Grzyby grzybobranie

41. Data: 2003-10-06 08:11:52

Temat: Odp: Grzyby grzybobranie
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...onet.pl...

> Dzięki Michale, to była właśnie płachetka nie gąska.

No to musze sobie odnotować, ze i płachetka naywana jest "niemką".
Dzięki! :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

42. Data: 2003-10-06 11:16:21

Temat: Re: Grzyby grzybobranie
Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał

> niejadalne
>
> A cóż to za przesądy, ze purchwaki ( Lycoperdon perlatum ) na przykład,
> są nie jadalne. Wręcz odwrotnie. To brdzo smaczny i pachnący grzyb jadalny..
> A jajecznica smażona na purchawkach jest wręcz genialna ( posypana orzechami
> oczywiście). :-))

Ja też zbieram i jem purchawki. Też z jajkiem. Bardzo smaczne !

Majka

43. Data: 2003-10-06 12:03:05

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Majka <m...@z...szczecin.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:blrj0n$li4$...@a...news.tpi.pl...

> Ja też zbieram i jem purchawki. Też z jajkiem. Bardzo smaczne !

Mądra dziewczynka !
Pozdrawiam :-)
Janusz

44. Data: 2003-10-06 20:00:19

Od: "Too Old" <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nadejszła wielkopomna chwila i
Marzenna Kielan<m...@s...pl>
napisał(a)
w swojej wiadomości
<news:blr7c1$mql$1@atlantis.news.tpi.pl> ,na co
zmuszony jestem odpowiedzieć :
> ;-)
>
> Too Old... ja wiem, że to temat "grzybowy" ale przecież nie jestem aż taka
> gąska ;) Borowik szatan to zdaje się gdzieś tylko na południu, a goryczak
> ma tak niezapomniany smak, że trudno tego nie zauważyć - poza tym goryczak
> to zdaje się jest niejadalny, ale nie jest trujący.

Marzenko.Goryczak jest gorzki,ale trudno smakowac grzyby w lesie,bo Ci język
zdrętwieje . Rozpoznaje się go po lekko różowych rurkach i żółtawym
kapeluszu .

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_pnet.pl
Milanówek ,a obok stolica Państwa Urzędników

test news
Ostrzeżenie
pare pytan
sprowadzanie roslin zza granicy