Headlines - niby trwała - szukam zdjęcia

1. Data: 2006-01-30 20:57:00

Temat: Headlines - niby trwała - szukam zdjęcia
Od: "'Gosia D.'" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Chciała bym sobie zrobić tzw. 'headlines' ponieważ włosy mi się strasznie
przetłuszczają.
Jest to rodzaj trawałej która podobno nie skręca włosów ale unosi je do góry
i nadaje puszystość.
Problem w tym, że ja nie wiem jak włosy wyglądają po tym zabiegu.
Czy ktos może mi polecić stronę na której będzie jakieś zdjęcie fryzury po
'headlines'?

Z góry dziękuję
-Gosia-

1. Data: 2006-01-30 23:04:20

Temat: Re: Headlines - niby trwała - szukam zdjęcia
Od: "/Agalay" <a...@U...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "'Gosia D.'" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Problem w tym, że ja nie wiem jak włosy wyglądają po tym zabiegu.
> Czy ktos może mi polecić stronę na której będzie jakieś zdjęcie fryzury po

Hej,
foty nie mam (szukalam po necie ale wszystkie te fryzury teraz jakies takie
przylizane;) ), ale znajoma miała to robione. Nie wiem co maja do tego
przetluszczajace sie wlosy?!?!?!?! :)
Po pierwze dziala to tylko na dosc krotkich wlosach, po drugie efekt jest
taki ze sa po prostu podniesione, nie leza na glowie i nie sa ulizane tyko
ladnie sie unosza. Po prostu jakbys miala ulozone i nie klapia ;)
Ale co maja do tego przetluszcajace wlosy? Hmm mysle i wymyslec nie moge.
Owa znajoma miala roione w jakims dobrym salonie, efekt udany ale jak myla
wlosy codziennie tak i po headlines musiala tak samo.
Pozdrowienia

1. Data: 2006-01-30 23:44:34

Od: "'Gosia D.'" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "/Agalay" <a...@U...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Owa znajoma miala roione w jakims dobrym salonie, efekt udany ale jak myla
> wlosy codziennie tak i po headlines musiala tak samo.

A no ma to, że podobno tak jak trwała troche wysusza włosy i się tak nie
przetłuszczają.
Ja mam niestety włosy długie ale chyba i tak sprubuję chociażby dlatego,
żeby mi się aż tak nie przetłuszczały :-)

1. Data: 2006-01-31 09:40:53

Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

/Agalay <a...@U...gazeta.pl> napisał(a):
> Ale co maja do tego przetluszcajace wlosy? Hmm mysle i wymyslec nie moge.

1. trwała podobno wysusza włosy.
2. tłuste włosy są przyklapnięte, stąd potrzeba ich podniesienia ;)

1. Data: 2006-01-31 10:03:06

Od: "Patrycja" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Gosia ma racje trwala wysusza wlosy.
Ja tez robie sobie co jakis czas lekka trwala bo wtedy mam problem
przetluszczajacych wlosow na jakies 4 miesiace z glowy.
Wlosy przynajmniej sa puszystrze i lepiej sie ukladaja.
Pozdrawiam
Pati

1. Data: 2006-01-31 21:47:26

Od: "/Agalay" <a...@U...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> 1. trwała podobno wysusza włosy.

czyli je niszczy

> 2. tłuste włosy są przyklapnięte, stąd potrzeba ich podniesienia ;)

no to owszem, ale po umyciu sa ladne i puszyste ;) mi raczej wlasnie
chodzilo o ten aspekt pierwszy, zmniejszanie przetluszczania wysuszaniem,
makabra dla wlosow:) ehh coz to ludzie nie wymysla.
pozdrowienia

1. Data: 2006-02-01 09:03:20

Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

/Agalay <a...@U...gazeta.pl> napisał(a):
> czyli je niszczy

farbowanie, suszenie, prostowanie również niszczy włosy... i co z tego? od
czego są dobre odżywki?

> no to owszem, ale po umyciu sa ladne i puszyste ;)

są pewne granice (czasu, chęci, cierpliwości itp.) tego, jak często można myć
długie, wymagające, trudne do rozczesania włosy ;)

Aktiv C XL LRP czy Hydracid Alfa SVR?
pomozcie
Plyny od trawlej ondulcji - Joanna
lakier do paznokci - Manhattan -opinie