Grzybobrania...

1. Data: 2010-05-10 09:02:02

Temat: Grzybobrania...
Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

...czas nastał :)

W przydomowym ogródku, pod cisami i leszczyną zidentyfikowane zostały
smardze zwyczajne w ilości sztuk: 2 dojrzałe i 5 glutów (które po odkryciu
już nie chcą rosnać ;) ).

Magda *gdaMa*

2. Data: 2010-05-10 09:06:32

Temat: Re: Grzybobrania...
Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa pisze:
> ...czas nastał :)
>
> W przydomowym ogródku, pod cisami i leszczyną zidentyfikowane zostały
> smardze zwyczajne w ilości sztuk: 2 dojrzałe i 5 glutów (które po odkryciu
> już nie chcą rosnać ;) ).

U nas też są pod cisami i w maliniaku (wysypałam tam jesienią korę), a
w trawie pokazały się majówki wiosenne.
--
Basia

3. Data: 2010-05-10 10:04:54

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie smardze sie pojawily przed 1 maja. Teraz juz nie ma.

MJ

4. Data: 2010-05-10 13:32:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 May 2010 11:02:02 +0200, gdaMa napisał(a):

> ...czas nastał :)
>
> W przydomowym ogródku, pod cisami i leszczyną zidentyfikowane zostały
> smardze zwyczajne w ilości sztuk: 2 dojrzałe i 5 glutów (które po odkryciu
> już nie chcą rosnać ;) ).

Tylko z piestrzenicą nie pomyl, bo...

5. Data: 2010-05-10 14:40:45

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

*Ikselka*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać (C
Pippi):

> Tylko z piestrzenicą nie pomyl, bo...

Za późno...
...zeżarłam duszone z cebulką

Magda *gdaMa*, wcześniej skonsultowałam z moim guru ds grzybów i sprawdziłam
dla pewności w atlasie grzybów :)

6. Data: 2010-05-10 22:34:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 May 2010 16:40:45 +0200, gdaMa napisał(a):

> *Ikselka*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać (C
> Pippi):

> Za późno...
> ...zeżarłam duszone z cebulką

Amen.

7. Data: 2010-05-11 07:22:54

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

*Ikselka*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać (C
Pippi):

> Amen.

Muszę Cię rozczarować - to były jednak smardze :D

Magda *gdaMa*

8. Data: 2010-05-11 09:26:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 May 2010 09:22:54 +0200, gdaMa napisał(a):

> *Ikselka*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać (C
> Pippi):

> Muszę Cię rozczarować - to były jednak smardze :D

Dlaczego rozczarować? Miło mi, że żyjesz.

9. Data: 2010-05-11 20:54:41

Od: "Moon" <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa wrote:
> *Ikselka*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać (C
> Pippi):

> Za późno...
> ...zeżarłam duszone z cebulką

co cię nie zabije, wzmocni cię.

moon

młoda kapusta
Ser Manchego.
Śniadanko
Sushi - z czym robicie? Może jakieś ciekawe przepisy?
cytrynówka ze skórek - jak?