TRAWA

1. Data: 2004-09-05 18:45:08

Temat: TRAWA
Od: "Adam Stiborski" <a...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
wszystkich czytajacych

dzialke mam od miesiaca i w temacie sadzenia i uprawiania warzyw mam male
doswiadczenie. postanowilem (ze wzgledu na mojego 2 letniego Kacperka)
zamienic dzialke uprawna na rekraacyjna. dzialka jest zarosnieta gesta stara
trawa ktora chcialbym zamienic na piekny miekki zielony dywanik. co
zrobic,od czego zaczac i czy jeszcze w tym roku? obecna trawa ma strasznie
mocne ukorzenienie czym ja zwalczyc. do przekopania mialbym jakies 20 m2 i
jak sobie pomysle o szpadlu to nie moge spac po nocach.

bardzo prosze o odp.

--
Adam

2. Data: 2004-09-05 18:54:13

Temat: Re: TRAWA
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> wszystkich czytajacych

do przekopania mialbym jakies 20 m2 i
> jak sobie pomysle o szpadlu to nie moge spac po nocach.
> Adam

E tam, to wcale nie tak dużo kopania. Ja podobny kawałek gleby
przemieliłam zaraz po zdjęciu gipsu z prawego nadgarstka ;-)

Serdecznie Miłka

3. Data: 2004-09-05 18:57:31

Od: "Adam Stiborski" <a...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

na rekreacyjna

--
Adam

4. Data: 2004-09-05 18:57:34

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Stiborski" <a...@p...gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:chfndp$qn4$1@news.onet.pl...
> na rekreacyjna
> Adam

Spoko, Pan Jestemiły dawno do nas nie zaglądał ... może przeoczy
powyższy początek "rozmowy" ;-)

Serdecznie Miłka

5. Data: 2004-09-05 19:09:33

Od: "Adam Stiborski" <a...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

qrna oby. Ale co zrobic z trawa.

--
Adam

6. Data: 2004-09-05 19:54:52

Od: Bahusek <m...@p...TUTAJTOBEZTEGOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 5 Sep 2004 20:45:08 +0200, Adam Stiborski napisał(a):

> [...]
> mocne ukorzenienie czym ja zwalczyc. do przekopania mialbym jakies 20 m2
> jak sobie pomysle o szpadlu to nie moge spac po nocach.

Można zregenerować to co jest unikając kopania tych metrów.Jeżeli tak to
trzeba najpierw zniszczyć chwasty takie jak mniszek, koniczyna, babka a na
wiosnę zrobić wsiewkę z jakiejś twawy i pielęgnować, pielęgnować,.....
Krzysztof

7. Data: 2004-09-05 20:10:16

Od: "Pablo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Stiborski" napisał;

> [...]
> mocne ukorzenienie czym ja zwalczyc. do przekopania mialbym jakies 20 m2 i
> jak sobie pomysle o szpadlu to nie moge spac po nocach.

Kawaleczek 4x5 m Cie przeraza ? Okolo 1 h kopania z przerwami. Ale obawiam
sie ze masz perz i tu sprawa sie komplikuje.
Pzdr.

8. Data: 2004-09-05 20:22:34

Od: "Marek, Magda i Zuzia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

przekopać widłami z szerokimi zębami. trochę wyrównać. usunąć chwasty.
przeczekać zimę. na wiosnę jak zaczną rosnąc chwasty spryskać rundupem.
wyrównać i wałować . wysiać trawę i wałować. nawozić.
U mnie się sprawdziło na łącznej pow. 40m2
Marek

9. Data: 2004-09-05 20:27:35

Od: Bahusek <m...@p...TUTAJTOBEZTEGOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 5 Sep 2004 22:10:16 +0200, Pablo napisał(a):

> [...]
obawiam
> sie ze masz perz i tu sprawa sie komplikuje.

Czy na trawnikach występuje perz, a jeśli tak to jak go można rozpoznać?
Krzysztof

10. Data: 2004-09-06 09:17:49

Od: "Adam Stiborski" <a...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
dzieki za wszystkie listy. info od Marek, Magda i Zuzia jest
chybanajbardziej oplacalny. oczywiscie pokickalem z ta moja dzialka. nie 20
m2 tylko 20x20. straszny perz i silnie zbita stara trawa. mozenajpierw
rundalpem potraktowac to co jest teraz,przekopac a na wiosen tylko oczyscic
lekko i zasiac trawe. jesli tak to kiedy rozpoczac kopanie.

--
Adam

floks wiechowaty
Hodowanie ziół w domu