Gynipral na wage zlota...

1. Data: 2001-11-21 09:40:21

Temat: Gynipral na wage zlota...
Od: "Andish" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
desperacko poszukuje leku Gynipral w tabl. (producent Nycomed Austria),
ktory niezbedny jest mojej zonie w ciazy w zwiazku z zagrozeniem
poronieniem.
2 lata temu byl dopuszczony w Polsce do obrotu, a teraz nie jest nawet na
liscie importu docelowego, bo jakis kretyn - minister go wykreslil,
dzialajac na rzecz producenta fenoterolu, ktory teoretycznie ma byc
zastepnikiem Gynipralu. Fenoterol powoduje tak silne skutki uboczne, ze jego
uzywanie jest niemozliwe.

Moze ktos ma pomysl, jak go zdobyc?
Moze komus zostal zapas? Jestem gotow zaplacic wiecej niz normalnie
kosztuje.

Do tej pory probowalem:
1. znalezc w Polsce - niestety zadne apteki, ani sieci typu Cefarm i PZS juz
go nie maja,
2. kupic w Czechach, ale zgodnie z nowymi przepisami wymagana jest czeska
recepta,
3. kupic w Niemczech, ale oni musza to importowac, a to trwa pare tygodni,
poza tym nie chca importowac na zlecenie Polaka
4. sprowadzic z Austrii

Bede wdzieczny za pomoc.
Przesylam kopniaki przestepcom z ministerstwa zdrowia,
a reszte czytajacych pozdrawiam,
Andrzej

2. Data: 2001-11-21 16:14:05

Temat: Re: Gynipral na wage zlota...
Od: "Tomek" <t...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

a próbowałes w Aptece szwajcarskiej w Al.Ujazdowskich, moja znajoma kupiła
tam kiedys lek ktory byl nie do dostania gdziekolwiek.

3. Data: 2001-11-22 09:57:55

Temat: Re: Gynipral na wage zlota... - end
Od: "Andish" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Probowalem, juz nie maja.
Ale udalo mi sie znalezc apteke w Wiedniu, ktora mi to wysle
(prawdopodobnie), wiec chyba sukces.
Dzieki wszystkim z podpowiedzi.
Andrzej

Użytkownik "Tomek" <t...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> a próbowałes w Aptece szwajcarskiej w Al.Ujazdowskich, moja znajoma kupiła
> tam kiedys lek ktory byl nie do dostania gdziekolwiek.
> [...]

Prośba !
Naczyniak krwionosny
Walka o LEP (Lekarski Egzamin Państwowy)
Polska służba zdrowia
Uczulenie na promienie słoneczne