Hmm..

41. Data: 2002-04-26 12:46:01

Temat: Re: Hmm..
Od: "Ania Björk" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska"
t-skirt małżonkowi prasuję...
> --

Joasiu, a jak to wyglada? Taka meska spodniczka? MSPANC :-)))))

Ania z bardzo wesolym nastrojem :-)))))))))))

42. Data: 2002-04-26 12:47:06

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anyia => Madzik" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aabho1$k69$1@news.tpi.pl...
> [...]
> A jakbyscie byli malzenstwem, to bys Jej nie pytal? :-)

No coś Ty, przecież po ślubie to już "zdobyta", nie ma nic do gadania i nie
ma co się starać, można obciąć włosy, nie? :)

Pozdrawiam serdecznie i, co tu kryć, piątkowo
--
Hanka Skwarczyńska

43. Data: 2002-04-26 12:47:41

Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:

> Hmm... ale ja nawet koszulki t-skirt małżonkowi prasuję...

Jesli wymagają prasowania - to też prasuję. Ale jestem zwolenniczką
"nowinek" materiałowych, co się nie gnotą ;-)
--
Gosia

44. Data: 2002-04-26 12:50:47

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Björk" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> "Joanna Duszczyńska"
> t-skirt małżonkowi prasuję...
>
> Joasiu, a jak to wyglada? Taka meska spodniczka? MSPANC :-)))))
>
> Ania z bardzo wesolym nastrojem :-)))))))))))

Nie powiem, że literówka, bo to był błąd, ale cieszę się że wprawił Cię w
jeszcze lepszy nastrój... (przez h powinno być)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

45. Data: 2002-04-26 12:54:50

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aabhj0$ilj$...@n...tpi.pl...

> Zona też mi wszystkie prosowała ale powiedziałem, że
> wystarczą tylko te "wyjściowe" i jest OK

A jak prasowała wszystko to nie było OK?
Variete.

46. Data: 2002-04-26 13:01:12

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Variete" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> A jak prasowała wszystko to nie było OK?
> Variete.
Po pierwsze nie było, bo to żadna przyjemność,
po drugie mam nadzieję, że dzięki temu będzie
mieć troszkę więcej czasu dla siebie lub jeszcze
lepiej dla mnie:-)))
Darek

47. Data: 2002-04-26 13:05:26

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aabip8$121$...@n...tpi.pl...

> Po pierwsze nie było, bo to żadna przyjemność,
> po drugie mam nadzieję, że dzięki temu będzie
> mieć troszkę więcej czasu dla siebie lub jeszcze
> lepiej dla mnie:-)))

Pytam bo ja też prasuję mężowi wszystko, choć on uważa, że zupełnie
niepotrzebnie (na ciele się wyprasuje :-))) ), ale jakoś jednak prasuję
nadal, bo skoro prasuję swoje i córki ubrania to dlaczego miałbym ominąć
jego koszulkę. Kiedy on sprząta w samochodzie to moje siedzenie okruszone
ciastkami też czyści. Itd.....
Pozdrawiam. Variete.

48. Data: 2002-04-26 13:10:01

Od: "Monika " <m...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Koniecznie przytulic i pocalowac! Powiedziec "dziekuje" i starac sie mowic,
jak najczesciej...

49. Data: 2002-04-26 13:11:01

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> A jakbyscie byli malzenstwem, to bys Jej nie pytal? :-)

Nie pytałbym "chętnie" ;-)))

Pozdrawiam
Qwax

50. Data: 2002-04-26 13:14:25

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jego koszulkę. Kiedy on sprząta w samochodzie to moje siedzenie okruszone
Podejdź do prasowania po męsku czyli praktycznie i prasuj
tylko to, co na prawdę ładnie wygląda na ciele wyprasowane.
Nie ma sensu prasować koszulki w której mąż zaraz pójdzie
np. pobiegać i gdy wróci to przepoconą wrzuci do prania.
Gdyby moja żona prasowałaby mi wszystkie rzeczy to np. nie
uznawałbym tego jako wyraz czegoś tam wobec mnie.
Na prawdę wolałbym, żeby zamiast prasować tych
kilka koszulek więcej przytuliła się do mnie lub mnie
do siebie.
Darek

OT zmiana nicka...
Jak daleko siega...-prosba o namiary
"Na szlaku"
Jeszcze na temat swiadomego wyboru gluchoty u dziecka
Pedofilia w Stanach