Partia PiS to zło w czystej postaci

1. Data: 2019-01-18 21:18:23

Temat: Partia PiS to zło w czystej postaci
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

http://thefad.pl/aktualnosci/lukasz-slonona-pisowiec
/

"To, że elektorat PiS stanowią szokująco niedouczeni wsteczni analfabeci
o maksymalnie dwucyfrowym ilorazie inteligencji jest faktem, który całe
szczęście coraz bardziej przebija się do świadomości ogółu Polaków.
Jednak bycie skończonym idiotą nie czyni nikogo niczyim wrogiem - nad
takimi ludźmi trzeba się miłosiernie pochylić, spróbować im pomóc, a
nawet w ramach demokracji (gdy ją przywrócimy) tolerować ich głupotę,
oczywiście w nieszkodzących nikomu granicach rozsądku. Wypada też w
miarę możliwości tłumaczyć tym biednym pisowcom zbyt skomplikowaną dla
ich ograniczonych intelektów rzeczywistość... Mnie zazwyczaj brak
cierpliwości dla głupców, ale doceniam tych, którym się chce...

Że co? Że już na wstępie niby obrażam? Ja zwykłem po prostu nazywać
rzeczy po imieniu. Pisowcy jakoś szczególnie zresztą mi nie
przeszkadzają. Tak po ludzku potrafię zrozumieć, że nie każdy musi być
mądry, czy umieć się podpisać. To taka moja wada wrodzona: empatia
okraszona wyrozumiałością. Dodam jednak, że każda interakcja z typowym
pisowcem budzi we mnie coś w rodzaju pobłażliwego poczucia wyższości -
ich nieporadność intelektualna bywa rozbrajająco urocza... ;)

Za to dla samej partii nie mam ani empatii, ani cierpliwości, ani
śladowego nawet szacunku. Z przyczyn czysto patriotycznych. I tu pojawia
się fakt niebagatelnego znaczenia, też całe szczęście coraz łatwiej
przyswajany przez ludzi otwierających oczy na prawdziwe oblicze ,,dobrej
zmiany" (swoją drogą, to takie kaczyńskie, partię bezprawia i prywaty
nazwać ,,Prawo i Sprawiedliwość", a jej ofensywę w niszczeniu własnego
kraju ,,Dobrą zmianą"...):

Partia PiS to zło w czystej postaci, a bracia Kaczyńscy oraz ich
klakierzy to najgorsza plaga, jaka spadła na naszą ojczyznę od czasów
Hitlera i Stalina."

Pozdrawiam
Piotr

2. Data: 2019-01-18 21:27:36

Temat: Re: Partia PiS to zło w czystej postaci
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-18 o 21:18, Kviat pisze:
> http://thefad.pl/aktualnosci/lukasz-slonona-pisowiec
/

Kolejny fragment, który mi się spodobał, niemniej polecam całość:

"Niestety globalnie nasze czasy jakoś chyba niechcący sprzyjają idiotom
i ludziom bez elementarnej wiedzy o świecie. Antyszczepionkowcy,
płaskoziemcy, wierzący w chemtrialsy, fani ,,dobrej zmiany", fanatycy
religijni, czy ludzie widujący UFO to wciąż ten sam profil
psychologiczny. Dołóżmy putinowskie zmasowane ataki na wolny świat
poprzez farmy trolli (co przyczyniło się do zwycięstwa Donalda Trumpa w
USA) i mamy już jakiś obraz współczesności. Patrząc historycznie,
zdarzało się, że w Białym Domu zamieszkiwał prezydent wątpliwej
inteligencji, ale pierwszy raz część amerykańskich wyborców otwarcie się
cieszy z postępków niefrasobliwego przygłupa - znamię czasów."

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2019-01-18 21:33:25

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-18 o 21:18, Kviat pisze:
> http://thefad.pl/aktualnosci/lukasz-slonona-pisowiec
/

I kolejny fragment:

"Powiem jednak, że Kaczyński ze swoją bandą zabrnął za daleko. Dla
jasności, ja nie jestem niezorientowanym symetrystą, lewakiem, czy
prawakiem, jestem antypisowcem! A już na pewno nie jestem
nacjo-burakiem. Nota bene: tak - nacjonalistami gardzę i uważam ich za
niezadeptane do końca niedopałki zeszłowiecznej pożogi faszyzmów. A
ponieważ żaden ze mnie łagodny chrześcijanin, zalecam podejście
nowoczesno-ekologiczne do problemów archaicznych złogów i mentalnych
wysypisk; delegalizować, pałować, stawiać pod sąd za wybryki nienawiści
i karać z pełną surowością dopuszczalną przez Kodeks Karny. Napomknę tu,
że morderca z Gdańska na swoim profilu miał polubione same fanpejdże
skrajnej prawicy plus polityków PiSu oraz, dla dodania odrobiny bajkowej
magii dla prawiczków, profil Janusza KM... Wolność poglądów to jedno,
szerzenie faszyzmu i nakłanianie do nienawiści na tle rasowym czy
etnicznym to drugie. Nożownik z Gdańska to najlepszy przykład, do czego
prowadzi bezpardonowe szczucie i sianie nienawiści... "

