Hodowanie ziół w domu

1. Data: 2004-09-05 14:40:52

Temat: Hodowanie ziół w domu
Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi o uprawę ziół w domu. Czyli jakie nie nadają się do hodowli w
domu, które wymagają konkretnych zabiegów. Proszę o wskazówki dla
początkującego.

2. Data: 2004-09-05 14:47:56

Temat: Re: Hodowanie ziół w domu
Od: "Maciej Ślużyński" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to witam kolegę :-)))

Z własnego doświadczenia - w domu udają się (przynajmniej u mnie):
- bazylia,
- mięta,
- melisa,
- tymianek,
- majeranek,
- lubczyk.

--
Pozdrawiam serdecznie
Maciej Ślużyński

3. Data: 2004-09-05 17:33:36

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z własnego doświadczenia - w domu udają się (przynajmniej u mnie):
> - bazylia,
> - mięta,
> - melisa,
> - tymianek,
> - majeranek,
> - lubczyk.
> Maciej Ślużyński

W domu na parapecie okiennym hodujesz miętę, melisę i lubczyk ???
To ci nowość :-D Przecież to roślinne giganty !!!

Serdecznie Miłka

4. Data: 2004-09-05 18:09:18

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

| W domu na parapecie okiennym hodujesz miętę, melisę i lubczyk ???
| To ci nowość :-D Przecież to roślinne giganty !!!

Lubczyk można co rok wysiewać, melisę też, a jakaś mała mięta by się pewnie
znalazła. Nie wiem tylko, jak ją ochrzcić - "zapach plastyku" ? ;-)

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2004-09-05 18:31:40

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Lubczyk można co rok wysiewać, melisę też, a jakaś mała mięta by się pewnie
> znalazła. Nie wiem tylko, jak ją ochrzcić - "zapach plastyku" ? ;-)

Moze "Czar parapetu" :))))

MB

6. Data: 2004-09-05 18:51:28

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze "Czar parapetu" :))))
>
> MB

Jestem przeciwna hodowaniu takich roślin w domowej ciasnocie które z
powodzeniem i radością mogłyby żyć w glebie ... To tak jakbym wróbla
trzymała w klatce ...
No tak, ale nie każdy ma swój kawałek gleby i Ci są zmuszeni trzymać
wróbla w ...

Serdecznie Miłka

7. Data: 2004-09-05 19:05:50

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz napisał:

> Lubczyk można co rok wysiewać, melisę też, a jakaś mała mięta by się pewnie
> znalazła. Nie wiem tylko, jak ją ochrzcić - "zapach plastyku" ? ;-)

Jesli na parapecie a parapetw dużym mieście to moze
"spalinowa"?;-)))

Pozdrawiam
Marta

8. Data: 2004-09-05 20:27:21

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| pewnie

O, podoba mi się:-)

| Jestem przeciwna hodowaniu takich roślin w domowej ciasnocie które z
| powodzeniem i radością mogłyby żyć w glebie ...

Właściwie to myślałam o tej mięcie http://tinyurl.com/4mbjc, zdjęcie jest w
skali 1:1 i w ogródku niemalże jej nie widać. Parapet, stanowczo! ;-)

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2004-09-06 05:43:48

Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

a jakaś mała mięta by się pewnie
> znalazła. Nie wiem tylko, jak ją ochrzcić - "zapach plastyku" ? ;-)

:)))

Probowalam swego czasu z pieprzowa. Klacze przeniesione z dzialki.
Owszem... Mialo listki, minimalnie rozlo, ale to byla wegetacja w
potocznym tego slowa znaczeniu :(((

U mnie inne wysiewane w domu byly bardzo slabe i czestokroc nie
doczekiwaly drugich lisci wlasciwych. Co innego sadzonki przeniesione z
dzilki, czy tez nawet kupione... w REALu ;-)

Pozdrawiam i witam po... wakacyjnej przerwie
Asia

10. Data: 2004-09-06 09:27:26

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Ślużyński wrote:
> No to witam kolegę :-)))
>
> Z własnego doświadczenia - w domu udają się (przynajmniej u mnie):
> - bazylia,
> - mięta,
> - melisa,
> - tymianek,
> - majeranek,
> - lubczyk.

Do listy dodam jeszcze (też z własnego doswiadczenia) oregano.

Pozdrawiam
Bea

Illegal Porn
Illegal Porn