Witam ponownie.

1. Data: 2004-07-19 13:43:01

Temat: Witam ponownie.
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Wróciłem z urlopu i jestem.

Z rzeczy bieżących: po kontakcie mailowym z Piotrem i kilkoma innymi
osobami wciąż szlifuję RFD z propozycją zmiany opisu grupy; sprawa nie
umarła i mam nadzieję ją prowadzić nadal.

Do tej pory otrzymałem na priv od jednego człowieka dobrej woli
propozycję pytań do FAQ. Jeśli ktokolwiek z Was ma jakiekolwiek
propozycje takich pytań i odpowiedzi - serdecznie zapraszam na adres z
sygnaturki. Opis opisem, a klecić i szlifować FAQ można tak, czy
inaczej.

Z ciekawszych rzeczy - warte odnotowania jest to, że na
pl.news.nowe.grupy pojawiła się (na razie bardzo kiepska, niezgodna ze
standardami, niespójna, nielogiczna, ale zawsze) propozycja utworzenia
grupy zajmującej się medycyną "naturalną" - może (o ile "proponent" nie
poczuje się urażony i nie zniknie) to stanowić niezły kontekst do zmiany
RFD naszej grupy. Będę sytuację obserwować.

Poza tym chciałem wszystkim serdecznie doradzić profilaktycznie środki
obkurczające śluzówkę, antyhistaminiki i mukolityki, jeśli mają
infekcję, a muszą lecieć samolotem. Naprawdę serdecznie doradzam. Sam
sprawę zaniedbałem i przez to dopiero kilka godzin temu "odgłuchłem" na
lewe ucho:) Resztę szczegółów Wam miłosiernie daruję:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

2. Data: 2004-07-19 14:32:23

Temat: Re: Witam ponownie.
Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Jul 2004 14:43:01 +0100, Marek Bieniek
<a...@s...re.invalid> wrote:

>Witam,
>
>Wróciłem z urlopu i jestem.

Witamy z radoscia :)

>Z rzeczy bieżących: po kontakcie mailowym z Piotrem i kilkoma innymi
>osobami wciąż szlifuję RFD z propozycją zmiany opisu grupy; sprawa nie
>umarła i mam nadzieję ją prowadzić nadal.

Obyscie nie przesadzili...

> [...]
>poczuje się urażony i nie zniknie) to stanowić niezły kontekst do zmiany
>RFD naszej grupy. Będę sytuację obserwować.

A mi zamiast tych tworow i nawet zamiast tej grupy (nie bijcie)
widziala by sie grupa pl.misc(?).zdrowie - grupa uniwersalna :)
No bo powiedzmy ze sprecyzujecie opis tej grupy naciskajac na zgodnosc
z "sci". Czy wtedy bedzie mozna tu porozmawiac spokojnie o syropie z
cebuli albo o ziolowych plukankach do gardla czy o tym, w jakiej
pozycji nalezy spac... dyskusje o urynoterapii czy irydologii byly by
sensowniejsze - naukowiec powiedzialby co wie na ten temat, zwolennicy
metod naturalnych (zakladam :) ) by ich nie wybronili i podzialaloby
to edukacyjnie dla ogolu czytajacych, naukowiec bylby zadowolony a
zwolennik moze by sie zastanowil nad tym czego broni. A tak - na
takiej pl.sci.medycyna duszyczka zapyta o urynoterapie - dostanie
odpowiedz ze to OT i ja odeslecie do grupy o medycynie naturalnej, tam
pewnie naukowcow nie bedzie tylko ci od niekonwencjonalnych metod (ja
juz czuje ze taka grupa bedzie nawiedzona) i tam jej kaza pic mocz
codziennie.
Grupa typowo naukowa pewnie by sie lekarzom przydala ale ja jako osoba
ktora juz sporo dzieki obecnej formule grupy skorzystala, widzi ze
proponowane przez Was zmiany moga zdzialac wiecej zlego niz dobrego.
Bo jesli postawicie na naukowosc to gdzie ja tu z moimi pytaniami np.
o plukanie nosa.
No, tyle na ten temat :) Mam nadzieje, ze zmiana formuly grupy bedzie
przeprowadzona z rozwaga, jesli juz musi byc przeprowadzana :)
Dodam jeszcze, ze IMO jesli "sci" znaczy ze nie wolno o nienaukowych
sprawach, to na pl.rec.kuchnia nie wolno dzielic sie problemami z
opadajacym biszkoptem bo opadajacy biszkopt to rzecz zdecydowanie nie
rozrywkowa dla osoby, ktora upiekla zakalec :)

> [...]
>infekcję, a muszą lecieć samolotem. Naprawdę serdecznie doradzam. Sam
>sprawę zaniedbałem i przez to dopiero kilka godzin temu "odgłuchłem" na

Dzieki za rady. Czyli "zatykanie" ucha przy wznoszeniu sie/opadaniu
jest zwiazane z katarem?

Ps. Prosze abys spojrzal na watek news:cd6d6m.3vu514n.1@sa.re ...
jesli to mozna watkiem nazwac ;)

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

3. Data: 2004-07-19 14:46:30

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Jul 2004 16:32:23 +0200, Sabinka wrote:

> A mi zamiast tych tworow i nawet zamiast tej grupy (nie bijcie)
> widziala by sie grupa pl.misc(?).zdrowie - grupa uniwersalna :)
[...]

