HDK

następny post »
From: "Berta" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: HDK
Date: Wed, 19 Dec 2001 13:41:38 +0100

Witam...

Od pewnego czasu zastanawia mnie jedna rzecz...
Wszyscy lekarze (no, może prawie wszyscy) namawiaja ludzi oddawania krwi
(oczywiscie honorowo), ze to nic takiego, a tylu ludziom mozna zycie
uratowac...
Wszystko pieknie, ladnie, zadnych komplikacji... No wiec dlaczego sami
lekarze nie oddaja krwi? I blisko by mieli (zwlaszcza ci pracujacy w
szpitalu), no i przyklad ludowi by dawali..., a oni jednak ani mysla o tym.
A wiec moze to wcale nie jest tak jak sie oficjalnie mowi?
Na tej grupie udziela sie wielu lekarzy, wiec moze oswieciliby mnie jak to
jest? Moze jednak oddawanie krwi niesie za soba jakies ryzyko?
Kiedys chodzila powszechna opinia, ze jak sie dlugo oddawalo krew, a potem
przestalo, to czesto gesto mialo sie nadcisnienie... Obecnie lekarze chowaja
to miedzy bajki...
A moze jednak to cos w tym jest?
Czekam (na rozdrozu) na wasze opinie...

pozdrawiam