I po raz trzeci

571. Data: 2015-11-11 07:05:17

Temat: Re: I po raz trzeci
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-11-11 00:00, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

Jajo znoszę.

572. Data: 2015-11-11 07:05:50

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-11-11 00:01, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> :-)) dobre... o co chodzi z tym twardym na chrzcie dziecka?

Może że nie płakała, jak jej dziecko wodą polewali?

573. Data: 2015-11-11 07:31:31

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-11-11 00:03, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Ależ jest... :-)

> Ciągle wmawiasz mi że mam się zachowywać bardzo sztucznie
> i na przekór logice. Wybacz, ale poglądy religijne nie są mądre
> ani na szacunek nie zasługują... Nie będę udawał że zasługują.
>
> Chciałabyś abym udawał że Twoje jedzenie jest smaczne gdy
> zrobiłaś gniota i go zaserowałaś na stole? Szczerość jest ważna!

Castingi do Ugotowanych cały czas trwają.

574. Data: 2015-11-11 07:46:55

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak
Dnia 2015-11-11 01:02, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> [...]
>
> Doskonale wiem co znaczy ateizm - liczyłem na to że mój czytelnik
> zrozumie że ateista różni się od wiernego że po prostu nie akceptuje
> jednego boga więcej.
> Chcę odwołać się do odczucia które mają również wierni w sobie:
> niewiary w boga. Bo wierni nie wierzą w boga innych wyznań.
>
> I oczywiście że ateizm jako idea nie wymaga oznajmiania.
> Katolicyzm też nie wymaga. Przyczyną jednak uruchomienia
> ateistów i publicznych deklaracji ateizmu czy wyjść na ulicę
> ze swoim ateizmem jest właśnie narzucanie się wiernych
> i próby wpływu wiernych na życie polityczne, gospodarcze.

Mnie za to intryguje, czemu ten ateizm jest opozycją tylko do
katolicyzmu. Jest przecież tyle innych pięknych religii...

> Think outside the box - nie trzymaj się kurczowo znaczeń
> kanonicznych słów - miej też wgląd na to jaki ładunek one niosą.

Do-kła-dnie!

Wymagać od ateistów aby nie krytykowali religii, coraz niżej widać upada to forum.
Ateizm nie krytykuje tylko katolicyzmu, uderzyłaś się o framugę z rana?. Zrodził się
w kręgu kulturowym chrześcijaństwa bo okazało się najskrajniejszą nocą ludzkości.
Islam był bardziej tolerancyjny, więc i nie zrodził takiej silnej negacji.

575. Data: 2015-11-11 09:48:34

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Mnie za to intryguje, czemu ten ateizm jest opozycją tylko do katolicyzmu.
> Jest przecież tyle innych pięknych religii...

Like!

:-)

--

Chiron

576. Data: 2015-11-11 09:49:55

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

>Doskonale wiem co znaczy ateizm

Nie wiesz, nie ma ateizmu do zeusa, jest tylko ateizm ogólny.

>Think outside the box - nie trzymaj się kurczowo znaczeń
>kanonicznych słów - miej też wgląd na to jaki ładunek one niosą.

Znajomość słów jakimi się prowadzi dysputę to w świecie nauki podstawa.
Każdy wywód w języku naturalnym na dzień dobry jest skażony ową
naturalnością języka*. Ale gdy ktoś zaczyna "znaczeniowo kanonizować
ładunek", wówczas wiadomo, że jest zwykłym manipulatorem. Albo po prostu
głupkiem.

*gdybym ufał, że kumasz matmę poleciłbym ci poczytać Tarskiego, Goedla itp.
ale jakoś mam pewność, że matematyka była ci w szkole poważnym ciężarem.

577. Data: 2015-11-11 09:57:21

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

>Czy to co teraz robisz to jakieś popisy przed XL-ką czy Chironem?

Nie. To jak, zmieniasz znaczenie słowa przestrzeń, czy podmieniasz słowo
przestrzeń na czasoprzestrzeń, naukowcu ze stalową logiką precyzji
wypowiedzi?

578. Data: 2015-11-11 10:09:13

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

>Cute.

No nie? Przez wielu pastowane. Nie, nie biorę tantiem.

Tu masz lepsze: skąd pewność, że obraz świata jaki masz w głowie ma
cokolwiek wspólnego z obiektywną rzeczywistością*?

Więcej nie będzie, nie rzuca się pereł, wiesz przed co.

*jakoś jestem pewien że w twojej ciasnej główce musiała się pojawić myśl, że
to kreacjoniści wymyślają takie pytania - a tu niespodzianka, nie jestem
kreacjonistą TADAAAM!

579. Data: 2015-11-11 10:10:49

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

>Nie bardzo widzę rozumiesz tego chochoła.

Qra prawdę ci powie.

580. Data: 2015-11-11 10:12:51

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

>Wiedziałem że jesteś jego wyznawcą.

Jestem ateistą w stosunku do powyższego zdania.

Czy to naprawdę XXI wiek?
Czy to nie jest głupie?
do Ghosta
Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)
"Na koniec powiedzieli, że to dopiero POCZĄTEK."