Homeopatia leczenia przeziebienia (off topic)

1. Data: 2007-01-11 15:50:38

Temat: Homeopatia leczenia przeziebienia (off topic)
Od: "Marcin Placzek" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich pochorowanych i tych już ozdrowiałych. Zastanawia
mnie czy ktoś z Was stosował w leczeniu przeziębienia tylko leki
homeopatyczne ? A szczególnie czy można się spodziewać takich
samych efektów leczenia jak w przypadku stosowania tzw. leków
tradycyjnych.

Placzus

2. Data: 2007-01-20 12:35:47

Temat: Re: Homeopatia leczenia przeziebienia (off topic)
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Placzek" <p...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
[...]

Między homeopatią, a wróżeniem z fusów nie widzę dużej różnicy.
Kornel Makuszyński kiedyś w swojej książce zacytował prorocze słowa wróżki:
"jak nie umrzesz, to żyć bedziesz..."
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-01-20 12:53:25

Temat: Re[2]: Homeopatia leczenia przeziebienia (off topic)
Od: k...@i...pl (klinton) szukaj wiadomości tego autora

aloha Jurek,

Saturday, January 20, 2007, 1:35:47 PM, you wrote:

> [...]

> Między homeopatią, a wróżeniem z fusów nie widzę dużej różnicy.
> Kornel Makuszyński kiedyś w swojej książce zacytował prorocze słowa wróżki:

dziwne podejscie, co prawda nie mozna sie spodziewac efektow jak przy
'tradycyjnym' leczeniu, ale dla mnie ma sens kiedy jestesmy zdrowi.
porownuje to do np cwiczen fizycznych - lepszym rozwiazaniem jest
cwiczyc malo i systematycznie niz raz a dobrze, lepiej sie wtedy
rozwija kondycje lub przyrost miesni
imo bardziej skompensowana forma homeopatii [raz a dobrze] w tradycyjnym leczeniu
sa szczepionki

--
pozdarawiam
klinton

Tez tak potrafisz? - zobacz >> http://link.interia.pl/f19ec

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

4. Data: 2007-01-20 20:21:28

Od: "ali " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Placzek <p...@g...com> napisał(a):

> Witam wszystkich pochorowanych i tych ju=BF ozdrowia=B3ych. Zastanawia
> mnie czy kto=B6 z Was stosowa=B3 w leczeniu przezi=EAbienia tylko leki
> homeopatyczne ? A szczeg=F3lnie czy mo=BFna si=EA spodziewa=E6 takich
> samych efekt=F3w leczenia jak w przypadku stosowania tzw. lek=F3w
> tradycyjnych.

he he
nawet koń by się uśmiał

już od dawna wiadomo że

katar nie leczony trwa cały tydzień, a leczony tylko siedem dni

i tak samo jest z tymi przeziębieniami

organizm sam musi zwalczyć chorobę
ty powinieneś go wspomóc (dobrze odżywić) i dać wypocząć

5. Data: 2007-01-22 11:29:07

Od: maciek kanski <n...@s...maila> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Jan 2007 13:53:25 +0100, klinton wrote:
> porownuje to do np cwiczen fizycznych - lepszym rozwiazaniem jest
> cwiczyc malo i systematycznie niz raz a dobrze, lepiej sie wtedy
> rozwija kondycje lub przyrost miesni
Ale w przypadku ćwiczeń, wszystko zależy od postawionych celów. Zależność
efektu treningowego od czasu wykonywania ćwiczenia może być liniowa, ale
może być również niezależną - to zależy od intensywności ćwiczenia liczonego
w %V02max. Dla przykładu biegając z tętnem 145/min po 45 minutach osiągam
maksymalny efekt treningowy i dalej już się on nie zwiększa czyli mogę się
jeszcze pomęczyć, ale nie przyniesie mi to oczekiwanego celu.
Podobnie spacerkiem nigdy się nie przygotujemy do maratonu choćby nie
wiadomo jak długo spacerować.

Co do homeopatii to nie mam wiedzy aby się fachowo wypowiedzieć w temacie,
natomiast ja w to po prostu nie wierzę.

http://www.pajacyk.pl - czy już dzisiaj kliknąłeś dla dzieciaków?

Co na wzmocnienie schorowanej osoby po rekonwalescencji
Kompulsywne objadanie sie, night eating itd.
Niemieszanie węglowodanów z tłuszczami
OTĘPIENIE organizmu (senność , zmęczenie), a wysiłek fizyczny
dieta optymalna - zamierzam zacząć