Gwizdze i cieknie z ucha...

1. Data: 2002-09-30 12:56:21

Temat: Gwizdze i cieknie z ucha...
Od: "Pracus24" <p...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

4 dni temu laryngolog rozpoznal u mnie zapalenie ucha. Glownymi objawami
bylo b. silne gwizdzenie + uciazliwy (ale nie ostry) bol ucha + goraczka 38.
Potem pojawil sie dosc obfity wyciek sluzu wymieszanego z krwia.

Od 3 dni biore: Cipropol (2 x 500 mg) + Betaserc + Nootropil + Dicortineff.

Jak dotad nie ma zadnej poprawy. Kazdy z ww. objawow nadal wystepuje z takim
samym nasileniem.

Gdyby nie Ketonal Forte, ktory biore 4 razy dziennie (przekraczajac
dozwolona dawke) nie moglbym funkcjonowac (przede wszystkim z uwagi na silne
gwizdzenie i tepy bol).

Jutro wybieram sie do kolejnego, wydaje mi sie "lepszego" laryngologa.

Juz widze, ze przede mna dluzsza kuracja. Czy ktos z uczonych grupowiczow ma
moze pojecie co mi moze byc?

Pracus24

2. Data: 2002-09-30 19:25:53

Temat: Re: Gwizdze i cieknie z ucha...
Od: "GURu*" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

na podstawie podanych objawów można rozpoznać zapalenie ucha środkowego.
ewakuacja wydzieliny powinna jednak (jeżeli jeszcze dobrze pamiętam ze
studiów) zakończyć te nieprzyjemne dolegliwości. przez jakiś czas masz prawo
odmiennie słyszeć. jeżeli to meningitis media, to ta wydzielina wydostała
się przez otwór w błonie bębenkowej i on musi teraz zarosnąć.

zastanawiam się... czy nie powinno być zastosowane silniejsze leczenie.

mogę się mylić, nie jestem laryngologiem. jeżeli dołączyłyby się zawroty
głowy, idź na pewno na dyżur.

życzę dużo zdrowia i cierpliwości, bo troszkę to potrwa.

pozdrawiam

Max M, MD

3. Data: 2002-09-30 20:07:53

Od: "GURu*" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

oczywiście otitis nie meningitis... ups

zmęczenie...
(sic!)

4. Data: 2002-09-30 20:18:25

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GURu*" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

> oczywiście otitis nie meningitis... ups

Bracishq- nieuku:-))) cos masz z kodowaniem bo jakies siakies kwadraciki Ci
sie rodza.

> zmęczenie...

Do spania:-)))))

HaNkA SiStEr Of MeRcY :-))))))

5. Data: 2002-10-01 08:40:34

Od: "Marek Bieniek" <mbieniek@_antispam_poczta.onet.pl_invalid> szukaj wiadomości tego autora

> oczywiœcie otitis nie meningitis... ups

Narzędzia -> ustawienia -> grupy dyskusyjne -> ustawienia zwykłego
tekstu -> zazancz wysyłanie jako MIME, nie UUENCODE, oraz nie zaznaczaj 8
bitowych znaków w tytułach.
Powinno pomóc.

m.

Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta.onet.pl)
"Rozmiary guza sa niewielkie, zas polozenie parszywe,..."
(dr D. J.)

6. Data: 2002-10-01 16:08:29

Od: "GURu*" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

widzisz Haniu, nie czytam swoich postów i dzięki Wam zauważyłem, że zmiana
Outlook'czka na 6.0 nie oznacza przepisania poprzednich ustawień i zamiast
moich ulubionych kółeczek :) pojawiły się kwadraciki (bleee!) <cmok> dla
Ciebie siostrzyczko!

Dzięki wielkie Marku, gdyby nie Wy, pozostałbym nieczytelny dla grupy.

Pozdrawiam

Max M, MD

To już nie te ptaki ...
Witam i prosze o pomoc