupy, A i B. Padały ofiarą epidemii
grupowych wcześniej i przechodziły chorobę ciężej niż przedstawiciele innych
grup krwi.

Grupę krwi 0 charakteryzowała ogólnie najmniejsza podatność na wirusa grypy.

Okazało się też, że wydzielacze antygenu Lewisa są bardziej wrażliwi na
grupę niż osoby niewydzielające antygenów do płynów ustrojowych ciała. Wśród
chorych na grypę typu A i B, wirusowy nieżyt nosa, para grypowe infekcje
dróg oddechowych i choroby wywołane echowirusami osoby wydzielające
wszystkich grup krwi występowały częściej niż pozostałe. Stosunkowo dobrze
zabezpieczona przed grypą okazała się też grupa krwi z fenotypem MN.

Cytat z: "Jedz zgodnie ze swoją grupą krwi" Dr Peter J. D'Adamo, Atherine
Whitney

2. Data: 2009-11-04 18:59:41

Temat: Re: Grupa krwi a grypa
Od: "Jacek Buda" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bit <...@...pl> napisał(a):

> [...]
> zabezpieczona przed grypą okazała się też grupa krwi z fenotypem MN.
>

> Cytat z: "Jedz zgodnie ze swoją grupą krwi" Dr Peter J. D'Adamo, Atherine

No nie skończcie skończcie pisać o tej grypie

3. Data: 2009-11-04 22:12:48

Od: STranger <p...@n...ue> szukaj wiadomości tego autora

bit pisze:
> Związki grypy z grupami krwi
> (ciach)

Niezłe bajki! :>

A jak się ma do tej "mundrości grypowo-grupowej" obecność, bądź brak
obecności w ludzkiej krwi czynnika małp rezusów, czyli popularnie
zwanego czynnikiem Rh? :>

Ktoś pominął ten ważny czynnik i dlaczego? ;> Wietrze spisek :D
W końcu brak małpiego czynnika Rhezus (Rh- ) wyewoluował w Europie
zaledwie kilkadziesiąt tysięcy lat temu w Alpach, a wirus grypy istniał
od zawsze wraz z ludzkością. Tylko 15% białej rasy nie posiada Rh, a
wśród innych ras ludzkich są to promile.
Jak doszło do "mutacji" usuwającej małpi czynnik Rh z krwi, dlaczego i
jak się to ma wobec odporności na grypę? LOL :D

STranger
www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2515435

4. Data: 2009-11-05 06:42:23

Od: Gośka <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lis, 18:34, "bit" <x...@...pl> wrote:
(...)
> [...]
> grupowych wcześniej i przechodziły chorobę ciężej niż przedstawiciele innych
Mam AB i nigdy w życiu nie chorowałam na grypę, a więc nie zawsze to
prawda.

5. Data: 2009-11-05 07:59:31

Od: "Vicky S." <v...@t...poczta.bez.onet.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gośka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...
On 4 Lis, 18:34, "bit" <x...@...pl> wrote:
(...)
> [...]
> innych
> grup krwi.
Mam AB i nigdy w życiu nie chorowałam na grypę, a więc nie zawsze to

Podpisuję się pod tym rękami i nogami :)

Pozdrawiam,
Vicky S.

6. Data: 2009-11-05 08:45:41

Od: "bit" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gośka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...
On 4 Lis, 18:34, "bit" <x...@...pl> wrote:
(...)
> [...]
> innych
> grup krwi.
Mam AB i nigdy w życiu nie chorowałam na grypę, a więc nie zawsze to

Tu są tylko wskazane skłonność poszczególnych organizmów. Jeśli odżywiasz
się zdrowo i żyjesz zdrowo to twoja immunologia jest wystarczająco mocna do
pokonania wirusów. Zresztą dużo zależy np. od typu pracy jaką wykonujesz.
Np. znam osobę z grupą AB, która jak się nie zaszczepi to zawsze zimą zapada
na grypę.

7. Data: 2009-11-05 16:30:28

Od: STranger <p...@n...ue> szukaj wiadomości tego autora

Vicky S. pisze:

> Mam AB i nigdy w życiu nie chorowałam na grypę, a więc nie zawsze to
> prawda.
>
> Podpisuję się pod tym rękami i nogami :)

Nie zawsze To prawda? LOL
To zupełna nieprawda! :)
To tak samo odkrywcze powiązanie jakby podatność na grypę określać
kolorem oczu.
Czyli np. "niebieskoocy blondyni są odporni całkowicie, a piwnoocy
bruneci są zdechlakami podatnymi na każdy rodzaj grypy"! Czym to się
różni od teorii o grupach krwi? Niczym!

8. Data: 2009-11-05 16:42:39

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "STranger" <p...@n...ue> napisał w wiadomości
> .....piwnoocy bruneci są zdechlakami podatnymi na każdy rodzaj grypy"! ...

no teraz to sie obraziłam :) zdechlaki, też coś phi

9. Data: 2009-11-05 18:54:03

Od: STranger <p...@n...ue> szukaj wiadomości tego autora

Aneta pisze:

> no teraz to sie obraziłam :) zdechlaki,

A od kiedy jesteś piwnookim brunetem? ;)

> też coś phi

heh, "phi" - przygód kilka wróbla świrka :)

10. Data: 2009-11-06 07:33:52

Od: "bit" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czyli np. "niebieskoocy blondyni są odporni całkowicie, a piwnoocy bruneci
> są zdechlakami podatnymi na każdy rodzaj grypy"! Czym to się różni od

Czy ty wiesz o czym piszesz? Czy ty masz jakieś pojęcie o wydzielaniu
antygenów w organiźmie. Twoja wiedza zatrzymała się mniej więcej na
witaminie c i rutinoskorbinie w tabletkach chyba.

zmiarzdzona ręka
Czy poszerzyć zęby?
"Bez pracy NIE ma kolaczy" - nawet podczas studiowania Biblii
Re: Referencje w Biblii do DNA potwierdzaja zasade osiagania niesmiertelnosci poprzez powtarzalne cofanie czasu
Re: Referencje w Biblii do DNA potwierdzaja zasade osiagania niesmiertelnosci poprzez powtarzalne cofanie czasu