I po świętach panie CB

381. Data: 2011-05-04 15:58:04

Temat: Re: I po świętach panie CB
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 May 2011 10:57:11 +0200, Chiron napisał(a):

> Redart! Jesteś niesamowity, powaga:-)

Masz rację - pisząc o prywatyzacji podstawowych atrybutów państwowości to
trzeba byc nieźle trzepniętym, nie tylko w głowę.

> Po pierwsze- państwo z jego urzędowością jest niezbędne

...z samej definicji.
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

382. Data: 2011-05-04 16:43:14

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Podkreślanie" win Polaków wobec pomijania całej pozytywnej reszty to
> tendencyjna nagonka, nic innego. I za to Gross okreslany jest jak jest.
> Kłamcą.
> Kłamstwo bowiem niekoniecznie polega jedynie na podawaniu fałszywych
> faktów, lecz na pokrętnym wykazywaniu fałszywości prawdy za pomocą metod
> manipulacji informacją.

ale krecisz. Klamstwo to podawanie nieprawdziwych faktow. On takiego czegos
nie
robi. Nie podawanie innych faktow, nie czyni go klamca.
W zasadzie sama pasujesz do wlasnej definicji. Jestes klamca.

i.

383. Data: 2011-05-04 16:47:54

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> robi. Nie podawanie innych faktow, nie czyni go klamca.
> W zasadzie sama pasujesz do wlasnej definicji. Jestes klamca.

Gross łże- np w swojej makabrycznej bajce "Złote żniwa" podaje jakąś z palca
ssaną ilość żydów zabitych przez Polaków dla zysku- by w kilku wywiadach- we
zależności od tego, z kim wywiad- liczbę tę znacznie zmniejszać lub
zwiększać. A jeśli ktokolwiek chce go bronić- to jest antypolską szmatą
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

384. Data: 2011-05-04 16:50:55

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro nigdy nie publikował falszywych faktów/danych, to dlaczego
zmieniał niektóre z nich w ostatniej chwili w najnowszej książce?

Kłamstwo to również stawianie wniosków nieuprawnionych w świetle
zgromadzonej wiedzy.
Gross to robi z pasją i permanentnie.

Dlatego też w środowisku naukowym uchodzi za fantastę,
pseudo-naukowca i pajaca.
I dlatego też swoje publikacje kieruje do ciemnego ludu złożonego
m.in. z Iwonek.

--
CB

385. Data: 2011-05-04 16:59:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 May 2011 18:47:54 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> zależności od tego, z kim wywiad- liczbę tę znacznie zmniejszać lub
> zwiększać. A jeśli ktokolwiek chce go bronić- to jest antypolską szmatą

Tak.

386. Data: 2011-05-04 17:00:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 May 2011 18:50:55 +0200, cbnet napisał(a):

> [...]
> pseudo-naukowca i pajaca.
> I dlatego też swoje publikacje kieruje do ciemnego ludu złożonego

Tak!

387. Data: 2011-05-04 17:10:25

Od: Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> robi. Nie podawanie innych faktow, nie czyni go klamca.
> W zasadzie sama pasujesz do wlasnej definicji. Jestes klamca.

tak po prawdzie to kłamstwo to celowe działanie wykonywane
by konkretna osoba/grupa niepoprawnie zrozumiała pewne informacje.

w zasadzie większość tego co uważa się za kłąmstwo jest tak naprawdę
niezrozumieniem brakiem poprawnej komunikacji.

acz tak naprawdę większość tekstów kłamiesz to taki przerywnik
lub chwyt grzecznościowy w celu podtrzymania toku rozmowy.

Pozdrawiam. ;-)

Artur Górniak

388. Data: 2011-05-04 17:17:34

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ludzką i akceptacją dla różnorodności, podejmowaniem decyzji w gronach
> eksperckich, tworzeniem silnych struktur ponadnarodowych,
> a zanegowaniem wartości rządów silnej ręki, izolacji krajów względem
> innych. Kościół katolicki, jako aspirant 'dostawcy wartości kardynalnych',
> niestety, również nie zdał tego egzaminu Hitlera za dobrze - nie wykazał
> się szczególną dojrzałością w czasach, kiedy Hitler dochodził do władzy.
> Kościół w sensie instytucji, która ma w swoich rękach władzę porównywalną
> z władzą struktur demokratycznych - niestety tak samo 'poległ' na

