[druty] golf bez swetra poszukuje

1. Data: 2004-11-26 13:47:04

Temat: [druty] golf bez swetra poszukuje
Od: "dodo" <m...@S...JEST.BE.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję wzoru/schematu/zdjęcia/pomysłu na taki golf bez swetra. Tzn na
szyi golf i tylko kawałek swetra, taki zamiast szalika dla dziecka.
Wszystkie pomysły mile widziane
pozdrawiam
Dodo

ps przepraszam jak poszło drugi raz ale miałam "awarię" niusów i nie widzę
żeby coś doszło

1. Data: 2004-11-26 15:21:39

Temat: Re: [druty] golf bez swetra poszukuje
Od: "Honorata" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuję wzoru/schematu/zdjęcia/pomysłu na taki golf bez swetra. Tzn na
> szyi golf i tylko kawałek swetra, taki zamiast szalika dla dziecka.

A może taki?

http://glinki.com/?l=nkvep4

--
Honorata
holecka1 maupa gazeta.pl

1. Data: 2004-11-26 20:40:24

Od: "ufffo" <blue_rabbit[no-spam-please]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Honorata" napisał
> A może taki?
>
> http://glinki.com/?l=nkvep4

dla mnie też!
dokładnie taki moze być tylko jak go zrobić?
czy mogę prosić o schemat jeśli ktoś ma?

od pięciu lat nie miałam drutów w ręce i wolałabym nie zaczynać od własnych
prób

pozdrawiam
ufffo :) z Katowic

1. Data: 2004-11-26 21:22:23

Od: "Honorata" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dla mnie też!
> dokładnie taki moze być tylko jak go zrobić?
> czy mogę prosić o schemat jeśli ktoś ma?

Nie mam schematu, robiłam z głowy. Ale chętnym napiszę na priv jak to było.

--
Honorata
holecka1 maupa gazeta.pl

1. Data: 2004-11-26 21:27:12

Od: "ufffo" <blue_rabbit[no-spam-please]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Honorata" napisał
> Nie mam schematu, robiłam z głowy. Ale chętnym napiszę na priv jak to
było.

bardzo poproszę!

ufffo :)
b...@w...pl

1. Data: 2004-11-26 21:31:34

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Honorata wrote:

> Nie mam schematu, robiłam z głowy. Ale chętnym napiszę na priv jak to było.

A czemu na priv ??? Tajemnica panstwowa ????

Kot pokapielowy, ide spac, ale instrukcje do pesldogolfu to bym chetnie
przeczytala...

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-11-29 14:21:19

Od: "dodo" <m...@S...JEST.BE.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Honorata" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

> A może taki?
>
> http://glinki.com/?l=nkvep4

Dziękuję za inspirację, golfy zostały przedłożone do wglądu osobie która go
wykona
podobno już we środę będzie...
Dodo

Haft angielski i Richelieu - problem dziurek
[xxx] Elf poszukiwany/poszukiwana!
Re: [xxx] Elf poszukiwany/poszukiwana!
Misia
xxx angielski