Homoseksualizm - dla LeoTara i Chirona

1. Data: 2016-12-30 19:31:35

Temat: Homoseksualizm - dla LeoTara i Chirona
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.youtube.com/watch?v=bEdvItaf3zM

2. Data: 2016-12-30 20:26:08

Temat: Re: Homoseksualizm - dla LeoTara i Chirona
Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> https://www.youtube.com/watch?v=bEdvItaf3zM

"Tak się po prostu dzieje" nie jest odpowiedzią na pytanie DLACZEGO?

Jawnych lesbijek jest mniej niż jawnych gejów dlatego, że większość
kobiet rodzi przynajmniej jedno dziecko, które od siebie uzależniają
eocjonaknie i na nim zaspokajają swoje potrzeby seksualne.

Brak identyfikacji płciowej szczególnie widocznej u wielu małych
chłopców jest wynikiem negatywnego oddziaływania na nich ich matek,
które nienawidząc podswiadomie swoich mężów uczą synów nienawiści do
własnej płci by ci nie "krzywdzili" w przyszłości swoich kobiet tak jak
one zostały rzekomo skrzywdzone przez swoich mężów a ojców synów. Ta
kobieca nienawiść do mężczyzn jest efektem przekonania kobiet, że są
zmuszane przez mężczyzn do uprawiania małżeńskiej prostytucji podczas
gdy to one same te prostytucję uprawiają na skutek braku zaufania do
mężczyzn i szacunku dla samych siebie.

Jedyną drogą dla zapobieżenia tym zaburzeniom seksualnym jest nauczenie
przez opiekunów/rodziców dziecka na ich własnym przykładzie właściwyc
relacji między kobietą i mężczyzną; relacji szacunku i zaufania i
utrwalenie tych wzorców w akcie incjacji seksualnej, który ma spełnic
również inne cele.

Nie istnieje żaden zbiór cech, które sprzyjają zaburzeniom tożsamości
płcioej. Wszystko jest efektem zaburzonego wzorca relacji emocjonaknych
kobiety z mężczyzną, wzorca, który oddziałuje na dziecko już w okresie
życia płodowego i jest potem kontynuowany oraz utrwalany poprze
wbudowywanie w kolejne poziomy rozwoju osobowości dziecka.
Homoseksualista jest produktem błędnego wychowania w rodzinie,
wychowania podporządkowanego matce w dotychczasowym matriarchalnym
modelu rodziny.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

3. Data: 2016-12-30 20:57:15

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.12.2016 o 20:26, LeoTar pisze:
> relacji między kobietą i mężczyzną; relacji szacunku i zaufania i
> utrwalenie tych wzorców w akcie incjacji seksualnej, który ma spełnic
> również inne cele.

Tak jak Jakub wszystko doprowadza do reductio ad bodhisattwum, tak Ty
wszystko sprowadzasz do inicjacji seksualnej przez rodziców.

4. Data: 2016-12-30 21:04:47

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Tak jak Jakub wszystko doprowadza do reductio ad bodhisattwum, tak
> Ty wszystko sprowadzasz do inicjacji seksualnej przez rodziców.

Tak mi jakoś wychodzi, że tym "brakujacym ogniwem" w rozwoju stabilnej i
niezależnej osobowości człowieka jest właśnie wychowanie seksualne. :-)

--

Re: ... idea piekła
Maria Łopatkowa
Rozwydrzenie publicznych karmicielek.