Grzybowa przyprawa

1. Data: 2006-07-27 19:23:13

Temat: Grzybowa przyprawa
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam w ogrodzie od kilku lat roślinę o nazwie grzybowa przyprawa.Pod tą nazwą
nasiona trafiły do mnie z Rosji.Roślina pachnie grzybami, nie używałem jej
do niczego.
Bartek znalazł nazwę, jest to kozieradka błękitna.Roślina ma takie ciekawe
właściwości,że warto się z nią zapoznać.
Pozdrawiam.Mirzan

http://luskiewnik.strefa.pl/farmakologia/trigonella.
htm

2. Data: 2006-07-27 19:46:35

Temat: Re: Grzybowa przyprawa
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:3261.0000003e.44c912a1@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> Bartek znalazł nazwę, jest to kozieradka błękitna.Roślina ma takie
> ciekawe właściwości,że warto się z nią zapoznać.

Hejka. Cytuję: "Mielone nasiona kozieradki były podawane lochom, klaczom
i krowom w okresie okołoporodowym." Ależ proza życia a ja do tej pory byłem
przekonany, że nasiona kozieradki były serwowane kobietom w haremie, żeby
między innymi zaokrąglić ich kształty. :-)
Pozdrawiam estetycznie Ja...cki

Jabłoń "papierówka" - kiedy, jak, skąd...?
choroba pomidora
Tuje szmaragdowe w Gdańsku
Pnącza
orzech wloski