Problem

1. Data: 2001-03-29 10:36:07

Temat: Problem
Od: "raf" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy można wyleczyć nieśmiałość ?
Rafik (24 l).

1. Data: 2001-03-29 10:44:20

Temat: Re: Problem
Od: <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy można wyleczyć nieśmiałość ?
> Rafik (24 l).

A czy niesmialosc jest choroba?

IMO to tylko wlasciwosc/sklonnosc danej osoby. I w zasadzie mozna ja opanowac
choc nie jest to proste.

Zastanow sie, _dlaczego_ jestes niesmialy, z czego wynika Twoja niesmialosc.

Czy obawiasz sie realizowac to, czego pragniesz, robic to, co chcesz?

Dlaczego?

Chcesz sie z niej "wyleczyc", przeszkadza ci ona...

Poczatki sa trudne, ale prauj nad tym.

Potrafisz pytac o swoja niesmialosc na grupie, czy potrafisz w realu?

A moze sprobuj "tam" o Twoim problemie porozmawiac. Z kims zyczliwym, milym.

Potraktuj to jako pierwsza probe przelamani sie.

A potem czyn nastepne.

Cwicz

Zelig9

1. Data: 2001-03-29 10:57:13

Od: "raf" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy psycholog może pomóc coś?
Użytkownik <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...

1. Data: 2001-03-29 10:57:49

Od: "raf" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Słyszałem że przez hipnozę można wyleczyć nieśmiałość ?
Co wy na to?

1. Data: 2001-03-29 10:58:27

Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "raf" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy można wyleczyć nieśmiałość ?
> Rafik (24 l).

Tak, domowymi sposobami: przelamac sie! Wciaz jestem niesmiala na tyle, ze
czasto boje sie pojsc do sklepu, ale rzucam sie na gleboka wode i staram sie
nie myslec. Zycie wymaga, by robic rzeczy, ktore czesto nam jakos nie
pasuja. W tym momencie moja niesmialosc przestala stanowic dla mnie problem.

Kolezanka kiedys w celu przezwyciezenia niesmialosci podchodzila do ludzi na
ulicy, pytajac: "Ktora jest godzina?". Ja w calym zyciu zadalam to pytanie
obcym ludziom moze z 10 razy... A niemlodam : )

* * * * * * * * * * *
Choose your future.
Choose life.
* * * * * * * * * *

1. Data: 2001-03-29 10:59:41

Od: "raf" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może powinienem iść do psychiatry ?
Czasami zdaje mi się że nikt mnie nie lubi?

1. Data: 2001-03-29 11:03:12

Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 99v4dg$egd$...@n...tpi.pl, raf at z...@p...onet.pl wrote on
29-03-01 13:04:

> Bardzo często wydaje mi się że ktoś ze mnie się smieje.(Gdy w większości
> przypadków nie jest to prawda).
> Co z tym zrobić?

Nie myslec tyle o sobie:)))
I smiac sie do innych (niekoniecznie Z innych, chociaz tez czasami mozesz)
Joanna

1. Data: 2001-03-29 11:04:09

Od: "raf" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-03-29 11:04:24

Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poza tym nie slij posta za postem i nie pisz na gorze tylko POD cytatami i
tnij je w miare mozliwosci.
Nie wiem, czy psycholog pomoze, nie baw sie w hipnozy itp, mozliwe, ze to,
przez co cierpisz, to nie niesmialosc, tylko niskie poczucie wlasnej
wartosci. Uwazaj, zebys nie dostal manii przsladowczej ; ), jestes na dobrej
drodze podejrzewajac, ze Cie obgaduja i wysmiewaja.
* * * * * * * * * * *
Choose your future.
Choose life.
* * * * * * * * * *

1. Data: 2001-03-29 11:08:58

Od: "Ania Lipek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy można wyleczyć nieśmiałość ?
> Rafik (24 l).

Nie można. Ja usiłowałam wyleczyć nieśmiałość, a nieudało się :-(.
Ania

Wywiad z Zimbardo
troska...
znowu jestem i c.d "jestem gruba"
"Bog jest wszystkim i wszystko jest Bogiem" c.d. (dlugie - odp. dla Szymona)