Komunia - Prezent

1. Data: 2002-09-26 19:07:13

Temat: Komunia - Prezent
Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Wiem że jest jeszcze troche czasu, ale chciałbym się dowiedzieć
jakie dzisiaj robi się prezenty no i najważniejsze do jakiej kwoty.
Problem jest jeszcze większy ponieważ jestem ojcem chrzestnym
i rodzina pewnie myśli, że jak "ojciec chrzestny" to minimum
musi dać dwa razy więcej niż normalni gości...!!! :-((
Przykre ale prawdziwe...

Pytając się kogoś znajomego uzyskałem odpowiedz minimum 1000 zł...
albo prezent typu: komputer, rower, telewizor itd...

Co o tym myślicie...? Może ktoś z Was miał już taki problem albo dopiero
będzie się z nim borykał...

Dziękuje za wszelkiego rodzaju uwagi, podpowiedzi oraz propozycje...

Pozdrawiam
Adam

2. Data: 2002-09-27 04:51:37

Temat: Re: Komunia - Prezent
Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule f...@p...onet.pl wyklawiaturzył(a):

> Co o tym myślicie...? Może ktoś z Was miał już taki problem albo dopiero
> będzie się z nim borykał...

Problem faktycznie duzy, teraz sa zupelnie inne prezenty niz kiedys,
nawet rower to duzy wydatek mo takze minimum 1000zl, bo inne rowery
tansze to gwozdz do trumny. Jednak gdyby moj chrzesniak szedl teraz do
komuni to..............
pogadalbym z chrzestna chrzesniaka i kupilibysmy mu _komputer_ , wtedy
prezent naprawde super, a wydatek podzielony, jesli wam sie to podoba to
sie pospieszcie, teraz mamy niz cenowy czesci komputerowych i ceny
zestawow sa niskie, a jak wiadomo wszystko moze sie zmienic w przeciagu
1-nej doby.

--
% --== *Bischoop* ==-- | *LRU: #260447* %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:1562767 |ICQ:159794827 %

3. Data: 2002-09-27 09:25:08

Od: "Dorota" <b...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

To zależy, co dziecko już ma. Ja byłam w tym roku na Komunii, na której
dwoje rodzeństwa dostało właściwie tylko łańcuszki i bomboniery, a od
chrzestnego jakiś lepszy (wodoodporny i z "bajerami") zegarek na rękę.
Nie musisz wydać miesięcznej wypłaty na prezent. Dostosuj go do własnych
możliwości i do poziomu na jakim żyje dziecko. Inną rzeczą obdarujesz
rozpieszczonego dzieciaczka milionerów, a inną ubogiego malucha z
wielodzietnej rodziny.
Zgadzam się z opinią Bischoopa, że dobrze jest kupić jeden większy prezent
od obojga rodziców chrzestnych.
Powodzenia i udanego zakupu.

Brush

4. Data: 2002-09-27 15:04:20

Od: "Monique" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam !

[ciach]

> [...]
> będzie się z nim borykał...
>
> Dziękuje za wszelkiego rodzaju uwagi, podpowiedzi oraz propozycje...

Witam
Ja w zeszłym roku miałam ten sam problem - w końcu zdecydowałam się kupić
mała wieżę - taką w sensownej jak dla mnie cenie (jakieś 300 zł chyba)...
Takiej radości na buzi dziecka to jeszcze nie widziałam, co chyba świadczy,
ze prezent był trafiony.

Pozdr.
Monika

5. Data: 2002-09-27 16:07:50

Od: "Agnieszka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

W maju tego roku bylismy z mężem na komunii jego bratanka- chrześniaka.
Mimo moich protestów ( wiem, że TAK dają wszyscy, ale ja cały czas mam
świadomość, że jest to uroczystość religijna, a nie "bogatsze w prezenty"
np. urodziny i ten religijny charakter należałoby podkreślić odpowiednim
prezentem) chrzęśniakowi został podarowany lepszy rower kupiony do spólki z
rodzicami męża czyli dziadkami zainteresowanego. Liczyłam na zakup np.
pięknego wydania Biblii, albumu o Papieżu, no coś w tym klimacie, komentarz
męża brzmiał: "no co Ty bachor nas wyśmieje..." I niemalże... na widok
roweru nie oszalał ze szczęścia jak sie spodziewaliśmy( nie mam pojęcia
czego oczekiwał), dostał od swojej drugiej babci złoty łancuszek z
medalikiem, rzucił go w kąt, tylko z upodobaniem liczył dostane pieniądze,
w sumie od wszystkich się zebrało 1000 zł i 50 euro.

Nie wiem czy teraz wszystkie dzieci są takie czy tylko rozpieszczone
bachory?
Aha, rower dla ośmiolatka kosztował 800zł( płacone na pół)

Agnieszka

6. Data: 2002-09-27 19:36:12

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<f...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]

> Pytając się kogoś znajomego uzyskałem odpowiedz minimum 1000 zł...
> albo prezent typu: komputer, rower, telewizor itd...

Nasza córka, miała komunię w tym roku, bardzo chciała mieć komputer, więc po
cihu informowalismy każdego gościa, że takie ma marznie, w efekcie dostała
różne sumy pięniedzy od poszczególnych gości (Chrzestni jedno 400 drugie
500) w efekcie ma teraz piekny zestawik, z kótrego korzysta cała nasza
gromadka

Jacek

7. Data: 2002-09-30 13:01:11

Od: "Karolina Kowalska" <k...@w...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i rodzina pewnie myśli, że jak "ojciec chrzestny" to minimum
> musi dać dwa razy więcej niż normalni gości...!!! :-((

Może to też jest trochę zależne od środowiska w jakim przebywa chrzestny lub
chrześniak.
Ja dałam swojemu w prezencie 400 zł (mieszka na drugim końcu Polski więc nie
uśmiechało mi się ciągnąć prezentu np. roweru ;) ) i był naprawdę zadowolony.

Karolina

odszkodowanie z PZU, salon, a sprawa w sądzie - długie
Mąż opowiada dzieciom...
Ech zycie czyli dziś mam resztki wczorajszej chandry...
Mąż płaci żonie
Pierwsze kroki