Szparagi!

1. Data: 2017-06-03 16:23:01

Temat: Szparagi!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szparagi z szynką - w cieście piwnym.

Szparagi podgotować na parze - połowę zalecanego czasu, czyli 5 minut.
Ostudzić, zawinąć w szynkę zwykłą lub parmeńską, maczać w cieście piwnym
(gęstość budyniu) i smażyć na rozgrzanym tłuszczu na rumiano.
Ciasto piwne - jak na naleśniki, lecz jajo/jaja ubite na biało przed
dodaniem maki, no i jest gęściejsze, przy czym mokrym składnikiem jest
dowolne piwo (ja biorę ciemne, np. Kozel cerny).

Penne z łososiem i szparagami.

Szparagi i łososia pokroić na cząstki, serki topione śmietankowe lub
ementalskie na małe kawałki, makaron podgotować 2 minuty (ma być wyraźnie
twardawy) i odcedzić lub potraktować parą razem ze szparagami.
Składniki ułożyć w naczyniu do zapiekania z pokrywą, doprawić czosnkiem i
białym pieprzem. Zalać śmietanką tortową pół cm powyżej, przykryć, zapiekać
w 160-180 st. 15-20 minut.

2. Data: 2017-06-09 10:38:40

Temat: Re: Szparagi!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> białym pieprzem. Zalać śmietanką tortową pół cm powyżej, przykryć, zapiekać

Lepiej zapiekać 30 minut.

Humusy i brody.
Zakłady MLECZARSKIE???
Humus
Healthy French Bulldog Puppies for sale Call or text me at 203-842-8267
Czy jeszcze mamy wybór?