Grzybki Mun i Poku.

1. Data: 2001-03-29 09:35:54

Temat: Grzybki Mun i Poku.
Od: "Orion" <o...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastosowanie Grzybów Mun:
Bigos,wołowina w sosie grzybowym,schab po Libańsku,
wszelkie surówki pikantne,fasolka po meksykańsku, ryż
z warzywami,wieprzowina w sosie curry itp.
Można tak wymieniać długo !
Grzybki są świetne. Komponują się ze wszystkim oprócz
ciastek. W smaku przypominają nasze coraz rzadsze i
obecnie chronione smardze. Cudowna rzecz w kuchni
każdego smakosza. Mogą stanowić dodatek do barszczu
i wielu zup zamiast naszych grzybów a raczej jako ich
uzupełnienie.Dodatek czerwonego wina podkreśla ich smak.
Ostanio jednak "zlisiłem" się na grzyby Poku(przypominają
wyglądem nasze Olszówki). Była to cielecina w sosie słodko-
kwaśnym warzywno-grzybowym . Zjeść się nie dało !
Grzyby mają obrzydliwy smak i zapach po ugotowaniu.
Nawet w mikroskopijnej ilości potrafią zepsuć smak każdej'
potrawy. A może się mylę ? Może są takie dania ,które
przy umiejętnym stosowaniu tych grzybów są jednak wyborne ?
Co sądzicie o tych grzybkach ? Ktoś ma jakieś pozytywne
doświadczenia ? Może jakiś mały przepis ? Albo link ?
Pozdrawiam:
Orion

1. Data: 2001-03-29 12:57:36

Temat: Re: Grzybki Mun i Poku.
Od: Marcin Helinski <h...@m...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Orion wrote:

> [...]
> Co sądzicie o tych grzybkach ? Ktoś ma jakieś pozytywne
> doświadczenia ? Może jakiś mały przepis ? Albo link ?

No coz. Mam takie grzybki i rzeczywiscie zapach maja nieprzyjemny. Ale
stosowalem je do przepisow chinskich zamiast Mun i jakos dalo sie zjesc.
Zawsze wczesniej je namaczalem i wode wylewalem.

pozdrawiam
Marcin

Ryba - jak rozpoznac ???
Jak poznac rybe???