Hobby na stronie SamiSobie

21. Data: 2003-04-27 18:58:39

Temat: Re: Hobby na stronie SamiSobie
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin napisał(a):

> Moim hobby jest szydełkowanie. Często spędzam czas siedząc w domu, ponieważ
> moie nogi czasem nie działają. Bardzo polubiłam te robótki i wykonuję je
> perfekcyjnie. Pozwalaja mi one zapomnieć o bólu i nerwach.

A propos hobby - może nie szydełkowanie ale modelarstwo - to ma być
jednych z punktów tegorocznego zjazdu w Ustroniu - choć dla tej
ładniejszej części to szydełkowanie i inne robótki można też by pokazać.
Hobby jest hobby :-).
--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

IV Międzynarodowy Zjazd i Konferencja
Osób Niepełnosprawnych Związanych z Internetem
"Ustroń 2003"
http://www.proinfo.pl/ustron2003/