Hej Lalki (nie spam)

1. Data: 2002-09-27 13:40:31

Temat: Re: Hej Lalki (nie spam)
Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax wrote:

> Podwątek zrobił się 'głęboki' więc przenoszę go na nowy wątek.
>
> Czy Kobieta może 'dla zabawy uwodzić' żonatego Mężczyznę w Internecie
> z pełną świadomością że NIGDY nie dojdzie do pogłębienia znajomości?
> (np. ona w Australii on w Zadupinie wielkim - z zakazem opuszczania
> polski ;-))) )

Moze. Nikt jej nie zabroni. Tyle, ze nie jest to zbyt piekne ani zbyt
fair. Wyjasnilam w watku wczesniejszym czemu.

> Czy można ją za takie zabawy obrażać (wyzwiskami)?

Kwestia nie w tym czy mozna. Powinna sie z tym liczyc _jesli_
postepowanie to bedzie z krzywda dla kogos.
pzdr
agi

2. Data: 2002-09-27 13:40:59

Temat: Odp: Hej Lalki (nie spam)
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@2...17.138.62...
> Czy można ją za takie zabawy obrażać (wyzwiskami)?

ja uważam ,że nie z prostej przyczyny skoro technika poszła tak do przodu to
jaka to różnica gdzie i kiedy będę flirtowała., czy w realu czy w necie i
pozniej przeniose sie bądź sie nie przeniose w realny świat ...skoro mi to
odpowiada a mam swoją nieprzymuszoną wolę i sposób na życie taki czy inny to
nie widze nic zdrożnego ... jeśli chcę zdradzić bo mi już jest duszno w moim
związku to nie widze przeszkód w przeprowadzeniu selekcji i poderwaniu nawet
kogoś przez net co nie twierdze ,że to będzie ta osoba ,spotkanie da mi
odpowiedz na nurtujące mnie pytania odn. danej osoby...

ale to jest moje zdanie

Sandra

3. Data: 2002-09-27 13:43:51

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
> [...]
> polski ;-))) )>
> Czy można ją za takie zabawy obrażać (wyzwiskami)?

Nie obrzucałabym wyzwiskami (nigdy nikogo nie obrzucam...chyba dziwna jestem
:), ale uważam że jeżeli partnerka tego pana byłaby z tego uwodzenia
niezadowolona, tytułowa Kobieta-Lalka nie powinna tego robić.
Jak również żonaty mężczyzna (jeśli jego żonie to nie odpowiada, bo jak
odpowiada - no problem ofkors :)
ola

4. Data: 2002-09-27 13:44:20

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@2...17.138.62...
> Czy Kobieta może 'dla zabawy uwodzić' żonatego Mężczyznę w Internecie

a co to za różnica??? jak mi wskażesz różnice między takim mężczyzną a
wolnym mężczyzną to może być niezły kąsek...jak mu odpowiada albo daje brać
sie na plewy to o nim świadczy jak dalece uwierzy w internetowe zauroczenie
:-))))

Sandra

5. Data: 2002-09-27 13:46:48

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik agi ( fghfgh ) <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
> Kwestia nie w tym czy mozna. Powinna sie z tym liczyc _jesli_
> postepowanie to bedzie z krzywda dla kogos.

a za co ,że jest w danej chwili lepsza od tej,którą sie ma na miejscu? tylko
dlatego?

Sandra

6. Data: 2002-09-27 13:49:53

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:an1n7q$302$...@a...dialog.net.pl...
> a za co ,że jest w danej chwili lepsza od tej,którą sie ma na miejscu?
tylko
> dlatego?

dlatego ,że potrafi doprowadzić faceta przez net do szaleństwa a ta w realu
mając na miejscu ma problemy z tym???

nie rozumiem

Sandra

7. Data: 2002-09-27 14:11:56

Od: "wm" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :), ale uważam że jeżeli partnerka tego pana byłaby z tego uwodzenia
> niezadowolona, tytułowa Kobieta-Lalka nie powinna tego robić.

a skad lalka ma to wiedziec, czy malzonce to sie podoba czy nie? a mozeby
odwrocic pytanie: czy zonaty facet powinien romasowac z lalkami w necie???

a co z mezatkami? czy powinny romansowac z zigolakami przez siec?

co za seksistowskie pytanie :PPPPPP

pozdrawiam
R.

8. Data: 2002-09-27 14:19:39

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sandra wrote:

> tylko
>
> dlatego ,że potrafi doprowadzić faceta przez net do szaleństwa a ta w realu
> [...]

Nie - dlatego, ze wkracza miedzy dwoje ludzi, ze wkracza tam gdzie sa
emocje. Nie mówie, ze ja bym uzyla nieparlamentarnych slow; nie mówie,
ze mozna ich uzywac; ze sa one wkskazane.
Nie- mówie tylko, ze powinna sie liczyc z mozliwoscia ich uslyszenia od
skrzywdzonej osoby.
pzdr
agi

9. Data: 2002-09-27 14:25:14

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax wrote:

> Od skrzywdzonej osoby - i owszem (emocje) - ale od "opinii publicznej"
> (osób postronnych)?

Ludzie sa zawsze skorzy do wydawania opinii, ujmowania sie za kims i
stawania w obronie pokrzywdzonej. Moze to i zle ale jednoczesnie
swiadczy przynajmniej, ze nie jako spolecznosc zatracilismy jeszcze do
konca moralnosci, bezinteresownosci i ludzkich uczuc.
pzdr
agi

10. Data: 2002-09-27 14:27:09

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"agi ( fghfgh )" wrote:

> swiadczy przynajmniej, ze nie jako spolecznosc zatracilismy

Errata: ...ze jako spolecznosc nie zatracilismy...
pzdr
agi

[Dobra nowina dla Krakowian] GAZETA BEZPŁATNYCH OGŁOSZEŃ DROBNYCH
Komunia - Prezent
odszkodowanie z PZU, salon, a sprawa w sądzie - długie
Mąż opowiada dzieciom...
Ech zycie czyli dziś mam resztki wczorajszej chandry...