Problem z nadmiernym wypadaniem włosów...

1. Data: 2009-11-05 02:21:15

Temat: Problem z nadmiernym wypadaniem włosów...
Od: Gosia18 <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Od pewnego czasu borykam się z problemami zdrowotnymi i przyjmuję leki
na zapalenie żołądka. Nie mieszkam w Polsce, a w Nowym Jorku. Od
dłuższego czasu strasznie wypadaja mi włosy... Byłam w Polsce całe
wakacje i już wtedy zauważyłam że bardzo mi wypadają włosy. Obciełam
je, a przed wylotem jeszcze skróciłam bo końcówki mi sie strasznie
rozdwajały. Kiedy wróciłam tutaj do USA moje włosy zaczęły wypadać
jeszcze bardziej. Robiłam badania na tarczyce okazało się że mam
niedoczynność. Lekarz powiedział także, że to może być stres. Dostałam
zwykły szampon i tabletki na zmniejszenie stresu oraz mellisę, nic po
za tym ..
W jeden dzień potrafie zebrać ok 3-4 garci włosów. Gdy się kompię
wanna jest pełna włosów! Włosy są wszędzie, dosłownie wszędzie.
Czy ktoś mógłby mi doradzić jakieś domowe sposoby na pielęgnację i
odnowienie włosów?
Dodam że włosy myje codziennie, ponieważ bardzo mi sie
przetłuszczają.
Błagam pomóżcie...

pozdrawiam Gosia

2. Data: 2009-11-05 07:06:14

Temat: Re: Problem z nadmiernym wypadaniem włosów...
Od: Joanna Czaplińska <j...@u...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosia18 napisał:

> Czy ktoś mógłby mi doradzić jakieś domowe sposoby na pielęgnację i
> odnowienie włosów?

Przy niedoczynności tarczycy domowe sposoby niewiele dadzą. Można np.
pic drożdże - zmieszane z ciepłą woda/mlekiem (suplementy diety
wspomagające włosy też zawierają drożdże), ale nie wiem, co z kolei na
to Twój żołądek. W aptekach (polskich, ale sądzę, że w USa też) są rózne
preparaty do wcierania w skórę głowy (np. Vichy). Ale to wszystko
leczenie skutków a nie przyczyn. Przede wszystkim powinnaś zacząć leczyć
tarczycę.

Joanna

3. Data: 2009-11-05 07:35:44

Od: jilet <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lis, 03:21, Gosia18 <g...@g...com> wrote:
> [...]
> odnowienie włosów?
> Dodam że włosy myje codziennie, ponieważ bardzo mi sie

Tak drożdże to doskonałe źródło naturalnej suplementacji, pod
warunkiem, ze
będą "zabite" 60C* temperaturą bo w przeciwnym razie zamiast one żywić
nas to
my żywimy je "własnymi zapasami " witamin z grupy B. Chodzi o
drożdże piwiarskie lub Torula.
Bardzo wiele jest przyczyn wypadania włosów więc i odnalezienie jej
jest niezwykle trudne. Działanie doraźne w stylu odżywki mazidła nieco
pomagają wzmóc kondycje włosa i cebulki niemniej gdy problem tkwi
głębiej może
nie dać wymiernych efektów. Ponoć tam u was w USA jest możliwość
zbadania włosa na podstawie którego to badania bardzo wiele można się
dowiedzieć o deficytach organizmu w dość szerokim zakresie. Zrób sobie
to badanie - coś sie dowiesz jeśli brak Ci mikro,vit. Ja ze swojej
strony polecam doraźnie preparat o nazwie Henna Treatment Wax a do
tego pij codziennie mielony len - bardzo poprawia włosy i korzystnie
wpływa na żołądek bo osłania jego ścianki.
________
pozdrówko
jilett :)

4. Data: 2009-11-05 17:01:07

Od: "DeSola" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, po pierwsze kąpie się pisze a nie KOMPIE się, ale to detal.
Napisałaś, że myjesz te włosy codziennie. Moim zdaniem powinnaś ograniczyć
to mycie włosów niestety do max raz na 3 dni, daj im trochę odpocząc po
prostu. Jestem facetem i zacząłem zauważać to samo (myłem włosy codziennie).
Teraz myję je raz na 3 dni, czasem jak mam problem z ułożeniem to sobie je
po prostu biorę pod prysznic (ale sama woda, zero chemii). Polecam bo
naprawdę efekt jest niesamowity, moje włosy odżyły, są geste i wszystkie
problemy zniknęły. Wydaje mi się, niektóre włosy nie wytrzymują codziennego
katowania chemią.

pozdrawiam

Maciek

5. Data: 2009-11-06 07:35:07

Od: Marek <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Czaplińska pisze:

> Przy niedoczynności tarczycy domowe sposoby niewiele dadzą. Można np.
> pic drożdże - zmieszane z ciepłą woda/mlekiem (suplementy diety
> wspomagające włosy też zawierają drożdże), [...]

Nie pij domowych ŻADNYCH DROZDZY, jeżeli nie chcesz sobie zafundować
drożdzycy. Specyfiki sprzedawane zawierają inne szczepy drożdży, które
są bezpieczniejsze dla zdrowia.

Warto odwiedzić dermatologa i zainteresować się poziomem hormonów
tarczycy. Poszukaj też informacji na temat czarnej rzepy która od wieków
służyła ludziom przy problemach z włosami a obecnie dość trudno ją kupić.

--
Marek

6. Data: 2009-11-06 09:36:02

Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lis, 03:21, Gosia18 <g...@g...com> wrote:
Do mycia włosów zastosuj surowe żółtko. Bez żadnych szamponów.
Włosy wypadają z powodu niskiego poziomu cynku. Zażywając cynk w
postaci tabletek - unikaj nabiału i w ogóle potraw, które zawierają
słabe metale. Podczas kuracji cynkiem słabe metale nie dopuszczają do
przyswajania cynku.
Pozdrawiam
mal

7. Data: 2009-11-06 10:23:41

Od: Marek <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

mal pisze:
> [...]
> postaci tabletek - unikaj nabiału i w ogóle potraw, które zawierają
> słabe metale. Podczas kuracji cynkiem słabe metale nie dopuszczają do

Które to są "słabe metale"?

--
Marek

8. Data: 2009-11-06 13:03:01

Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Lis, 11:23, Marek <b...@s...pl> wrote:

> Które to są "słabe metale"?

Ok, naukowo: metale ziem alkalicznych.

mal

9. Data: 2009-11-06 13:09:56

Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek pisze:

> Warto odwiedzić dermatologa i zainteresować się poziomem hormonów
> tarczycy. Poszukaj też informacji na temat czarnej rzepy która od wieków
> służyła ludziom przy problemach z włosami a obecnie dość trudno ją kupić.

We wszystkich marketach jest.

--
animka

10. Data: 2009-11-07 21:58:58

Od: Gosia18 <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Lis, 08:09, Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> wrote:

> We wszystkich marketach jest.
>
> --
> animka

Słuchajcie ja pije teraz magnez, cynk i wapno. Ale nie widze
rezultatow. Byłam u dermatologa ale powiedział że to stres i dał mi
jakies leki uspokajające ale nic na włosy!
I co teraz?
Żółtko i ta rzepa?

Grupa krwi a grypa
zmiarzdzona ręka
Czy poszerzyć zęby?
"Bez pracy NIE ma kolaczy" - nawet podczas studiowania Biblii
Re: Referencje w Biblii do DNA potwierdzaja zasade osiagania niesmiertelnosci poprzez powtarzalne cofanie czasu