Re: Komunia - Prezent

From: "Dorota" <b...@a...net.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Komunia - Prezent
Date: Fri, 27 Sep 2002 11:25:08 +0200

To zależy, co dziecko już ma. Ja byłam w tym roku na Komunii, na której
dwoje rodzeństwa dostało właściwie tylko łańcuszki i bomboniery, a od
chrzestnego jakiś lepszy (wodoodporny i z "bajerami") zegarek na rękę.
Nie musisz wydać miesięcznej wypłaty na prezent. Dostosuj go do własnych
możliwości i do poziomu na jakim żyje dziecko. Inną rzeczą obdarujesz
rozpieszczonego dzieciaczka milionerów, a inną ubogiego malucha z
wielodzietnej rodziny.
Zgadzam się z opinią Bischoopa, że dobrze jest kupić jeden większy prezent
od obojga rodziców chrzestnych.
Powodzenia i udanego zakupu.

Brush