HELP !!

1. Data: 2001-03-29 12:33:45

Temat: HELP !!
Od: "rafik" <r...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy psychiatra może coś poradzić na nieśmiałość ?

1. Data: 2001-03-29 12:50:32

Temat: Re: HELP !!
Od: "gladyk" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rafik" <r...@b...com> napisał w wiadomości
> Czy psychiatra może coś poradzić na nieśmiałość ?

Jeśli nie rozmawiasz z nikim od kilku miesięcy, sądząc że każda osoba chce
cię zabić, lub przynajmniej zabrać twoje kulki to tak. Niestety w normalnych
przypadkach pozostaje psycholog, lub niezamądre książki w stylu "Zaakceptuj
siebie" i "Myśl Pozytywnie". I tak wszystko sprowadza się do pracy nad sobą
(uwierz mi, ze wiem co mowie, gdyz sam nie jestem zbyt otwarty).
pozdrowienia

1. Data: 2001-03-29 13:41:03

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

rafik wrote:

> Czy psychiatra może coś poradzić na nieśmiałość ?

predzej chyba psycholog....

1. Data: 2001-03-29 13:48:14

Od: "rafik" <r...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

> predzej chyba psycholog....

Czy masz taki sam problem ?

1. Data: 2001-03-29 19:53:22

Od: s...@p...krakow.pl (SiNuS) szukaj wiadomości tego autora

W teczce dla osoby "rafik" możemy przeczytać:

>Czy psychiatra może coś poradzić na nieśmiałość ?

Człowieku! Opanuj się! Z czym masz problem?! Nie potrafisz zagadać do
dziewczyny na ulicy? No to jak już siedzisz godzinami w tym Internecie
to poćwicz sobie na IRCu/itp.. Na pewno jesteś w stanie wydusić coś do
osoby, która jest po drugiej stronie kabla. Chyba wiesz do czego służy
klawiatura??? ;->

--
// Piotr (SiNuS) Front \\// =-=-=-= Police line -=-=-=-= \\
\\--- http://www.sinus.phg.pl ---//\\ =-=-=-= do not cross =-=-=-= //

1. Data: 2001-03-29 23:48:25

Od: "sssboa" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
normalnych
> przypadkach pozostaje psycholog, lub niezamądre książki w stylu

Są jakieś książki autoterapeutyczne skiierowane na leczenie nieśmiałości, w
Amazon na pewno, coś z Shyness, social anxiety, social phobia itp. w tytule.
"Popularne" poradniki niewiele dadzą.

I tak wszystko sprowadza się do pracy nad sobą
> (uwierz mi, ze wiem co mowie, gdyz sam nie jestem zbyt otwarty).

Jak wytlumaczyc?
Problem
Wywiad z Zimbardo
troska...