Hobby na stronie SamiSobie

1. Data: 2003-04-23 16:45:11

Temat: Hobby na stronie SamiSobie
Od: m...@b...pl (Marcin) szukaj wiadomości tego autora

Moim hobby jest szydełkowanie. Często spędzam czas siedząc w domu, ponieważ
moie nogi czasem nie działają. Bardzo polubiłam te robótki i wykonuję je
perfekcyjnie. Pozwalaja mi one zapomnieć o bólu i nerwach.
Pozdrawiam
Mój mail:I...@i...pl
P.S. Wysyłam z konta Męża.

2. Data: 2003-04-26 12:06:44

Temat: Re: Hobby na stronie SamiSobie
Od: "ewa kopczynska" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj !!!
a czy zagladasz na grupy dyskusyjne robotki ręczne?
Jest tam wspaniala atmosfera i zawsze do pomocy chętne dziewczyny.
A może jesteś z Wroclawia ?
Pozdrawiam Ewa K.
..

3. Data: 2003-04-26 12:31:35

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ewa kopczynska pisze w news:b8dsob$1hd$1@absinth.dialog.net.pl

> A może jeste? z Wroclawia ?

A Ty jesteś z Wrocławia? Ja jeszcze nie, ale w lipcu już zapewne
tak, a nie znam tam nikogo. I w dodatku nie interesuję się
robótkami ręcznymi, bo za grosz nie mam cierplwości. :((

--
Pozdrowieństwa,
Scally

4. Data: 2003-04-26 14:12:31

Od: "szpak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Scalamanca wrote:

> A Ty jesteś z Wrocławia? Ja jeszcze nie, ale w lipcu już zapewne
> tak, a nie znam tam nikogo. I w dodatku nie interesuję się
> robótkami ręcznymi, bo za grosz nie mam cierplwości. :((

ja tez, ja tez!
z tym ze jestem tu juz nie pamietam od ktorego lipca i znam pare osob :-)
jakby cos, to sluze pomoca. oczywiscie nie w nauce cierpliwosci :-)

pozdrawiam
Marta

--
,_ | szpak Marta Swiatkowska |
>' ) | gg:1837330 martasi[at]poczta.onet.pl |
( ( \ |---------------------------------------------------
-|
''|\ | "I'm not a complete idiot, some parts are missing!"|

5. Data: 2003-04-26 18:01:57

Od: "Sylwi@" <xyz13@_dziwny jest ten świat_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

szpak wrote:
> [...]

Poznasz :-)

> ja tez, ja tez!
> z tym ze jestem tu juz nie pamietam od ktorego lipca i znam pare osob
> :-) jakby cos, to sluze pomoca. oczywiscie nie w nauce cierpliwosci
> :-)

No to jak się już poznacie to ja przyjadę w odwiedziny do Wrocka. Mam tam
całkiem pokaźną liczbe znajomych, których chciałabym poznać :-)
A do Wrocka mam bliżej niż do Warszawy choc gorszy dojazd ale nie będę
wybrzydzać :-))

--
Do usłyszenia - > Sylwia < - x...@p...fm
Gdy uda Ci się swoją rzeczywistość potraktować jak marzenia,

6. Data: 2003-04-26 18:26:05

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwi@ pisze w news:b8eiou$htc$2@atlantis.news.tpi.pl

> Poznasz :-)

Wiem, dlatego staram się o to zawczasu. :P

> No to jak się już poznacie to ja przyjadę w odwiedziny do Wrocka.

A jak się nie poznamy, to nie przyjedziesz? :( Może przyjedź i
zapoznaj nas nawzajem, co? :-)

> A do Wrocka mam bliżej niż do Warszawy choc gorszy dojazd ale nie będę
> wybrzydzać :-))

Mam nadzieję. :-) A niby czemu gorszy? Przecież bez przesiadek.
:-)

7. Data: 2003-04-26 19:34:50

Od: "Sylwi@" <xyz13@_dziwny jest ten świat_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Scalamanca wrote:
> Sylwi@ pisze w news:b8eiou$htc$2@atlantis.news.tpi.pl

> Wiem, dlatego staram się o to zawczasu. :P

Tak się domyślałam :-)

> A jak się nie poznamy, to nie przyjedziesz? :( Może przyjedź i
> zapoznaj nas nawzajem, co? :-)

Nie da rady .... :-(
Marty nie miałam przyjemności spotkać, choć widujemy się wirtualnie tu i
ówdzie :-)
Mawiają .... co się odwlecze to nie uciecze.

Poczekam jednak na Ciebie bo ...
cytuję:
.... wymaga częściowo opieki osoby drugiej.
koniec cytatu.
Wychodzi na to, że muszę poczekać aż się przeprowadzisz :-P

> Mam nadzieję. :-) A niby czemu gorszy? Przecież bez przesiadek.
> :-)

Ale nie jeżdżą co godzinę Icki z klimą :-)
A ja do komfortu przywykłam :-P

--
Do usłyszenia - > Sylwia < - e...@i...org.pl

8. Data: 2003-04-26 20:12:52

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwi@ pisze w news:b8enf3$f1i$1@nemesis.news.tpi.pl

> Poczekam jednak na Ciebie bo ...
> cytuję:
> .... wymaga częściowo opieki osoby drugiej.
> koniec cytatu.
> Wychodzi na to, że muszę poczekać aż się przeprowadzisz :-P

Jakoś marnie to widzę. :( Jak dobrze pójdzie, to mieszkania
maleńkie na 10. piętrze, winda, drzwi od windy - bariera nie do
pokonania. :( Czy naprawdę takie drzwi _muszą_ koniecznie być
takie ciężkie???

> Ale nie jeżdżą co godzinę Icki z klimą :-)
> A ja do komfortu przywykłam :-P

No tak. Ale na komfort we Wrocku to Ty lepiej nie licz. Śpiworek
i karimatka co najwyżej. :P

9. Data: 2003-04-26 20:17:58

Temat: Re[2]: Hobby na stronie SamiSobie
Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :) szukaj wiadomości tego autora

We sobota 26 kwietnia 2003 o 21:34:50 Można było na grupie przeczytać :

S> Ale nie jeżdżą co godzinę Icki z klimą :-)
S> A ja do komfortu przywykłam :-P

Witaj szanowny(a) SylwiO

Jakie te kobitki są wygodne klimatyzacja kawka w przedziale :) ech...
Europa :) Co to gdybyś się jednak wybrała do Wrocławia pociągiem bez
klimatyzacji to pozdrów ode mnie Odrę i polecam małą wycieczkę do
Trzebnicy zobaczyć tamtejszą Bazylikę Ciekaw jestem czy wpuszczają
jeszcze w podziemia ze źródełkiem

--
Pozdrowienia,
Piotr mailto:p...@p...onet.pl

http://pmbb.fm.interia.pl

10. Data: 2003-04-26 20:22:48

Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :) szukaj wiadomości tego autora

We sobota 26 kwietnia 2003 o 22:12:52 Można było na grupie przeczytać :

S> Sylwi@ pisze w news:b8enf3$f1i$1@nemesis.news.tpi.pl

S> No tak. Ale na komfort we Wrocku to Ty lepiej nie licz. Śpiworek
S> i karimatka co najwyżej. :P

Witaj szanowny(a) Scalamanca

No co ty Przecież śpiworek i karimata to istny Holidey in albo inszy Ric
Hotel :-) Piwnica bez spiworka to jest brak komfortu :) Oj wspomnienia

Pozdrowienia,
Piotr mailto:p...@p...onet.pl

http://pmbb.fm.interia.pl

co odpowiedzieć dziecku