floks wiechowaty

1. Data: 2004-09-05 15:29:13

Temat: floks wiechowaty
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem ciekawa jaki najciemniejszy kolor mogą mieć płatki tych floksów.
Jakie najciemniejsze macie/widzieliście. No i czy pomarańczowe naprawdę sa
pomarańczowe a czerwone czerwone? Czy one zawsze trącą różem lub fioletem?
Kaśka
-------
http://www.softel.com.pl/~kattka/

2. Data: 2004-09-05 18:07:40

Temat: Re: floks wiechowaty
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
| pomarańczowe a czerwone czerwone? Czy one zawsze trącą różem lub fioletem?

Czerwone są naprawdę czerwone - mam takie od wielu lat. Nie ma w nich żadnej
sugestii różu czy fioletu - kupowałam bez nazwy odmiany wprawdzie, ale za to
z kwiatkiem:-)

Pozrawiam, Basia.

3. Data: 2004-09-05 22:24:02

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz napisał:

> [...]
> sugestii różu czy fioletu - kupowałam bez nazwy odmiany wprawdzie, ale za to

Mnie w nich kolor fascynuje już mniej, bardziej kształt.
Najbardziej lubię te, których kwiaty układają się w wiechy a
pędy są sztywne. Cudowne zakończenie lata:-)

Pozdrawiam
Marta

4. Data: 2004-09-06 06:28:11

Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk napisał:
> [...]
> pomarańczowe a czerwone czerwone? Czy one zawsze trącą różem lub fioletem?

Jeju... ja tylko widywalam zawsze kolorystycznie od fioletu do rozu :(
Moze z wlylaczniem bialego i bialo rozowego.
Dajcie chociaz foto ! ;)

Czy w tym roku tez Wam tak szybko przekwitly ?

Pozdrawiam
Asia

5. Data: 2004-09-06 16:32:34

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JotHa" <j...@a...net> napisał w wiadomości
> Użytkownik Katarzyna Tkaczyk napisał:

> Jeju... ja tylko widywalam zawsze kolorystycznie od fioletu do rozu :(
> Moze z wlylaczniem bialego i bialo rozowego.
> Dajcie chociaz foto ! ;)

Trzeba by poszukać :) Dużo tych zdjęć wyskakuje a brakuje mi cierpliowści
czasem, gdy trzba przejrzeć wszytko gdy się z netem łączy za pomocą modemu
:)

> Czy w tym roku tez Wam tak szybko przekwitly ?

Moje kwitna i kwitną, wręcz odwrotnie jest :))

Pozdrawiam
Kaśka

6. Data: 2004-09-06 19:15:56

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk napisała w wiadomości: ...

"JotHa" <j...@a...net> napisała w wiadomo?ci

>Moje kwitna i kwitn?, wręcz odwrotnie jest :))

Moje tez jeszcze kwitna, moze dlatego, ze jakos w tym roku pozniej zaczely
:-)
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

7. Data: 2004-09-06 19:27:26

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk napisała w wiadomości: ...
>Jestem ciekawa jaki najciemniejszy kolor mog? mieć płatki tych floksów.
>Jakie najciemniejsze macie/widzieli?cie. No i czy pomarańczowe naprawdę sa
>pomarańczowe a czerwone czerwone? Czy one zawsze tr?c? różem lub fioletem?

Mam takie ciemnoczerwone, maja takze ciemniejsze, wpadajace w bordo liscie,
pomaranczowe wlasnie teraz kwitna, ale trudno mi ten odcien pomaranczy
okreslic, moze jest bardziej morelowy, ale na pewno nie koralowy, rozowy czy
fioletowy :-)
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

8. Data: 2004-09-07 05:20:49

Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Moje tez jeszcze kwitna, moze dlatego, ze jakos w tym roku pozniej zaczely
> :-)

Fakt, moje wyskoczyly z kwitnieniem pod koniec lipca....

Pozdrawiam
Asia

9. Data: 2004-09-07 05:21:40

Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiesia Karpowicz napisał:

> [...]
> okreslic, moze jest bardziej morelowy, ale na pewno nie koralowy, rozowy czy

Zrob fociatka ;)
Prooosze ....

Pozdrawiam
Asia