I po świętach panie CB

291. Data: 2011-05-02 14:58:03

Temat: Re: I po świętach panie CB
Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:y9laf9s4h7bs$.dlg@trenerowa.karma...
> Dnia 02-maj-11 w ramce <news:iplp53$pfc$1@news.onet.pl> pędzel zażółcony
> zmalował:

> Obydwaj macie namiętność do kilometrowego mataczenia. Płacą Wam za
> wierszówkę, czy jak? :)

Że niby przerysowałem za bardzo ?
A moze Ty za bardzo chcesz teraz wygładzić ? pamiętaj - do Chirona
z miłością, ale tylko prosto i prawdziwie :)

Cytat:
"Chiron - nie wiem, brnięcie przez jego elukubracje jest dla mnie mordownią.
[...]Jednym słowem - otwarcie wyznaję, że powyższe trzy persony[w tym
Chiron],
nie są w moim pojęciu jakimś fantastycznym wzorcem katolika."

292. Data: 2011-05-02 15:03:52

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02-maj-11 w ramce <news:iplttu$b51$1@news.onet.pl> pędzel zażółcony
zmalował:

> [...]
> pontyfikata JPII. Póki w KRK dochodzą do głosu takie głosy jak
> Prusaka, póty nadzieja we mnie nie gaśnie ... że będzie lepiej.
> W każdym bądź razie, jest to imo bardzo trzeźwa analiza - co JPII pchnął
> naprzód, a gdzie się wycofał, czy 'zepchnął problem pod dywan'.
> Jest na przykładzie tematów takich, jak antykoncepcja, aborcja
> i edukacja seksualna w szkołach. Z zarysowaniem kontekstu,
> odwołaniami do dokumentów papieskich, krótkim pokazaniem
> relacji JPII z Ratzingerem itp.
> Niestety w necie tego nie widzę, jak zobaczę, to dam linka.

Nie sil się, GW ma u mnie piekielnie niski autorytet - nawet jeśli chodzi o
informacje sportowe. A w tym temacie to jakby everest. Gildia
starozakonnych piszących o chrześcijańskim papieżu? Obiektywne musi być, z
założenia, nie? I nie gadaj mi o uprzedzeniach:

http://bit.ly/kGW80D

BTW - aborcja, antykoncepcja i edukacja seksualna w szkołach - jestem na
"nie" jeśli chodzi o drążenie tematu w wydaniu oszołomów z GW.

> Imo temat pomagania ubogim jest bardzo trudny. A tak jednostronnie
> 'pozytywnie'
> przypięty jako immanentna cecha KRK - to nadużycie. Równie dobrze możemy
> zadawać pytania w stylu: "czy otwartość na człowieka stoi w sprzeczności
> z pedofilią", "kto uczy dzieci bezkrytycznej otwartości na osoby duchowne w
> krk" ?

No cóż. Nie przypinam go immanentnie. Ale chciałbym docenić.

293. Data: 2011-05-02 15:07:59

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co do mnie: projektujesz dokonywanie uproszczeń IMHO.
> Uproszczenia i naciąganie w celu głównie rozładowania napięcia
> mentalnego to twój znak rozpoznawczy.

Asymetria. Przychylasz się do oceny Chirona, zdecydowanie odrzucasz
ocenę siebie.

Oczywiście zgadzam się, że opisując Ciebie, jako człowieka - uprościłem.
I zdaję sobie sprawę, ze w odniesieniu do siebie odczuwasz duży
niedosyt z powodu niewyrażenia cbnetowego bogactwa :)

Ale co zrobić ...

Zawsze możesz dokonać zabiegu skupienia się na jednym aspekcie, w którym
uważasz, że błąd/niedomówienie jest największe, daje największy
niedosyt i ew. największe ryzyko dla wytworzenia i utrzymania
prawdziwości całego obrazu - i pogłębić.

To imo jedno z lepszych rozwiązań. Imo ważne, by chwytać rzeczy
najważniejsze, a mniej istotne pominąć - zostawić je 'na lepsze czasy'
- z optymistycznym założeniem, że kiedyś one nastąpią.

