Hejt to lewacki atrybut.

11. Data: 2019-01-19 22:35:12

Temat: Re: Hejt to lewacki atrybut.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Masz moje słowo honoru (wiem, że nie wiesz co znaczy to słowo),

,,Twoje słowo honoru"?
- nie wiem. Wytłumacz, bo to może być ciekawe doświadczenie.

> że
> jeżeli jeszcze raz spróbujesz kandydować na jakiekolwiek stanowisko
> publiczne, w tym samorządowe, to po każdej wzmiance na twój temat w
> portalach, w prasie, czy w dowolnych mediach publicznych, będę wklejał
> tek cytat z twojego posta łącznie z linkiem do tego posta.

OK.

> Skonsultuję z moim prawnikiem, czy nie przekazać tego cytatu do prokuratury.

Przekaż. Mój prawnik też sporo potrafi.

https://youtu.be/wt5cDtEODXg

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

12. Data: 2019-01-19 23:09:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/policja-za
trzymano-podejrzanych-o-nawolywanie-do-nienawisci,90
1734.html

Oooo, myślałam że tego:
https://m.niezalezna.pl/87876-pomozemy-wam-wyskakiwa
c-przez-okna-grzmi-walesa-laureat-pokojowego-nobla
:-(

13. Data: 2019-01-20 12:15:14

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> To jest niesamowite jak mało refleksji nad samym sobą może mieć osoba,
> która większość wypowiedzi kierowanych na tą grupę nasyca hejtem po brzegi.

Moj drogi, pacjentki nie musza sie teraz tak wysilac jak kiedys ich
rodzice. Oni mieli wrogow w bikiniarzach, reakcjonistach, trockistach,
oportunistach, kulakach, spekulantach, rewizjonistach, pacholkach
Zachodu, hitlerowcow, krzyzakow i odwetowcach. Obecna wyszalnia ma
lewakow, ktorymi moga byc wszyscy - Merkel, Macron, Timmermans, Tusk,
Owsiak, Juncker, Obama, Biedron, Lis, Franciszek itd.
Wszystkie niepowodzenia mozna tym wyjasnic - ceny wzrastaja, benzyna i
prad drozeja, PE i KE krytykuja PiS, sasiad nie wpuscil ksiedza po
koledzie, pomnik Jankowskiego chca usunac, maz znalazl sobie mlodsza,
proboszcz modlil sie za Adamowicza, biuro podrozy zbankrutowalo,
czerwony ksiezyc, zagrozenie lawinowe w Tatrach ... wszystko przez
lewakow! ;-)
--
saluto
Silvio Balconetti

14. Data: 2019-01-20 13:31:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Silvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> proboszcz modlil sie za Adamowicza

Słusznie! Powinien.
Modlitwa za grzeszników to podstawowy obowiązek katolika. Ja też się
pomodliłam.

15. Data: 2019-01-20 16:13:18

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/01/2019 o 12:31, XL pisze:

> Słusznie! Powinien.
> Modlitwa za grzeszników to podstawowy obowiązek katolika. Ja też się
> pomodliłam.

a ten krzyz po strachu i po ciemku w sejmie, czego wy sie wstydzicie? i
ja sie sie pomodle za ciebie, niech ci ziemia lekka bedzie

--
gazebo

16. Data: 2019-01-21 09:57:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> a ten krzyz po strachu i po ciemku w sejmie, czego wy sie wstydzicie? i
> ja sie sie pomodle za ciebie, niech ci ziemia lekka bedzie

Każda modlitwa jest cenna, byle szczera - tylko nie wiem, czy osoba taka
jak ty jest w stanie się szczerze modlić. Zaburzenie psychiczne zwykle
odbiera tę możliwość - z powodu chwiejności emocjonalnej człowiek jest w
stanie modlić się naprzemiennie o rzeczy zupełnie przeciwstawne :->

17. Data: 2019-01-21 18:43:45

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-21 o 09:57, XL pisze:

> Każda modlitwa jest cenna,

Nie jest. To nie działa.

> [...]
> odbiera tę możliwość - z powodu chwiejności emocjonalnej człowiek jest w
> stanie modlić się naprzemiennie o rzeczy zupełnie przeciwstawne :->

Dobrze, że podzieliłaś się własnym doświadczeniem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

18. Data: 2019-01-21 18:59:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Nie jest. To nie działa.

Tak ci Bóg powiedział? ?

> Dobrze, że podzieliłaś się własnym doświadczeniem.

Tak, sporo miałam takich pacjentów. Ty jesteś kolejnym studium przypadku.

19. Data: 2019-01-21 19:43:33

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-21 o 18:59, XL pisze:

> Tak ci Bóg powiedział? ?

Mi nie. Nie rozmawiam z niewidzialnymi przyjaciółmi.
Tobie powiedział?

> Tak, sporo miałam takich pacjentów.

LOL :)
To już przestałaś być byłą nauczycielką?
Znowu ponosi cię fantazja.

> Ty jesteś kolejnym studium przypadku.

Ale to nie ja modlę się naprzemiennie o rzeczy przeciwstawne, tylko ty :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

20. Data: 2019-01-21 20:00:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> Znowu ponosi cię fantazja.

> Ale to nie ja modlę się naprzemiennie o rzeczy przeciwstawne, tylko ty :)

No tak - przecież Jesteś Bogiem.

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974