No cóż- jesteś socjalistą. Stwierdzam to z ogromną przykrością- bo wydawałeś
mi się sympatyczny. Powaga. I- jak rasowy socjalista- mieszasz w historii, o
której nie masz bladofiołkowego pojęcia. Piszesz, że demokracja nie jest
doskonała i cały czas się rozwija- w sensie koryguje i ulepsza. A dupa
Jasiu, pierdzi Stasiu. Z tego, co napisałes- można wydedukować, że
demokracja powstała gdzieś w 20 wieku- i miała różne takie zawirowania.
Bzdura. Demokracja jest stara jak świat- i nic nie wskazuje na to, żeby
gdziekolwiek się sprawdziła- w przeciwieństwie np do republiki czy
królestwa. Każda demokracja skończy tak, jak musi: ochlokracją, czyli
triumfem wszelkich hien nad rządzonymi przez nie osłami. Czy w ogóle wiesz,
kto tak zdefiniował demokrację? Właśnie dlatego się trzyma, bo ku uciesze
grupki zawodowych hien osłom daje się możliwość decydowania o sprawach
nieważnych, albo o tym, czy upieprzyć sąsiada. A hieny jak to hieny-
napuszczają osły na siebie, no i kradna ile się da. Kolejna sprawa- totalny
bełkot propagandowy: Hitler, drogi Panie- demokratycznie to doszedł do
urzędu kanclerskiego. Dość szybko naprawił gospodarkę niemiecką (wiesz
chociaż jak? W GW raczej o tym nie poczytasz. Tylko nie powtarzaj idiotyzmów
o nakręceniu zbrojeń, please:-). A wtedy Niemcy w demokratyczny sposób
chcieli go zastąpić kimś innym. Nie od razu- jeszcze miał silne poparcie.
Jednak wielu Niemców wiedziało, że za dużo pomysłów na gospodarkę już nie
ma- więc postanowili mu podziękować. Adolf był jednak sprytny- wyczuł
sytuację, i zrobił zamach stanu- cały czas mając poparcie większości, choć
już bardzo osłabione.Jaka to szkoła dla demokracji? Ot- dyktator, wyróżniał
się tym, że miał spore poparcie. I wiesz co? On nie udawał demokraty. Ty-
powtarzasz polit- gramotne brednie, mające się do rzeczywistości jak gwałt
w samochodzie do samogwałtu w chodzie. A czemu nie napiszesz, że ciekawą
lekcją demokrecji europejskiej był sowiecki komunizm? Ilu to wyborców
głosowało na Stalina w okręgu Moskiewskim- 110%? Nie pamiętam dokładnie, ale
coś koło tego. A zdziwionym obserwatorom zachodnim tłumaczono, że Stalin
jest tak kochany, że ludzie przyjeżdżają z innych obwodów, żeby na niego
głosować. On, Wielki Demokrata wiedział, że w demokracji nie ma żadnego
znaczenia, kto i jak głosuje, a jedynie- kto liczy głosy. Dlaczego więc
piszesz o Hitlerze, który nie ukrywał, że nienawidzi demokracji, a nie o
Stalinie, który ogłaszał wszem i wobec, że demokracja to jest taka wielka
zdobycz klasy robotniczej? Ty nawet przez chwilę tak nie pomyślisz, bo
popełnił byś myślozbrodnię:-).

> A będę miał UOKiK ? A PIPę będę miał ?
To sobie ich utrzymuj- ale za swoje pieniądze. Ja ich pi...ę. Niech się
wezmą do pracy. Uczciwej. Patrzę, ile pięknych, młodych kobiet marnuje swe
wdzięki za biurkami, bzykając się często ze stetryczałym kierownikiem
referatu. I w imię czego? Jakiejś nędznej premii? Naprawdę szkoda patrzeć,
jak się marnują
:-)

> [...]
> bardzo
> "dziwnych" rzeczy. Biorę to na klatę i jako rodzic koryguję.

> Wiesz co, w tym miejscu się wepnę z pewną refleksją.
> Ile nasze państwo wydaje na wojsko, a ile na na szkolnictwo ?
> Dlaczego nie przypieprzasz się do naszego uczestnictwa w NATO (jakby nie
> patrzeć
> - strukturze z USA w centrum), a przypieprzasz się akurat do szkolnictwa ?
> Jakby Ci to powiedzieć - jakby z budżetu wypadło szkolnctwo, to obawiam
> się, że
> nawet bym tego w podatkach nie odczuł. Na szkolnictwo prywatne i tak by
NATO- nie byłem za wstąpieniem. Do tej pory mam wiele wątpliwości. No ale
właściwie...A co Ty proponujesz?
Jeśli chodzi o szkolnictwo: o ile kojarzę- nie miałem czasu sprawdzić- to
koło 60 miliardów złotych rocznie. Teraz pytanie do Ciebie: jaka częśćtej
kwoty trafia jako pensje nauczycieli + pomoce naukowe? Zajrzyj na stronę
Instytytu A.Smitha- pogadamy. OK?
p.s.
Zauważ, że to myślenie politgramoty: państwo mi zabiera rocznie 10 tysięcy
złotych- to kształcę dzieci. Nie zabierze mi- to bym w życiu nie
wykształcił. I państwo socjalistyczne, wychodząc na przeciw Redartom-
niedługo może będzie nam zabierać 100% dochodów- i za to nas nakarmi,
ubierze- bo sami perzecież nie byli byśmy w stanie, ne spa?

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

389. Data: 2011-05-04 18:08:25

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message

> [...]
> wywiadach- we zależności od tego, z kim wywiad- liczbę tę znacznie
> zmniejszać lub zwiększać. A jeśli ktokolwiek chce go bronić- to jest

ty akurat znasz prawdziwe liczby, kon by sie usmial.

i.

390. Data: 2011-05-04 18:09:12

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak.

antypolskimi szmatami to byli komunisci. Powinnas przynajamniej zachowac
mliczenie.

i,.

LEWA! LEWA! LEWANtyńczyk SPOLEgliwy
Czy pozwolisz jechać pijanemu kierowcy swoim autem?
Co oni własciwie wynegocjowali?
Re: I WOULD LIKE TO INVITE YOU TO ISLAM !!!!!!!!!!!
KRYWAŃ