HIV - mozliwosc zakazenia

1. Data: 2004-07-19 18:27:12

Temat: HIV - mozliwosc zakazenia
Od: Antoni <a...@a...tw> szukaj wiadomości tego autora

Na ile aktualnie wiadomo - czy sa moze jakies miarodajne statystyki,
mozna zakazic sie poprzez seks oralny, pochwa -usta i usta czlonek.
Kontakt z krwia, zwykle stosunki oraz seks analny bez zadnych
watpliwosci wszedzie klasyfikowane sa jako niebezpieczne.
Probowalem znalezc jakies informacje w necie ale sa czesto sprzeczne,
lub niejasne. Ktos z Was dysponuje takimi danymi ?
A.

2. Data: 2004-07-20 06:54:32

Temat: Re: HIV - mozliwosc zakazenia
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Antoni" <a...@a...tw> napisał w wiadomości

> [...]
> Probowalem znalezc jakies informacje w necie ale sa czesto sprzeczne,
> lub niejasne. Ktos z Was dysponuje takimi danymi ?

Jest wielce wątpliwe czy HIV wywołuje AIDS. Ja bym sie tym nie przejmował,
bo to kolejna ściema przemysłu farmaceutycznego. Wszystkie statystyki,
szczególnie w Afryce dotyczące Aids są wyssane z palca i opierają się na
objawach od dawna istniejących chorób. Są inne realne zagrożenia dotyczące
zakażeń chorobami wenerycznymi lub zakażenia pałeczką okrężnicy cewki
moczowej podczas seksu analnego.

Coś w temacie HIV/AIDS:
http://www.trinidadandtobagonews.com/forum/webbbs_co
nfig.pl/noframes/read/21
43
http://www.zigzag.pl/jmte/aids_-_kontrowersje.htm

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

3. Data: 2004-07-20 07:13:59

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bo to kolejna ściema przemysłu farmaceutycznego. Wszystkie statystyki,
> szczególnie w Afryce dotyczące Aids są wyssane z palca i opierają się na

nie no rewelacja! może więcej takich nowin!

4. Data: 2004-07-20 07:32:21

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anetta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> nie no rewelacja! może więcej takich nowin!

Jakich nowim, przecież to od dawna wiaomo. Dwadzieścia lat temu to miała
być wielka epidemia, a tu się okazuje, że na AIDS umiera o wiele mnej ludzi
niż na inne choroby. Co śmieszniejsze utrata odporności jaka ma miejsce
podczas tej choroby jest wywoływana różnymi czynnikami, które niekoniecznie
muszą byś związane z wirusem. Najczęściej umierają ludzie po kilku latach
intensywnego leczenia nie z powodu działania obcych organizmów, ale właśnie
z powodu skutków ubocznych leków. Np. AZT jest bardzo toksyczny i
zrezygnowano z niego w leczeniu raka, ale posiadając jego duże zapasy i
linie produkcyjne przemysł zdecydował się na użyciu go w terapi na HIV. To
typowe dla amerykańskich katolickich białasów, bo za grupy szczególnego
ryzyka uznano głównie biedną ludność czarną oraz homoseksualistów, czyli
tych których najlepiej chciano by sie z USA pozbyć. Przemysł farmaceutyczny
to wielki biznes i nie ma co się doszukiwać jakichś innych pobudek poza
zyskiem i polityką w wyszukiwaniu coraz nowszych chorób.

5. Data: 2004-07-20 09:39:31

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Jul 2004 09:32:21 +0200, Trapez wrote:

> [...]
> to wielki biznes i nie ma co się doszukiwać jakichś innych pobudek poza
> zyskiem i polityką w wyszukiwaniu coraz nowszych chorób.

Bądź łaskaw iść z tym na pl.rec.paranoja, ok?

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

6. Data: 2004-07-20 10:01:02

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bądź łaskaw iść z tym na pl.rec.paranoja, ok?