Pozdrawiam
Piotr

4. Data: 2019-01-18 21:35:25

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-18 21:18, Kviat wrote:
> [...]
>
> Partia PiS to zło w czystej postaci, a bracia Kaczyńscy oraz ich
> klakierzy to najgorsza plaga, jaka spadła na naszą ojczyznę od czasów

on te z osrodka w Lubiążu?

5. Data: 2019-01-18 21:37:12

Temat: Re: Partia PiS to zło w czystej postaci (Żeby Polska była Polską.)
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-18 o 21:18, Kviat pisze:
> http://thefad.pl/aktualnosci/lukasz-slonona-pisowiec
/

"Czekam niecierpliwie na delegalizację PiS oraz dokładne rozliczenie jej
członków, jak tylko przywrócimy niezależne sądy i prokuraturę. Czekam na
rozgonienie i delegalizację neofaszystowskich przygłupów z ONR i MW oraz
mam szczerą nadzieję na koniec tych porządków zobaczyć Rydzyka w
kajdankach. Żeby Polska była Polską."

Pozdrawiam
Piotr

6. Data: 2019-01-20 18:35:12

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:
> [...]

500 setny klon portalu Lisa, już mało kto daje się nabierać na te sztuczki.

Był przeca pierwszy i drugi etap redukcji etatów w GW i oni
nie wsiąkli w czarną dziurę tylko pozakładali se własne opiniotwórcze serwisy
żeby ciemnym mówić co i jak, kto z kim i dlaczego:)

7. Data: 2019-01-20 20:56:39

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-20 o 18:35, b...@g...com pisze:

> 500 setny klon portalu Lisa, już mało kto daje się nabierać na te sztuczki.

Nikt ci nie każe się nabierać. Zawsze możesz samodzielnie zweryfikować,
czy to co piszą ma sens.
Twoim problemem może być to, że nie powielają bzdur z rosyjskich
trollowni propagandowych.

> Był przeca pierwszy i drugi etap redukcji etatów w GW i oni
> nie wsiąkli w czarną dziurę tylko pozakładali se własne opiniotwórcze serwisy
> żeby ciemnym mówić co i jak, kto z kim i dlaczego:)

W przeciwieństwie do twojego idola Michalkiewicza, który mówi ci co masz
myśleć?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2019-01-20 21:23:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Nikt ci nie każe się nabierać. Zawsze możesz samodzielnie zweryfikować,
> czy to co piszą ma sens.
> Twoim problemem może być to, że nie powielają bzdur z rosyjskich
> trollowni propagandowych.

Przecież każdy Polak wie, że z żydoniemieckich. Z tym Polacy nie mają
problemu.

> W przeciwieństwie do twojego idola Michalkiewicza, który mówi ci co masz
> myśleć?

Tobie mówi Lis.
Ten sam, który się trząsł, jąkał, bladł i pocił przed Dudą wizytującym w
jego ,,opiniotwórczej" siedzibie w 2015 po akcji z fałszywym kontem Kingi
Dudy. Pełne porty tej opiniotwórczości miał w tym najdalszym zakamarku sali
redaktorskiej. Od tej pory dosyć cicho siedzi - jak Lis pod miotłą.

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

9. Data: 2019-01-20 21:42:59

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-20 o 21:23, XL pisze:

> Przecież każdy Polak wie, że z żydoniemieckich.

Nie. To wie tylko zryty pseudonarodowiec.
Myślący Polak potrafi sam zweryfikować to co czyta.

> Tobie mówi Lis.

Nie. Ja potrafię zweryfikować co mówi Lis. I jak Lis palnie głupotę
potrafię to wychwycić i nie upieram się jak małpa, że głupoty nie palnął.

Ty nie potrafisz zweryfikować co mówi Michalkiewicz, łykasz wszystko
bezmyślnie i bezkrytycznie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2019-01-20 21:48:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> potrafię to wychwycić i nie upieram się jak małpa, że głupoty nie palnął.
>
> Ty nie potrafisz zweryfikować co mówi Michalkiewicz, łykasz wszystko

Ty potrafisz ,,zweryfikować" WSZYSTKO!
Łyknęłam ?

--
XL Wołynia nie zapomnimy!