Hosta

1. Data: 2004-08-01 18:19:21

Temat: Hosta
Od: "Magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ma może ktoś do odstąpienia hoste sieboldiane? Nigdzie nie mogę kupić.

2. Data: 2004-08-01 18:46:10

Temat: Re: Hosta
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ma może ktoś do odstąpienia hoste sieboldiane? Nigdzie nie mogę kupić.

Jesienią będę przesadzać swoją sieboldianę na inne miejsce i chętnie
część poślę dla Ciebie.

Serdecznie Miłka

3. Data: 2004-08-02 06:01:24

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Serdecznie Miłka

Chyba sie poddaje i zmieniam podpisa bo co chwila inna Magda sie pojawia.
:-)
Milka widzialas ta oferte z Krakowskiej szkolki? Maja ta sporo odmian host.
Wlasnie zastanawiam sie, czy nie zamowic sobie dwoch. Z nazw i opisow brzmia
fajnie, ale nie mam sily szukac ich w spisie host. Raz tam zajrzalam i nie
doszlam nawet do konca A.
magda (jeszcze)

4. Data: 2004-08-02 14:01:19

Od: "Jacek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jesienią będę przesadzać swoją sieboldianę na inne miejsce i chętnie
> część poślę dla Ciebie.

A masz jeszcze dla mnie tawułki??
pozdrawiam Jacek W.

5. Data: 2004-08-02 14:26:22

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <mag-l@spam_wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
brzmia
> fajnie, ale nie mam sily szukac ich w spisie host. Raz tam zajrzalam i nie

No powiem Ci że jeszcze nie oglądałam ... a jest dostępna w necie ???
Jak tak to podeślij mi linka na priv ... będę Ci nieopisanie wdzięczna :-)

Serdecznie jedyna na grupie ;-)
Miłka

6. Data: 2004-08-02 14:27:52

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> A masz jeszcze dla mnie tawułki??
> pozdrawiam Jacek W.

Oczywiście że mam, jeszcze ich nie ruszałam. Zaczynają przekwitać
dopiero więc daję im czas. Na razie jeszcze niech zdobią mój ogród ;-)

Serdecznie Miłka

7. Data: 2004-08-03 07:51:57

Od: "wodniks" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak tak to podeślij mi linka na priv ... będę Ci nieopisanie wdzięczna :-)
>
> Serdecznie jedyna na grupie ;-)
> Miłka

Dzien. dobry. Ja tez prosze o ta linke ;-)
Pozdrawiam , jedyna na grupie basia wodnik ( chyba)

8. Data: 2004-08-03 11:11:49

Od: "Kaska" <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
brzmia
> fajnie, ale nie mam sily szukac ich w spisie host. Raz tam zajrzalam i nie

Witam
Czy ja też mogłabym prosic o linka do tej szkółki krakowskiej?

Kaska

9. Data: 2004-08-03 13:35:19

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaska napisał:

> Witam
> Czy ja też mogłabym prosic o linka do tej szkółki krakowskiej?

Chyba strony nie mają.
Szkółka nazywa sie Gałczyński i Śląski, ul. Słomiana.
Namiary można znaleźć na stronach Związku Szkółkarzy Polskich.
Bo chyba o tej szkólce magda pisała jak mniemam:-)
Zamówienia można składać telefonicznie, wysyłają rośliny
pocztą. Ja akurat kupowałam na miejscu, ale paczki
pryzgotowane do wysyłki wyglądały solidnie
Żadne tam holenderskie badziewie, tylko zdrowe okazy
wprodukowane u nas:-)
Nie ma też nowości i wypasionych odmian, ale można znaleźć
zawsze coś ciekawego.
I ceny normalne.

Pozdrawiam
Marta

10. Data: 2004-08-03 16:16:04

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba strony nie mają.
> Szkółka nazywa sie Gałczyński i Śląski, ul. Słomiana.
> Namiary można znaleźć na stronach Związku Szkółkarzy Polskich.
> Bo chyba o tej szkólce magda pisała jak mniemam:-)

Dokladnie :-))
Nie mam linka, ale mam wiosenna oferte przyslana przez Ciebie i chyba teraz
cos zamowie :-)
Magda

Bambusy
Wierzba -Hakuro