Haft angielski i Richelieu - problem dziurek

1. Data: 2004-11-26 12:02:25

Temat: Haft angielski i Richelieu - problem dziurek
Od: "po-po" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wiecie gdzie można dostać taki szpikulec (przekłuwacz) do robienia dziurek
w hafcie angielskim i Richeleu. W pasmateriach panie robią wielkie oczy jak o
to pytam ale jest to niezbędne narzędzie by dziurki były okrąglutkie i o
różnej średnicy. Konia z rzędem dla tego kto mi powie gdzie coś takiego można
kupić. A może macie swoje sposoby na robienie idealnych dziureczek?

1. Data: 2004-11-26 14:29:35

Temat: Re: Haft angielski i Richelieu - problem dziurek
Od: "Ola Gdańsk" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy wiecie gdzie można dostać taki szpikulec (przekłuwacz) do robienia
dziurek
> w hafcie angielskim i Richeleu.

Nie wiem, czy jest taki gotowiec do robienia dziurek richelieu, ja używam
drutów dziewiarskich (różnych grubości, w zależności od potrzeb)lub patyczka do
szaszłyków hi, hi

OJ
http://haftyoli.republika.pl

1. Data: 2004-11-26 18:04:29

Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "po-po" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
można
> kupić. A może macie swoje sposoby na robienie idealnych dziureczek?

sa do kupienia takie koleczki z drewienka bardzo ostro wyostrzone (maslo
maslane), ktorymi nakluwa sie robotke i dziurki wychodza bardzo elegancko.
Mozesz regulowac ich wielkosc przez to ze "naostrzenie" podobne jest jak w
olowku tzn jak plytko naklujesz masz malenka dziurke jak glebiej wbijesz
koleczek dziurka robi sie wieksza.
proponuje zmienic sklepik skoro panie nie wiedza o co chodzi ;)
--
Pozdrawiam - T0SIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2004-12-03 08:25:49

Od: "po-po" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tosiu, gdzie Ty to cudo możesz kupić? W moim niemałym mieście nie ma czegoś
takiego...

1. Data: 2004-12-03 18:39:07

Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tosiu, gdzie Ty to cudo możesz kupić? W moim niemałym mieście nie ma
czegoś
> takiego...

hmm kupila to moja matula w jakiejs pasmanterii juz jakis czas temu (jestem
z Poznania).Niedlugo wybiore sie na lowy roznych drobiazgow, jesli bys
chciala porozgladam sie za koleczkiem i Ci zakupie i podesle. :)
--
Pozdrawiam - T0SIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2004-12-07 09:00:43

Od: "po-po" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tosiu, jeśli nie sprawi kłopotu to bardzo chętnie skorzystam z Twojej pomocy.
Sprawa nie jest aż tak pilna ale przy okazji jakbyś kołeczek znalazła to
byłabym wdzięczna. Mój adres podam oczywiście na priv. Pozdrawiam!

[xxx] Elf poszukiwany/poszukiwana!
Re: [xxx] Elf poszukiwany/poszukiwana!
Misia
xxx angielski