Prośba !

1. Data: 2001-11-21 08:43:41

Temat: Prośba !
Od: "Stefek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Mam pytanie i jeżeli ktoś mógłby mi pomóc to byłbym bardzo wdzięczny.

Czy może ktoś mi wytłumaczyć różnicę pomiędzy lekami:

DEPREXETIN a PROZAC ???

Z góry dziękuje !

2. Data: 2001-11-21 11:10:55

Temat: Re: Prośba !
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9tfpe9$q0n$1@news.tpi.pl>, s...@w...pl says...
> Witam wszystkich!
>
> Mam pytanie i jeżeli ktoś mógłby mi pomóc to byłbym bardzo wdzięczny.
>
> Czy może ktoś mi wytłumaczyć różnicę pomiędzy lekami:
>
> DEPREXETIN a PROZAC ???

1. Cena
2. Czystosc
3. Zdeczko inny schemat stosowania
4. Producent

Starczy?

3. Data: 2001-11-21 17:29:18

Temat: Re: Pro?ba !
Od: "2Mat" <m...@2...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Cena
> 2. Czystosc
> 3. Zdeczko inny schemat stosowania
> 4. Producent
>
> Starczy?

Witajcie
Lilly, producent Prozacu, rozdaje takie obrazki z rozkładem
chromatograficznym różnych fluoksetyn (aktywnej substancji w powyższych i
innych preparatach).
Jednakże chyba nikt nie silił się na porównanie skuteczności oraz ubocznych
działań poszczególnych podróbek prozacku. Generalnie można zakładać, że
oryginał jest najlepszy. Ale pewności nie ma.

W każdym razie jest to w chwili obecnej jeden z najpopularniejszych leków
p/depresyjno-p/lękowych. Głównie z powodu ceny.
Co będzie po wejściu do UE? Na razie trudno wyczuć, jednak jest możliwe, że
tanie generiki będą wycofane z rynku.
Dotyczy to nie tylko prozaku, ale i wielu innych leków psychotropowych.

--
---
Pozdrowiania

Naczyniak krwionosny
Walka o LEP (Lekarski Egzamin Państwowy)
Polska służba zdrowia
Uczulenie na promienie słoneczne
pamiętaj!!!!!