Hortus Botanicus Universitatis Posnaniensis

1. Data: 2004-05-17 20:25:21

Temat: Hortus Botanicus Universitatis Posnaniensis
Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Przed chwilą otrzymałem Index Plantarum.
Imponujące zbiory, a jakie Alpinarium i to z jaką roslinnościa...

Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.

2. Data: 2004-05-18 11:28:25

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Imponujące zbiory, a jakie Alpinarium  i to z jaką roslinnościa...
>
> Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.

Czy moglbys przyslac mi do przejrzenia index? Bardzo ciekawy
jest botanik poznanski.Pododbala mi sie plozaca jarzebina,a kieli-
chowce maja chyba wszystkie jakie sa. Mirzan

3. Data: 2004-05-18 15:41:15

Od: "samaki" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@t...net.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEOENNFNAA.radzimierski@to
ya.net.pl...
> [...]
> Imponujące zbiory, a jakie Alpinarium i to z jaką roslinnościa...
>
> Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.

Faktycznie Alpinarium w poznańskim OB jest baardzo udane. Przy ostatniej
wizycie najbardziej (oprócz roślinek oczywiście) spodobały mi się reakcje
dzieci, które z zapałem wspinały się na, jak to nazwały Mt Everest.

pozdrawia
samaki

4. Data: 2004-05-23 14:04:09

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of mirzan

> Czy moglbys przyslac mi do przejrzenia index? Bardzo ciekawy
> jest botanik poznanski.Pododbala mi sie plozaca jarzebina,a kieli-
> chowce maja chyba wszystkie jakie sa. Mirzan

Skonsultuję z Tomkiem Kubalą , jeśli nie będzie sprzeciwu to Ci wyślę na
priv.
:-) Bogusław

5. Data: 2004-05-23 14:19:50

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of samaki

> [...]
> wizycie najbardziej (oprócz roślinek oczywiście) spodobały mi się reakcje
> dzieci, które z zapałem wspinały się na, jak to nazwały Mt Everest.

W piątek miałem przyjemność gościć w PKWŁ Tomka Kubalę, odpowiedzialnego za
Alpinarium w Poznaniu, faktycznie zbiór ogromny i sporo z wysiewu, coś tam
powymieniamy, szczególnie wawrzynki :-)
:-) Bogusław

6. Data: 2004-05-24 21:41:49

Od: "samaki" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
za
> Alpinarium w Poznaniu, faktycznie zbiór ogromny i sporo z wysiewu, coś tam

Czy to ten sam Kubala, współautor książki o storczykach ?

pozdrawia
samaki

PS. Orchis mascula mi padl, ten, kto mowil mi w zeszlym roku, ze jest trudny
w uprawie mial racje ;)))

Chore świerki
3 perełki :-)
Formowanie lilakow