Jak to zrobic - lekko OT

1. Data: 2002-04-09 11:47:44

Temat: Jak to zrobic - lekko OT
Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej !

Ja wzorem innych grup newsowych, gdzie specjalisci mnoza sie jak grzyby po
deszczu:

Mojego syna cos boli w okolicach brzucha. Nie wiem po ktorej stronie, jak wroce
to sprawdze. Ale wydaje mi sie, ze to wyrostek, bo siostrzenica sasiadki miala
tak samo. Jak to zoperowac ? Napiszcie mi krok po kroku co mam robic. Skalpel
juz mam, eter tez. Reszte dokupie w CEZAL-u.

papatki...

Grzes

PS. to tak z pewna doza usmiechu prosze czytac, jestem sfrustrowany, wszedzie
pelno "specjalistow"....

2. Data: 2002-04-09 12:07:48

Temat: Re: Jak to zrobic - lekko OT
Od: p...@f...lublin.pl (Paweł Paroń) szukaj wiadomości tego autora

On 9 Apr 2002 13:47:44 +0200, g...@p...onet.pl
<g...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>tak samo. Jak to zoperowac ? Napiszcie mi krok po kroku co mam robic. Skalpel
>juz mam, eter tez. Reszte dokupie w CEZAL-u.

Kluczową sprawą jest sterylność. Dobrze wytrzyj skalpel, nie o spodnie (to
częsty błąd początkujących chirurgów), tylko o rękaw, i to powyżej łokcia,
najlepiej pod pachą. Jak już zrobisz cięcie, to napisz dokładnie co widać w
środku, pomyślimy co dalej. Mam w domu "Oksfordzki podręcznik chirurgii",
ale to dopiero wieczorem, do tego czasu polewaj tym eterem, żeby pole
operacyjne nie zaschło.

Paweł

3. Data: 2002-04-09 19:50:55

Od: "CrazyIvan" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. to tak z pewna doza usmiechu prosze czytac, jestem sfrustrowany, wszedzie
> pelno "specjalistow"....

Zgadzam się z tobą w 100%. Gdzie byś się nie odezwał na jakikolwiek temat i na
jakiejkolwiek grupie
to zaraz znajdzie się hektar pseudospecjalistów, którzy tylko czekają żeby
'obszczekać' kogoś, kto
śmiał się odezwać. Czasem wydaje mi się, że jestem w kręgu wyznawców jakiejś sekty,
a nie w gronie
inteligentnych i otwartych na inne opinie ludzi. A z poczuciem humoru jest po prostu
tragedia! Towar
ściśle reglamentowany! Odpiszesz coś takiemu to następnym razem zostaniesz w
'błyskotliwy' sposób
zignorowany dziwnym dla mnie wymysłem o nazwie PLONK.
LUDZIE, UWOLNIJCIE SWOJE UMYSŁY !!!

Pozdrawiam!

4. Data: 2002-04-10 00:42:33

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł Paroń" napisał(a):

> [...]
> środku, pomyślimy co dalej. Mam w domu "Oksfordzki podręcznik chirurgii",
> ale to dopiero wieczorem, do tego czasu polewaj tym eterem, żeby pole

Dobre :-)
Ty naprawdę masz bujną wyobraźnię...i nawet kryminały ( mam tu na myśli książki)
powinieneś zacząć pisać.

Kaja

5. Data: 2002-04-10 07:00:45

Od: "Daniel Janczak" <d...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak samo. Jak to zoperowac ? Napiszcie mi krok po kroku co mam robic.
Skalpel
> juz mam, eter tez. Reszte dokupie w CEZAL-u.

Jest doskonaly film instruktazowy, z prof. Chevy Chasem i prof. Danem
Aykroydem. Nazywa sie "Szpiedzy tacy jak my". Polecam fragment o operacji na
mudzaheddinie za pomoca podrecznika ;-)

Daniel

drżenie ręki
gumkowanie hemoroidów