I po raz trzeci

581. Data: 2015-11-11 10:15:01

Temat: Re: I po raz trzeci
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał w wiadomości
news:56427474$0$697$65785112@news.neostrada.pl...

> Oczywiście. Jak ktoś pisze od rzeczy, ma urojenia, zmyśla... to albo sobie
> żarty robi, albo ma coś nie teges z głową.
> Jak faktycznie robi sobie żarty, to ma poczucie humoru i życzenia przyjmie
> z uśmiechem. Jak pisze na poważnie... to życzenia i tak mu nie pomogą, a
> mi nie zaszkodzą.
Błąd Twój między innymi IMO polega na tym, że ferujesz wyroki. Z tej pozycji
oczywiście będziesz wyłącznie wyrokował. Wyklucza to wręcz jakąkolwiek
dyskusję.
Jeśli- jak twierdzisz- Małgosia (czy ktoś inny) zmyśla czy robi sobie żarty-
to po prostu Jej to wykaż. No przecież coś wręcz musimy przyjąć, rozmawiając
ze sobą. Milcząco przyjmujemy, że jest to logika. Ja nie zauważyłem w Twoich
postach logicznych wywodów.

> Fantazjujesz. Ja, jak żartuję, to chociaż emotikona na końcu wstawię.
Dyskutujesz na grupie "psychologia". Przecież tego typu wytłumaczenie
(projekcją) jest (powinno być raczej) oczywistością tutaj. Czemuś dla Ciebie
nie jest.

> O widzisz... jednak masz jakieś ludzkie odruchy.
> Dobry początek. Odważysz się na krok drugi i napiszesz, że współczujesz
> fanatykom?
Współczuję z wieloma ludźmi. Akurat tego uczucia wobec fanatyków nie ma we
mnie.

> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Cytując Qrę- abyśmy wszyscy zdrowi byli

Najserdeczniejsze pozdrowienia

--

Chiron

582. Data: 2015-11-11 10:24:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
- pokaż cytowany tekst -
Like!

Może i dobrze że Qurczak tak mało pisze, bo ateiści wogóle są przeciwko wszelkim
religią, więc jak pisze że tylko przeciw katolicyzmowi, to raczej nie ma pojęcia o
czym pisze. Mówisz że ci z pisma francuskiego krytykowali katolicyzm że ich islamiści
zastrzelili. ?

583. Data: 2015-11-11 10:39:33

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-11 o 00:03, Pszemol pisze:

> Ciągle wmawiasz mi że mam się zachowywać bardzo sztucznie
> i na przekór logice. Wybacz, ale poglądy religijne nie są mądre
> ani na szacunek nie zasługują... Nie będę udawał że zasługują.
>
> Chciałabyś abym udawał że Twoje jedzenie jest smaczne gdy
> zrobiłaś gniota i go zaserowałaś na stole? Szczerość jest ważna!

No, jeśli koniecznie chcesz wyjść na buraka w rozmiarze XL.

Lepiej już nic nie mówić, jeśli jest aż tak źle, albo pochwalić
pracowitość, czy ładne talerze. Chyba że jesteś mistrzem gotowania,
znasz się szczególnie na tego typu daniach i ktoś Cię o radę czy rozmowę
poprosi. A i tak może na końcu powiedzieć "wiesz co, moja prababcia,
babcia, mama tak robiły, i ja też lubię te moje zakalce."

Ewa

584. Data: 2015-11-11 10:40:32

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-11 o 06:39, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-11-11 00:07, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> Do nietrzymania się kurczowo to chyba wszystkich.

Ale sam do tego nieprzymuszon jest.

Ewa

585. Data: 2015-11-11 10:48:15

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-11 o 00:24, Pszemol pisze:

> Ja ten przykład rozumiem, ale parafrazując Twój przykład do wyboru
> światopoglądu on wybrał sobie tą żonę a nie inną bo ktoś mu od
> dziecka tłukł do głowy że dziadek brał taką z krzywym nosem i za
> krótkimi nogami, że ojciec brał też z krzywym nosem i zakrótkimi
> nogami więc i jego nastraszyli ze jak sobie takiej samej nie wezmie
> to żadnej innej nie znajdzie, więc ze strachu jest tą z krzywym nosem.
> Co Ty na to?

I żyli długo i szczęśliwie.

> [...]
> A więc o jakich tu "wyborach" mowa? Przecież to nawet nie jest
> wybór żony, bo przecież taki wybór jest zupełnie inny od religijnego:
> obracasz się wśród koleżanek z klasy, z pracy, poznajesz różne kobiety
> wokół siebie, jedne Ci się bardziej podobaja inne mniej, jedne bardziej
> są Tobą zainteresowane inne mniej i nawiązuje się kiedyś jakaś nić
> porozumienia, czy też umiejętnie "zdobywasz" zainteresowanie tej
> która Ci się podoba, ale jest jakaś wzajemność... w religii tego nie masz.
> Dostajesz tą samą babę z krzywym nosem i krótkimi nogami :-)

Nie do końca mnie zrozumiałeś.

Ewa

586. Data: 2015-11-11 10:51:01

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-11 o 07:05, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-11-11 00:00, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> Jajo znoszę.

Nie wszyscy to znoszą tak dzielnie.

Ewa

587. Data: 2015-11-11 10:52:31

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-11-11 10:15, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

O!

jak już

588. Data: 2015-11-11 11:40:52

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
W dniu 2015-11-11 o 07:05, Qrczak pisze:
- pokaż cytowany tekst -
Nie wszyscy to znoszą tak dzielnie.

Przypisujecie racjonalistom fanatyzm, broniąc myśleniem życzeniowym ( och jednak
denaturat nie jest szkodliwy, to spisek nauki twierdzi inaczej, bo tam są masony
homosekualne z rudym jamnikiem na rowerze). Mamy tu popis Dulszczyzny, która nie chce
słyszeć o faktach dawno udowodnionych, na którą Ikselkę już nie stać, bo lata
katolicyzmu, to usuwanie mózgu ciężkim narzędziem.

589. Data: 2015-11-11 11:52:53

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-11 o 09:49, Ghost pisze:
> *gdybym ufał, że kumasz matmę poleciłbym ci poczytać Tarskiego,

No to sobie przechlapałeś u Ikselki...

"Alfred Tarski urodził się 14 stycznia 1901 r. jako Alfred Tajtelbaum w
Warszawie. Był starszym synem z dwojga dzieci Róży i Ignacego
Tajtelbaumów. Jego ojciec pochodził z rodziny zamożnych warszawskich
Żydów i zajmował się przemysłem drzewnym, zaś matka z rodziny znanych
żydowskich przemysłowców z Łodzi, Prussaków. Tajtelbaumowie zachowywali
tradycje żydowskie, w związku z czym w domu obchodzone były tradycyjne
święta, a dzieci uczyły się hebrajskiego oraz Tory."

Co za odwaga i manifestacja samodzielnego myślenia! Powoływać się na
kogoś takiego? Jestem pod wrażeniem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

590. Data: 2015-11-11 12:19:03

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-11 o 07:05, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-11-11 00:01, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> Może że nie płakała, jak jej dziecko wodą polewali?

Ani też nie przemówiła obcymi językami.

Ewa

Czy to naprawdę XXI wiek?
Czy to nie jest głupie?
do Ghosta
Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)
"Na koniec powiedzieli, że to dopiero POCZĄTEK."