Hejt to lewacki atrybut.

1. Data: 2019-01-18 21:27:26

Temat: Hejt to lewacki atrybut.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://warszawskagazeta.pl/kraj/item/6162-mowicie-o
-hejcie-pod-internetowym-artykulem-o-smierci-posel-s
zczypinskiej-gazeta-wyborcza-musiala-wylaczyc-mozliw
osc-dodawania-komentarzy

Przypomnę też o szczaniu na krzyż pod Pałacem Prezydenckim, oblewaniu
pomnika JPII farbą, teatralnych spektaklach z kopulacją z figurą JPII,
wieszaniu męskich genitaliów na krzyżu, darciu Biblii, ,,kulinarnych"
mocnych(!) żarcikach nt. śmierci ś.p. Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego...
Wypada nam, prawicy, po tym wszystkim zacząć naśladować tę ,,mowę miłości" -
okazja się nadarza teraz, po zabiciu NOŻEM lewackiego proniemieckiego
prezydenta Gdańska.
Kilka koncepcji się nasuwa, całkiem obrazowych, z nożem w tle.
Jednak TO NIE MY. MY mamy zasady.

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

2. Data: 2019-01-18 22:00:18

Temat: Re: Hejt to lewacki atrybut.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> prezydenta Gdańska.
> Kilka koncepcji się nasuwa, całkiem obrazowych, z nożem w tle.

...MOCNE zasady. Także pomimo tego:
http://m.telewizjarepublika.pl/skandaliczne-zachowan
ie-poslanki-po-kingi-gajewskiej-grozi-pis-owcom-ze-p
oderznie-im-gardlo,63654.html?fbclid=IwAR3VeVcWt4qnk
FMw_-X9OzM-7RDxc4oGR7F2IBxDg5suf1-a1OWcKpEpkkE

3. Data: 2019-01-18 22:01:18

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-18 o 21:27, XL pisze:

> okazja się nadarza teraz, po zabiciu NOŻEM lewackiego proniemieckiego
> prezydenta Gdańska.
> Kilka koncepcji się nasuwa, całkiem obrazowych, z nożem w tle.

Masz moje słowo honoru (wiem, że nie wiesz co znaczy to słowo), że
jeżeli jeszcze raz spróbujesz kandydować na jakiekolwiek stanowisko
publiczne, w tym samorządowe, to po każdej wzmiance na twój temat w
portalach, w prasie, czy w dowolnych mediach publicznych, będę wklejał
tek cytat z twojego posta łącznie z linkiem do tego posta.

Skonsultuję z moim prawnikiem, czy nie przekazać tego cytatu do prokuratury.

> Jednak TO NIE MY. MY mamy zasady.

"Kilka koncepcji się nasuwa, całkiem obrazowych, z nożem w tle."

Jesteś chora. Psychicznie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2019-01-18 22:25:26

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-18 22:00, XL wrote:
> [...]
oderznie-im-gardlo,63654.html?fbclid=IwAR3VeVcWt4qnk
FMw_-X9OzM-7RDxc4oGR7F2IBxDg5suf1-a1OWcKpEpkkE

Jeszcze nie rozumieją, że ten 'kij w mrowisko', to nie przypadkiem
został wsadzony właśnie teraz.

5. Data: 2019-01-18 23:14:47

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-18 o 22:01, Kviat pisze:
> [...]

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/policja-za
trzymano-podejrzanych-o-nawolywanie-do-nienawisci,90
1734.html

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2019-01-19 16:48:30

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/01/2019 o 20:27, XL pisze:
> [...]
> prezydenta Gdańska.
> Kilka koncepcji się nasuwa, całkiem obrazowych, z nożem w tle.

wy nie macie zasad

--
gazebo

7. Data: 2019-01-19 16:57:33

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@j...com> wrote in message news:q1vgse$es$4@dont-email.me...
-hejcie-pod-internetowym-artykulem-o-smierci-posel-s
zczypinskiej-gazeta-wyborcza-musiala-wylaczyc-mozliw
osc-dodawania-komentarzy

> wy nie macie zasad

To jest niesamowite jak mało refleksji nad samym sobą może mieć osoba,
która większość wypowiedzi kierowanych na tą grupę nasyca hejtem po brzegi.

8. Data: 2019-01-19 19:56:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
> [...]
FMw_-X9OzM-7RDxc4oGR7F2IBxDg5suf1-a1OWcKpEpkkE

> Jeszcze nie rozumieją, że ten 'kij w mrowisko', to nie przypadkiem

Ano.

9. Data: 2019-01-19 20:03:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/policja-za
trzymano-podejrzanych-o-nawolywanie-do-nienawisci,90
1734.html

Spadówa.

https://img7-demotywatoryfb-pl.cdn.ampproject.org/ii
/w680/s/img7.demotywatoryfb.pl//uploads/201901/15478
44405_nhfcit_600.jpg

10. Data: 2019-01-19 20:56:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>>

> Spadówa.
>
> https://img7-demotywatoryfb-pl.cdn.ampproject.org/ii
/w680/s/img7.demotywatoryfb.pl//uploads/201901/15478

KON
STY
TU
CJA