Grzyb na rękach + soczewki kontaktowe

1. Data: 2003-07-16 13:25:43

Temat: Grzyb na rękach + soczewki kontaktowe
Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo złe połączenie?!
--
Samotnik
www.zagle.org.pl

2. Data: 2003-07-16 15:21:13

Temat: Re: Grzyb na rękach + soczewki kontaktowe
Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał
> Bardzo złe połączenie?!
> --
> Samotnik

No... ja bym nie ryzykowala. Chyba ze ktos ci bedzie zakladal i sciagal ;)
Albo jak nie mozesz bez nich zyc, to do okulisty i niech ci zalocy night&day
;)

3. Data: 2003-07-16 18:38:11

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> No... ja bym nie ryzykowala. Chyba ze ktos ci bedzie zakladal i sciagal ;)
> Albo jak nie mozesz bez nich zyc, to do okulisty i niech ci zalocy

Moze jednak wogole az do wyleczenia?;-)

casus

4. Data: 2003-07-16 19:12:29

Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

In article <bf462v$ir$1@inews.gazeta.pl>, casus wrote:
> night&day
>

> Moze jednak wogole az do wyleczenia?;-)

A rzeczywiście mogą oczy od tego zachorować?
--
Samotnik
www.zagle.org.pl

5. Data: 2003-07-16 20:27:05

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A rzeczywiście mogą oczy od tego zachorować?
> --
> Samotnik

zdecydowanie TAK.

casus

6. Data: 2003-07-16 20:47:46

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A rzeczywiście mogą oczy od tego zachorować?
grzybica może zaatakowac również oko, nie ma przeszkód... wystarczy tylko
trochę pomóc grzybom.

7. Data: 2003-07-16 20:57:40

Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

In article <bf4ds7$oja$8@news.onet.pl>, justyp wrote:
> grzybica może zaatakowac również oko, nie ma przeszkód... wystarczy tylko
> trochę pomóc grzybom.

OK, zakładając, że jutro pójdę do dermatologa i zacznę grzybka na rękach
leczyć, to co mam robić, żeby zminimalizować ryzyko przerzutu na oczy
przy zakładaniu soczewek? Smerfuję w piątek na jacht, gdzie z kilku względów
ZDECYDOWANIE wolałbym soczewki niż okulary!
--
Samotnik
www.zagle.org.pl

8. Data: 2003-07-16 21:15:28

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
względów
> ZDECYDOWANIE wolałbym soczewki niż okulary!

Wez gdzies poczytaj na temat grzybicy rogowki, wtedy zrozumiesz ze to nie
przelewki, to naprawde wstretna i bardzo trudna do wyleczenia choroba.
Lepiej zrezygnuj z soczewek... Chociaz ja serio mowilam o Focusach
night&day - sama jestem uzalezniona od soczewek i pewnie bym tak zrobila ;)
Okulista przeciez bez problemu zalozy. Tylko co w wypadku, kiedy trzeba
bedzie soczewke wyciagnac (np. cos wpadnie ci do oka) ? Jak nie bedziesz
mial pod reka nikogo kto bedzie ci mogl wyciagnac, to lepiej nie ryzykuj,
przeciez nie bedziesz tego robil w rekawiczkach ;)))

9. Data: 2003-07-16 21:45:24

Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

In article <bf4fb4$7du$1@nemesis.news.tpi.pl>, Tusia wrote:
> względów
>
> Wez gdzies poczytaj na temat grzybicy rogowki,

Podana fraza - "grzybica rogówki" - nie została odnaleziona.

:)

za 150 zł?! NO WAY ;)
--
Samotnik
www.zagle.org.pl

10. Data: 2003-07-16 22:01:20

Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...zagle.org.pl,
Samotnik <s...@s...eu.org>:

> [...]
> przy zakładaniu soczewek? Smerfuję w piątek na jacht, gdzie z kilku
> względów ZDECYDOWANIE wolałbym soczewki niż okulary!

W takim razie moze rekawiczki lateksowe, takie jakie zakladaja okulisci?

--
Robert

wymagania sanitarne co do oddziału rehabilitacji ambulatoryjnej i ruchowe
vessel Due
pytanie o sztuczne serce
Laser a zmiana wewnatrz jamy ustnej
czernia