Hormoment

1. Data: 2002-08-22 19:29:46

Temat: Hormoment
Od: "Swadlern" <s...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Z moim pytaniem zwracam sie przede wszystkim do lekarzy
Slyszalem o pojawieniu sie nowego antykoncepcyjnego srodka hormonalnego
nazywanego Hormoment. Niestety nie udalo mi sie znalezc zadnych informacji w
Internecie (co odrobine mnie dziwi). Prosze o wszelkie informacje dotyczace
Hormomomentu, badz adresy URL, pod ktorymi moglbym owe informacje znalezc.
Swadlern
E-Mai: s...@s...uci.agh.edu.pl

2. Data: 2002-08-22 19:34:37

Temat: Re: Hormoment
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Swadlern" <s...@s...uci.agh.edu.pl> napisał w wiadomości

Niestety nie udalo mi sie znalezc zadnych informacji w
> Internecie (co odrobine mnie dziwi).

A mnie w ogóle nie dziwi, bo pigułki nazywają się Harmonet:)

3. Data: 2002-08-22 19:45:34

Od: "Swadlern" <s...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mnie w ogóle nie dziwi, bo pigułki nazywają się Harmonet:)
Fakt - teraz mnie to takze nie dziwi
Dziekuje za blyskawiczny odzew i wyprowadzenie mnie z bledu
Swadlern
E-Mail: s...@s...uci.agh.edu.pl

4. Data: 2002-08-22 19:48:05

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fakt - teraz mnie to takze nie dziwi
> Dziekuje za blyskawiczny odzew i wyprowadzenie mnie z bledu
> Pozdrawiam,
> --
> Swadlern
to moze jeszcze wyprowadze Cie z innego bledu...
srodek wcale nie jest taki nowy...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

Czy torbiel na jajniku jest widoczna w obrazie USG?
Mirena
Przeciwciała anty Rh w ciąży
Re: Torbiele na jajnikach
SM - czy jest gdzies grupa dyskusyjna chorych na SM ?