Haftowane jajka z "Anny" - jaki klej ?

1. Data: 2006-03-27 14:28:49

Temat: Haftowane jajka z "Anny" - jaki klej ?
Od: "ekspres kawowy" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar zrobic takie jajeczka :

http://strimfoto.ru/users/berezka/79198/9e24f9f701ae
606e1f080bc9c6be46e4/

podobne sa równiez w "Annie" marcowej.

No wiec w opisie kaza przykleic material z wyhaftowanym wzorem na
styropianowe jajko. Czy ktos móglby mi doradzic jakiego kleju
uzyc zeby wszystko trzymalo sie kupy i zeby material nie
odbarwil sie . Bede wdzieczna za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam
Marcia - ekspreskawowy

2. Data: 2006-03-28 08:42:51

Temat: Re: Haftowane jajka z "Anny" - jaki klej ?
Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "ekspres kawowy" <e...@o...pl> napisal w wiadomosci
ps.com...
[...]

-------------------

do ubierania w frywolitkowe wzory baniek na choinke uzywam kleju kropelka,
jest przezroczysty naprawde dobrze skleja, trzeba jedyne uwazac zeby sie
samemu nie przykleic :)

skrzacik

3. Data: 2006-03-28 22:32:07

Od: "Iska" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja bym tu proponowala tasme dwustronie przylepna gdzies widzialam taki
opis dotyczylo to jajek oklajanych kordonkiem
chyba w tej drugiej annaie ztej samej strony
o tu
http://strimfoto.ru/users/berezka/76099/aaee43a037ca
6834f37f055fdffa174e/

Iska

4. Data: 2006-03-29 03:37:42

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skrzacik" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> uzyc zeby wszystko trzymalo sie kupy i zeby material nie
> odbarwil sie . Bede wdzieczna za wszelkie sugestie.

wikol nie rozpuszcza styropianu i ma tę przewagę nad taśmą dwustronną, że
można swobodnie przesuwać po jajku materiał, którym się je obkleja. Niestety
trzeba uważać, żeby nie nałożyć zbyt dużej ilości, która przesiąknie. Ale
powinno się udać :)

pozdrawiam
Wkn

5. Data: 2006-04-04 16:24:00

Od: "ekspres kawowy" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje serdecznie za rady - pomysl z wikolem byl najlepszy i
efekt wyglada tak :

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/vbug1n1ptj4u9800
.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/vv9svwnzqyqru4t5
.html

niestety nie udalo mi sie zdobyc jajek styropianowych wiec
zrobilam na ... wydmuszkach. Klej utwardzil material tak ze staly
sie nietlukace (no prawie ... siadac na nich nie polecam ..hehe)
Pozdrawiam wszystkich wielkanocnie

Marcia - ekspres kawowy

serwety na drutach
bluzeczka letnia z elementow