Uważam, że to temat jak najbardziej nadający się na grupę dotyczacą
medycyny. Może kogoś taka wiadomość uratuje jeśli jakiś test HIV będzie
pozytywny. Dobrze wiedzieć, że w takim teście nie jest znajdowany sam wirus,
ale np. przeciwciała, które mogą występować z powodu całkiem innej
przyczyny.
Jak pisałem jest to bardzo dobry sposób na pozbywanie się niewygodnych grup
społecznych. Robi się test i wychodzi pozytywny. Następnie poddaje leczeniu,
które jest dosyć kosztowne, więc się trochę zarobi. Leki są dosyć
destrukcyjne i powodują skutki uboczne więc ofiara (np. czarny
homoseksualista) umiera i "prawi" ludzie są zadowoleni. Dla bogatszych są
leki o już nie tak negatywnych skutkach ubocznych, ale przecież jeśli jest
możliwość zarobienia, to czemu nie.

7. Data: 2004-07-20 10:25:43

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Jul 2004 12:01:02 +0200, Trapez wrote:

[...]
> [...]
> leki o już nie tak negatywnych skutkach ubocznych, ale przecież jeśli jest

Od dość dawna AIDS nie jest już chorobą dotykajacą wyłącznie czarnych,
narkomanów, homoseksualistów i prostytutek. AIDS jako "pedalska zaraza"
to relikt lat osiemdziesiątych. Od dawna wiadomo, że obecnie większość
infekcji dokonuje się w "normalnych" kontaktach heteroseksualnych. Twoje
teorie spiskowe nie trzymają się kupy.

Ale skoro to lubisz i czujesz się lepiej dzięki temu, że je głosisz...

8. Data: 2004-07-20 11:00:26

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marku myślę, ze nie ma co dyskutować z kimś kto nie ma pojęcia o czym mówi,
takie herezje niestety są nadal spotykane :(

9. Data: 2004-07-20 11:05:33

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> infekcji dokonuje się w "normalnych" kontaktach heteroseksualnych.
> Twoje teorie spiskowe nie trzymają się kupy.

Nie pisałem jak jest, ale o przyczynach wypromowania epidemii HIV. A to, że
teraz rzekome infekcje są w większości upatrywane w normalnych kontaktach,
spowodowane jest tym, że grupy heteroseksualne są bardziej stabilnym źródłem
zarobków dla firm farmaceutycznych. Lepiej da się zarobić na w miarę
zamożnym człowieku, który regularnie i sumiennie przez kilka lat będzie
przyjmował drogie leki przedłużające życie.

> Ale skoro to lubisz i czujesz się lepiej dzięki temu, że je głosisz...

Wytłumacz mi jedno. Wiadomo, że testy na obecność wirusa HIV nie są tanie
(np. około 80zł - Hema Strip) i nie stosuje się ich powszechnie w Afryce.
Dziwi mnie więc skąd są dane o wielkiej epidemii HIV na tym kontynencie? Nie
jest prawdą, to co piszą wszyscy paranoicy na różnych stronach, że za
zarażenie wirusem HIV przyjmuje się wystąpienie kilku objawów powszechnie
występujących w Afryce chorób?

10. Data: 2004-07-20 11:22:25

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zamożnym człowieku, który regularnie i sumiennie przez kilka lat będzie
> przyjmował drogie leki przedłużające życie.

chyba poważnie musiała Ci zaszkodzić jakaś firma farmaceutyczna , poza tym
nikt nikogo nie zmusza do przyjmowania jakichkolwiek leków, człowiek dorosły
decyduje za siebie,

Wiadomo, że testy na obecność wirusa HIV nie są tanie
(np. około 80zł - Hema Strip) i nie stosuje się ich powszechnie w Afryce.
Dziwi mnie więc skąd są dane o wielkiej epidemii HIV na tym kontynencie?

pracowałeś w Afryce? badałeś chociaż jedną osobę zarazoną wirusem HIV? nie
masz pojęcia na temat badań u nas, nie mówiąc o Afryce, szkoda słów!

pigułki
[help] ukaszenie kleszcza i obrzek
Witam ponownie.
Masc na oparzenia bez recepty.