... podlaczanie AGD

1. Data: 2005-02-07 14:22:49

Temat: ... podlaczanie AGD
Od: "Mariusz Wojciechowski" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Urzadzam mieszkanie w szcegolnosci kupuje calu sprzed do kuchni
(piekarnik, plyte elekt. zmywarke) mam do Was pytanie jak to ustrojstwo
podlaczyc do pradu, w szcegolnosci zmywarke do wody. Potrezba duzo zachodu
?? Czy wszytskie te urzadzenia mozna podlaczyc do "jednego" gniazdka ?
Krasnal

2. Data: 2005-02-07 14:31:12

Temat: Re: ... podlaczanie AGD
Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz Wojciechowski" <m...@i...pl> wrote in
message news:opsltzkbg01pr2zm@kapral.if.uj.edu.pl...

> [...]
zachodu
> ?? Czy wszytskie te urzadzenia mozna podlaczyc do "jednego" gniazdka
?

Kazde z tych urzadzen powinno miec swoje osobne gniazdko, w
szczególnosci plyta, która powinna miec gniazdko (albo przylacze)
trójfazowe, tzw. "sile".
Jesli mieszkanie nie jest nowe, tylko remontujesz starsze (powiedzmy
starsze niz 10 lat) warto poprosic elektryka o skontrolowanie, czy
instalacja wytrzyma podlaczenie piekarnika, ze zmywarka nie powinno
byc problemów. A plyta tak jak mówilem - powinna miec "sile".

J.

Wykładziny?
Uszkodzenie lodówki???
teroregulator