294. Data: 2011-05-02 15:09:08

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02-maj-11 w ramce <news:ipmgpr$hfs$1@news.onet.pl> pędzel zażółcony
zmalował:

> [...]
> nie są w moim pojęciu jakimś fantastycznym wzorcem katolika."

"brnięcie przez jego elukubracje jest dla mnie mordownią".

Ani tu nic o tym, kto mnie interesuje, ani czy pasuje do jakichś moich
ideałów religijnych. Pisze tylko, że trudno mi się brnie przez dłużyzny, to
nie było jasne?

295. Data: 2011-05-02 15:11:09

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02-maj-11 w ramce <news:ipmhcf$jm7$1@news.onet.pl> pędzel zażółcony
zmalował:

> [...]
> najważniejsze, a mniej istotne pominąć - zostawić je 'na lepsze czasy'
> - z optymistycznym założeniem, że kiedyś one nastąpią.

Chłopie - zrozum wreszcie.
Cbnet jest tu po to, żeby nauczać. Ty - żeby się nauczyć.
Finito.

296. Data: 2011-05-02 15:11:34

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:1w6hvcbjqguz.dlg@trenerowa.karma...

> No cóż. Nie przypinam go immanentnie. Ale chciałbym docenić.
Ok. To się chwali.
A nie chciałbyś może, przy okazji, wyeksponować i docenić jakiegoś,
jakiegokolwiek _aspektu_, _elementu_ działałności środowisk,
które mówią zdecydowanie 'nie' kościołowi i jego udziałowi w państwie ?

297. Data: 2011-05-02 15:14:26

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:yjqrma9tybjc.dlg@trenerowa.karma...

> [...]
>
> Ani tu nic o tym, kto mnie interesuje, ani czy pasuje do jakichś moich
> ideałów religijnych. Pisze tylko, że trudno mi się brnie przez dłużyzny,

Dla mnie 'brnięcie jest mordownią' jest kwiecistym a niemal dokładnym
synonimem wyrażenia 'nie interesuje mnie'.
Ale widzę tu pewną możliwość związaną z inaczej skonstruowanym
'napędem motywacyjnym', która spowoduje, że ktoś inny nie uzna tego
za synonim.

298. Data: 2011-05-02 15:16:09

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:175vbxlsk26c3$.dlg@trenerowa.karma...
> Chłopie - zrozum wreszcie.
> Cbnet jest tu po to, żeby nauczać. Ty - żeby się nauczyć.
> Finito.

ja widzę w cbnecie tak duże zmiany w ciągu lat, że chyba
nawet wyprzedził pod tym względem Ciebie - choć to Ty niby deklarujesz
zmiany :)
I finito :)

299. Data: 2011-05-02 15:16:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 May 2011 14:49:49 +0200, cbnet napisał(a):

> Czyli zmieniasz front?
> ... przyznając gładko, że wasza (Fra, twoja, Chirka, Ghosta, trenRa...)
> teza (jakoby najbardziej/tylko/głównie dzięki religii istniała pomoc
> potrzebujacym) jest fałszywa?
> Zaskakujące. ;)

Pństwo nie wspiera fundacji kościelnych.

> Notaben: gdyby państwo nie wykładało kasy na wspomaganie krk
> (w skutek czego proboszcz kupuje sobie wypasione audi), to byłoby
> więcej kasy na pomaganie potrzebującym.
> Np zamiast religii w szkołach kilka milionów refudowanych obiadów
> w szkołach dla najbiedniejszych dzieci.

Nie byłoby ani religii, ani tych obiadów - tak jak nigdy nie było i nie ma.

300. Data: 2011-05-02 15:17:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 May 2011 14:52:59 +0200, cbnet napisał(a):

> Nawet jeśli byłabyś, to podpadłabyś pod traktowanie na równi z psem.

No proszę, psiarze to muszą chyba byc urażeni teraz - w imieniu swoich
piesków :-)

LEWA! LEWA! LEWANtyńczyk SPOLEgliwy
Czy pozwolisz jechać pijanemu kierowcy swoim autem?
Co oni własciwie wynegocjowali?
Re: I WOULD LIKE TO INVITE YOU TO ISLAM !!!!!!!!!!!
KRYWAŃ