Humusy i brody.

1. Data: 2017-06-02 23:16:49

Temat: Humusy i brody.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kultura muzułmańska wkrada się w europejską niepostrzeżenie, lecz
konsekwentnie.
Moda i kuchnia - koniem trojańskim islamu. Metoda tak stara, a wciąż się
sprawdza - tam, gdzie bezpośredni atak jest niemożliwy, głupota otwiera
bramy rękami gnuśnych i rozleniwionych dobrobytem mieszkańców.

2. Data: 2017-06-03 09:27:43

Temat: Re: Humusy i brody.
Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-02 o 23:16, Ikselka pisze:
> [...]
> sprawdza - tam, gdzie bezpośredni atak jest niemożliwy, głupota otwiera
> bramy rękami gnuśnych i rozleniwionych dobrobytem mieszkańców.

Rozumiem, że w obronie znanej na świecie kuchni Krainy Latających
Scyzoryków i jej sztandarowego dania sera białego z boćwiną zaczynasz
kuć kosy A'la Grottger?
A kogo proponujesz jako Polonię prowadzącą Naród na Barykady?
pozdr śniadankowo zadowolony
Stefan

3. Data: 2017-06-03 11:04:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> [...]
> kuć kosy A'la Grottger?
> A kogo proponujesz jako Polonię prowadzącą Naród na Barykady?

Zatroszcz się lepiej o własny testosteron - posiadanie brody to złudna
maskarada.
A ja idę podlewać figi. Ser zrobiłam wczoraj, przyjaciele właśnie
pośniadali.
Ogródek podlany.

4. Data: 2017-06-03 11:46:18

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-03 o 11:04, Ikselka pisze:

> [...]
> maskarada.
> A ja idę podlewać figi. Ser zrobiłam wczoraj, przyjaciele właśnie

Nie muszę podlewać, robi to system nawadniający, a ja muszę ruszyć du.ę
z leżaka i zerwać sobie jakąś dojrzalszą figę (moje obecne miejsce
zakwaterowania - jeden z polskich kibuców - chociaz to już nie sa kibuce
w oryginalnym stylu) na wybrzeżu jeziora Genezaret. Po prostu
przyjechałem spotkać się chyba po raz ostatni z kumplami z podstawówki)
pozdr
Stefan

5. Data: 2017-06-03 11:48:08

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .06.2017 o 09:27 stefan <s...@w...pl> pisze:

> [...]
> kuć kosy A'la Grottger?
> A kogo proponujesz jako Polonię prowadzącą Naród na Barykady?

Czepiasz się.
Tak jak w judaiźmie jest "koszer", w islamie "halal", tak u nas powinno
być "iksel".
W kuchni byłyby to potrawy "iksel", czyli z certyfikatem polskości.

--
Trefniś

6. Data: 2017-06-03 12:05:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Czepiasz się.
> Tak jak w judaiźmie jest "koszer", w islamie "halal", tak u nas powinno
> być "iksel".
> W kuchni byłyby to potrawy "iksel", czyli z certyfikatem polskości.

Peel.

7. Data: 2017-06-03 12:22:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> [...]
> w oryginalnym stylu) na wybrzeżu jeziora Genezaret. Po prostu
> przyjechałem spotkać się chyba po raz ostatni z kumplami z podstawówki)

Ja wolę przyjaciół gościć u siebie. Figi dojrzeją w sierpniu.

8. Data: 2017-06-03 16:39:43

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"stefan" <s...@w...pl> wrote in message

> [...]
> oryginalnym stylu) na wybrzeżu jeziora Genezaret. Po prostu przyjechałem
> spotkać się chyba po raz ostatni z kumplami z podstawówki)

Z tego co się orientuję, to figi są tradycyjnym polskim owocem kielecczyzny
:-)

9. Data: 2017-06-04 09:14:46

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .06.2017 o 16:39 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> "stefan" <s...@w...pl> wrote in message

> Z tego co się orientuję, to figi są tradycyjnym polskim owocem
> kielecczyzny :-)

Figi wystąpiły już w pierwszej w języku polskim książce kucharskiej,
"compendium ferculorum" Czernieckiego.
Chciałeś być zabawny, a wyszło jak zwykle pszenno-buraczano.

--
Trefniś

10. Data: 2017-06-16 03:57:18

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 2 czerwca 2017 23:17:11 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
> sprawdza - tam, gdzie bezpośredni atak jest niemożliwy, głupota otwiera
> bramy rękami gnuśnych i rozleniwionych dobrobytem mieszkańców.

Zlikwiduj zegary, zegarki, kalkulatory, telefony komórkowe, komputery, książki,
matematykę, kartografię, rachunki bankowe, kasy sklepowe i milion innych rzeczy.
Niepostrzeżenie bowiem wkradł się w nasze życie system liczb arabskich. Jesteśmy
martwi już od trzynastu stuleci (a dla czepialskich - od siedmiu, przy założeniu, że
Fibonacci był koniem ;P).

Pozdrawiam - Aicha

Zakłady MLECZARSKIE???
Humus
Healthy French Bulldog Puppies for sale Call or text me at 203-842-8267
Czy jeszcze mamy wybór?
Pyszny biały ser - cz. 2