Może i miało by to sens... Pisz RFD... :)
Jedna mała uwaga: na przykład ja, jako lekarz, na taką grupę zaglądać
nie miał bym ani powodu, ani ochoty.

> [...]
> proponowane przez Was zmiany moga zdzialac wiecej zlego niz dobrego.
> Bo jesli postawicie na naukowosc to gdzie ja tu z moimi pytaniami np.

Nie o naukowość sensu stricto tu chodzi. Czytałaś w ogóle moją
propozycję?...

> No, tyle na ten temat :) Mam nadzieje, ze zmiana formuly grupy bedzie
> przeprowadzona z rozwaga, jesli juz musi byc przeprowadzana :)

Jeśli zmiana opisu nastąpi, to zmieni się tylko tyle, że niektórym
osobnikom można bedzie z czystym sumieniem napisać, ze NTG, a innych z
czystym sumieniem forwardować do abuse.
Grupa tak czy inaczej jest w nadgrupie 'sci'. Zabiegam tylko o to, żeby
miał to odzwierciedlenie w opisie.

> [...]
> opadajacym biszkoptem bo opadajacy biszkopt to rzecz zdecydowanie nie
> rozrywkowa dla osoby, ktora upiekla zakalec :)

To oczywiście żart, i ja to rozumiem. Ale o ile .sci. oznacza, że
tematyka grupy jest naukowa lub związana z nauką, to .rec. nie oznacza
"rozrywki" jako takiej, ale wszelkie sprawy związane z podejściem
hobbystycznym. Nie widzę sprzeczności zakalca z dyskusją o ulubionych
aktywnościach. Nie można zabronić dyskusji o zakalcach, ani o tym, ze
ktoś się przewrócił na rowerze. W życiu są wzloty i upadki:)

> Dzieki za rady. Czyli "zatykanie" ucha przy wznoszeniu sie/opadaniu
> jest zwiazane z katarem?

Jest związane z upośledzeniem drożności trąbki Eustachiusza, co może
mieć związek z katarem.

> Ps. Prosze abys spojrzal na watek news:cd6d6m.3vu514n.1@sa.re ...
> jesli to mozna watkiem nazwac ;)

W wolnej chwili:)

4. Data: 2004-07-19 17:16:28

Od: "M." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
>
> Wróciłem z urlopu i jestem.

A mnie gdzieś najwidoczniej umknęło, że wybierałeś się na urlop, bo
zaczynałam się zastanawiać, że zniknąłeś tak nagle i bez pożegnania i już w
mojej głowie zaczęły układać się czarne scenariuusze, że... hmm nas
porzuciłeś?

Welcome back :) ... [ in hell ;) ]

Pzdr.
M. - ufffff, jak gorąco, pufff jak gorąco ;)

5. Data: 2004-07-19 20:45:58

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Marku:-)))) , mam nadzieje, ze wypoczety:-)))
casus

6. Data: 2004-07-19 21:11:57

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Jul 2004 22:45:58 +0200, casus wrote:

> Witaj Marku:-)))) , mam nadzieje, ze wypoczety:-)))

:) Ogólnie "urlop" był dość zajęty:) Kilka spotkań "słuzbowych", kilka
rodzinnych, takie tam. Ale czuję się jak po krótkich wakacjach:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

7. Data: 2004-07-19 23:55:16

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Jul 2004 15:46:30 +0100, Marek Bieniek
<a...@s...re.invalid> wrote:

>Jedna mała uwaga: na przykład ja, jako lekarz, na taką grupę zaglądać
>nie miał bym ani powodu, ani ochoty.

Jakby nie bylo psm tez?

>Nie o naukowość sensu stricto tu chodzi. Czytałaś w ogóle moją
>propozycję?...

Pare razy trafilam myszka na posty z tym zwiazane, nie tylko Twojego
autorstwa i cos o podkreslaniu przynaleznosci do sci bylo. Google dla
"group:pl.sci.medycyna insubject:faq author:bieniek" daje 24 wyniki,
poczytam innym razem i dodam ze niekoniecznie chce tu dyskutowac na
ten temat, po prostu przy okazji chcialam dorzucic swoje 3 grosze :)

Co do tego opisu to byloby jakies glosowanie?

>Jeśli zmiana opisu nastąpi, to zmieni się tylko tyle, że niektórym
>osobnikom można bedzie z czystym sumieniem napisać, ze NTG, a innych z
>czystym sumieniem forwardować do abuse.

No wlasnie tego NTG sie obawiam :) Co do abuse to chyba i teraz mozna
to stosowac, mam nadzieje ze nie bedziecie w przyszlosci do abuse
wysylac za urynoterapie ;)

> [...]
>tematyka grupy jest naukowa lub związana z nauką, to .rec. nie oznacza
>"rozrywki" jako takiej, ale wszelkie sprawy związane z podejściem

No tak... na www.niusy.onet.pl grupy "rec" nazwali "Rozrywka" i to
mnie zmylilo.

>Jest związane z upośledzeniem drożności trąbki Eustachiusza, co może
>mieć związek z katarem.

Dobrze wiedziec. Nie jest to jakis moj wielki problem, ale sa
sytuacje, w ktorych bywa to uciazliwe.

>W wolnej chwili:)

Dzieki!

--