Haluksy

1. Data: 2002-04-09 13:34:19

Temat: Haluksy
Od: "Halinka" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W srodę idę do szpitala na operację haluksów, chciałabym cos więcej
dowiedzieć się na czym polega taki zabieg, jak długo przebywa się w
szpitalu, jaka jest rehabilitacja a przede wszystkim jaki wybrać rodzaj
znieczulenia. Mialam już w ostatnich 10 latach 5 różnych zabiegów
operacyjnych,zawsze pod narkoz?, Tym razem lekarz kazał mi się zastanowić
jakie chcę znieczulenie. Może kto? kto miał tak? operację podzieli sie ze
mn? swoim do?wiadczeniem.
--
KaHa

2. Data: 2002-04-10 00:56:52

Temat: Re: Haluksy
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Halinka napisał(a):

> [...]
> znieczulenia. Mialam już w ostatnich 10 latach 5 różnych zabiegów
> operacyjnych,zawsze pod narkoz?, Tym razem lekarz kazał mi się zastanowić

Znieczulenie lędźwiowe i uśpienie. Po operacji ( jeszcze jak śpisz) zakładają Ci
gips.
Pobyt w szpitalu 2 tygodnie. Potem jeździsz do szpitala na kontrole ( z tą nogą
w gipsie).
Najgorsze są jakieś 3 dni po operacji, ale dają zastrzyki z narkotykiem. Potem
raczej nie boli. W razie czego bierze się proszki przeciwbólowe.
Aha: kula nie jest potrzebna, bo do gipsu ( na pięcie) dorabiają taki obcas i na
tym chodzisz.
Żeby nie pobrudzić gipsu i bandaża zaopatrz się w jakąś grubą skarpetę...Kąpiesz
się normalnie w wannie, z tym, że ta noga jest poza wanną..Wymaga to zwinności
człowieczej, żeby się z tej wanny wygramolić, w razie czego poproś męża o pomoc.

To by było chyba wszystko,

Kaja

Zapalenie nerwu twarzowego
drozdze piekarskie