HerbaLife- panaceum, czy...

1. Data: 2000-02-20 10:38:23

Temat: HerbaLife- panaceum, czy...
Od: "Iwka" <i...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam cala grupe i...zapytuje.
Czy ktos z grupowiczow wie cos na temat HerbaLife? Dostalam propozycje
przejscia na ta "diete" i chcialabym dowiedziec sie czegos wiecej.Jestem
dentystka i generalnie wierze w farmakologie, ale schorzenie ktore mnie
dopadlo nie bardzo...(od ok. 5 lat cierpie na RZS. Na razie unikam sterydow
i chcialabym ,zeby tak pozostalo).
Nie mam watpliwosci co do znaczenia diety, ale powiedzcie prosze, czy te
ziola moga wplynac na poprawienie stanu zdrowia???
Z gory dziekuje- Lucy
:-))

2. Data: 2000-02-20 19:21:38

Temat: Re: HerbaLife- panaceum, czy...
Od: k...@p...onet.pl (Krzysztof P. Jasiutowicz) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 20 Feb 2000 11:38:23 +0100, Iwka <i...@p...com> wrote:
> [...]
>Nie mam watpliwosci co do znaczenia diety, ale powiedzcie prosze, czy te
>ziola moga wplynac na poprawienie stanu zdrowia???
Jeśliby się tak stało byłoby to błogosławieństwo dla ciebie i milionów
pacjentów na całym świecie. Tryb przyuszczający.
--
Krzysztof P. Jasiutowicz, M.D | Strona o reformie służby zdrowia
k...@p...onet.pl | http://friko.onet.pl/cz/kpjas/rsz.html

3. Data: 2000-02-20 23:49:45

Od: w...@a...com (WitchSA8) szukaj wiadomości tego autora

Subject: HerbaLife- panaceum, czy...
From: "Iwka" <i...@p...com>
Date: Sun, Feb 20, 2000 05:38 EST

[...]

Zdecydowanie NIE. Jest to drenowanie kieszeni. Kup sobie witaminy i mineraly
tanszei nasze polskie skutek bedzie ten sam. Ja sie na to nabralam .Poilam
aloes jak przykazali jadlam te odzywki i nic w moich wynikach testow nic sie
nie zmienilo na lepiej. Za komplet na moja chorobe zaplacilam 250$ czy ty
wiesz ile mialabym za to witamin lisci ?zywych? aloesu itd. A daj sobie spokoj
oni tylko drenuja kieszen.

4. Data: 2000-02-23 17:26:03

Od: a...@p...net.pl (Augustyn Grzybek) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie mam watpliwosci co do znaczenia diety, ale powiedzcie prosze, czy te
> ziola moga wplynac na poprawienie stanu zdrowia???

A.Grzybek

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

5. Data: 2000-02-24 20:42:45

Temat: Odp: HerbaLife- panaceum, czy...
Od: "Adam" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja osobiście spożywam te produkty od ponad dwóch lat i jestem zadowolony,poz
byłem się nadwagi mam więcej energii nie męczę się a pracuję w kopalni.A moj
a żona miała iść na operację na tarczycę i nie musiała iść czyli dla mojej r
odziny te produkty zdały egzamin.Ale trzeba zdać sobie sprawę że na każdą ch
orobę pracuje się nawet kilkanaście lat a efekty chciano by uzyskać najlepie
j w ciągu miesiąca albo szybciej a tak się nie da.Adam
Użytkownik Iwka <i...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisa
ł:88og4j$671$...@s...icm.edu.pl...

6. Data: 2000-02-25 17:36:14

Od: "Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8946b1$44a$...@a...webcorp.com.pl...
> [...]
najlepie
> j w ciągu miesiąca albo szybciej a tak się nie da.Adam

i tak właśnie mówi każdy fanatyk herbalife. A prawda jest trochę inna,
bardziej skłaniałabym się ku zdaniom o oszustwie, chociaż właściwie
ludzie sami kupują te świństwa, no ale głupich nie sieją
Tatiana, której się raz przewracała wątroba jak słyszała, że preparaty
herbalife spowodowały w jednej rodzinie (3 osobowej) wyleczenie:
- stwardnienia rozsianego
- paraliżu obu nóg
- raka czegoś tam
i jeszcze kilku innych.

7. Data: 2000-03-02 06:19:44

Temat: Re: Odp: HerbaLife- panaceum, czy...
Od: w...@a...com (WitchSA8) szukaj wiadomości tego autora

ubject: Odp: HerbaLife- panaceum, czy...
From: "Adam" <s...@p...onet.pl>
Date: Thu, Feb 24, 2000 15:42 EST

Ja osobi?cie spo?ywam te produkty od ponad dwóch lat i jestem zadowolony,poz
by?em si? nadwagi mam wi?cej energii nie m?cz? si? a pracuj? w kopalni.A moj
a ?ona mia?a i?ae na operacj? na tarczyc? i nie musia?a i?ae czyli dla mojej r
odziny te produkty zda?y egzamin.Ale trzeba zdaae sobie spraw? ?e na ka?d? ch
orob? pracuje si? nawet kilkana?cie lat a efekty chciano by uzyskaae najlepie
j w ci?gu miesi?ca albo szybciej a tak si? nie da.Adam
U?ytkownik Iwka <i...@p...com> w wiadomo?ci do grup dyskusyjnych napisa
?:88og4j$671$...@s...icm.edu.pl...

==============================

Szanowny Panie Pan mi "pachnie" dystrybutorem.

Produkty Herba Life pomagaja skutecznie wydrenowac kieszen. To jest pewne.
Ceny tych produktow sa zdecydowanie zawyzone. Za polowe ceny kazdego produktu
tej firmy mozna kupic odpowiednik wcale nie gorszy.

ZA DROGO! CENY OGROMNIE ZAWYZONE!
Nie wierzcie Panstwo w te Amerykanskie CUDA. Rowniez Pau d'Arco, rozne
chrzastki rekinow, kociepazury itp to przereklamowane bzdury. Amerykanie wcale
tego nie kupuja dlatego amerykanskie firmy poszukuja ciagle dystrybutorow w
odleglych Krajach.

toczen ukladowy
ABORCJA - Ile i gdzie
Sign me up