Grupy samopomocy i wsparcia w Warszawie

1. Data: 2005-12-14 21:28:00

Temat: Grupy samopomocy i wsparcia w Warszawie
Od: "Promyk " <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jestem dziewczyną, lat 27, z Warszawy. Staram się o trzecią grupę
inwalidzką. Chce należeć i pomagać grupie samopomocy i wsparcia w Warszawie,
która opiekuje się osobami o różnych problemach inwalidzkich. Kiedy tak
surfowałam po sieci niestety spotykałam tylko grupy, organizacje o
jednym &#8222;profilu&#8221; problemu. Fajnie by było gdyby też były jakieś
towarzyskie
spotkania ludzi w moim wieku, kółka zainteresowań. Doskwiera mi samotność.
Chce pomagać i szukam przyjaciół :)

Znacie takie organizacje, grupy?

Promyk :)

2. Data: 2005-12-14 21:36:26

Temat: Re: Grupy samopomocy i wsparcia w Warszawie
Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Promyk pisze w news:dnq2p0$op9$1@inews.gazeta.pl

> Znacie takie organizacje, grupy?

www.ipon.pl ;-)))
Spotkania w Wawie są często, a i pomagać jest komu. ;)

--
Pozdrowieństwa,
Scally

3. Data: 2005-12-15 17:40:07

Od: "Promyk " <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daga <z...@N...onet.pl> napisał(a):

> Promyk pisze w news:dnq2p0$op9$1@inews.gazeta.pl

> www.ipon.pl ;-)))
> Spotkania w Wawie są często, a i pomagać jest komu. ;)

Dzięki. Ciekawa strona.

Pozdrawiam

Promyk

Proszę o pomoc na terenie Lodzi
Oferta pracy dla osoby niepełnosprawnej 2 osoby warszawa
Integracja :>>
Pyt. dot. dofinansowania protez z NFZ.
Re: Likwidacja PFRON-u