Halogeny - nadmierne grzanie

1. Data: 2005-02-07 15:01:10

Temat: Halogeny - nadmierne grzanie
Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.

Temat walkowany widze w kolko. Problem moj jest taki, ze zbyt duza temperatura
powoduje szybkie zuzywanie sie kocowek(nie wiem jak to sie fachowo nazywa)
laczacych halogeny z przewodami. Po jakims czasie przestaja kontaktowac i
dopiero poruszenie halogenem na chwile pomaga.
Czy to jest normalne i trzeba co jakis czas wymieniac owe koncowki czy moze mam
zle dobrane parametry?

Mam 4 halogeny po 35W na 12V oraz trafo toroidalne 250VA.

Serdecznie dziekuje za pomoc,
Grzegorz

2. Data: 2005-02-08 19:06:36

Temat: Re: Halogeny - nadmierne grzanie
Od: "JacekP" <j...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
moze mam
> zle dobrane parametry?
>
> Mam 4 halogeny po 35W na 12V oraz trafo toroidalne 250VA.

witam

Jezeli nie mozesz trafic na dobre gniazda do halogenow to kup
listwe polaczeniowa na przewod 2,5 odetnij dwa pojedyncze i zakrec mocno
na bolcach zarowki.
Przepalanie tego powoduje slaby styk jezeli mocno skrecisz bedzie spokoj na
dlugo

ja jakos nie trafilem na takie, mam w kilku pomieszczeniach po kilka i nigdy
jeszcze nie zmienialem
Drugie wyjscie to wywal trafo i zaloz halogenki na 220V a te pobieraja
mniejszy prad i tak nie przegrzewaja stykow

pozdrooo
Jacek

... podlaczanie AGD
Wykładziny?