Pnącza

1. Data: 2006-07-27 12:07:34

Temat: Pnącza
Od: "Adam K." <k...@w...ilkus.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
i proszę o poradę - gdzie szukać w pobliżu Olkusza pnącz:
akebia, kornak, dławisz okrągłolistny, hortencja pnąca.

Chcemy dwa z nich wybrać - jedno na ogrodzenie, jedno na słup przy
wejściu do domu - ale wcześniej zależy nam, by zobaczyć je na żywo.

--
Adam Kochanowski

2. Data: 2006-07-28 10:06:22

Temat: Re: Pnącza
Od: "Jan P. Cieciński" <j...@c...eco.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam K. napisał(a):
> [...]
>
> Chcemy dwa z nich wybrać - jedno na ogrodzenie, jedno na słup przy
> wejściu do domu - ale wcześniej zależy nam, by zobaczyć je na żywo.

Witam!
Po pierwsze, "kornak" to opiekun słonia. Pnącze nazywa się "kokornak". I
następny błąd w nazwie - ma być "hortensja".
A wszystkie wymienione powyżej pnącza powinny być w Ogrodzie Botanicznym
w Krakowie.

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl

3. Data: 2006-07-28 11:48:58

Od: "Adam K." <k...@w...ilkus.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan P. Cieciński napisał(a):
> [...]
> następny błąd w nazwie - ma być "hortensja".
> A wszystkie wymienione powyżej pnącza powinny być w Ogrodzie Botanicznym

No, z kokornakiem to pokręciłem, a hortensja - literówka ;)
Dziękuję.

--
Adam K.

orzech wloski