I znowu zamach

1. Data: 2016-05-25 16:14:35

Temat: I znowu zamach
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

5690,radio-zet-udaremniono-zamach-na-jednostke-polic
ji-w-warszawie.html?utm_source=facebook.com&utm_medi
um=SM&utm_campaign=FB_Gazeta

Tak samo było w Rosji jak chcieli inwigilować obywateli, to nagle ładunki zaczeły
wybuchać. W sejmie jest ustawa która wlaściwie wprowadza państwo policyjne, tzw:
terrorystyczna, więc chcą przekonać głównie swój elektorat, do tego że ustawę trzeba
wprowadzić. Sprawa ucichnie ich wypuszczą i wrócą do jednostek.
Najpierw we Wrocławiu, to mógł być zbieg okoliczności, ale dwa zbiegi okoliczności,
gdy ustawa antyterrorystyczna w sejmie, akurat teraz, to nie jest już zbieg
okoliczności, to proces do przekonania by wprowadzić ustawę. Bezpieczeństwo zawsze
odbywa się kosztem wolności, konserwatyści w Stanach głównie straszą terrorem,
uwypuklają go, chociaż zamachów obecnie na świecie nie ma dużo, w stosunku do lat
70dziesiątych i nagle pojawiają się po tym straszeniu, pomysły inwigilacyjne do
odbierania wolności, kontoli społeczeństwa. Proponuje obejrzeć film BOY7, dokładnie
porusza ten problem na świecie.

2. Data: 2016-05-25 17:36:06

Temat: Re: I znowu zamach
Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,201
35690,radio-zet-udaremniono-zamach-na-jednostke-poli

Tez mi się to skojarzyło.

3. Data: 2016-05-25 18:11:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

> [...]

ium=SM&utm_campaign=FB_Gazeta

>Tak samo było w Rosji jak chcieli inwigilować obywateli, to nagle ładunki

Tez mi się to skojarzyło.

Bo to do takich Chironów bez mózgu i Ikselek zmartwychwstałych ( zombi) , ..Rany
terror musimy wszystkich zinwigilować, scenzurować, zabraniać bo bombierzy i na
zachodzie wprowadza się stan wyjątkowy na kilka tygodni gdy zamachy, a u nas ustawa
wprowadza stan wyjątkowy ciągły. Tu się szykuje gorzej niż w Koreii i to nam zrobiły
te skurwysyny antypolskie co to popierają, Ale oni tak zawsze i od zawsze skurwione.

4. Data: 2016-05-25 20:40:58

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

Ghost

> [...]

edium=SM&utm_campaign=FB_Gazeta

>Bo to do takich Chironów bez mózgu i Ikselek zmartwychwstałych ( zombi)

Mali ludzie potrzebuje przynależności do czegoś "większego" od nich, choćby
nawet miała to być partia narodowosocjalistyczna, kult Stalina czy też
niszcząca republikę, złudna siła pisu.

5. Data: 2016-05-26 00:41:51

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 25.05.2016 um 20:40 schrieb Ghost:

> [...]
> choćby nawet miała to być partia narodowosocjalistyczna, kult Stalina
> czy też niszcząca republikę, złudna siła pisu.

pl.wikipedia.org/wiki/Pożar_Reichstagu

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

6. Data: 2016-05-26 09:44:45

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "silvio balconetti" napisał w wiadomości grup

5690,radio-zet-udaremniono-zamach-na-jednostke-polic
ji-w-warszawie.html?utm_source=facebook.com&utm_medi
um=SM&utm_campaign=FB_Gazeta

>pl.wikipedia.org/wiki/Pożar_Reichstagu

O tym też już tu pisaliśmy :-)

Ciekawe, że podpalacze radiowozów to lewacy z "bardzo groźną bombą" (pewnie
flaszka rozpuszczalnika), a pisowska ździra córóś radnej, została "brutalnie
wdeptana w ziemię". Kierunek jest jednoznaczny i nadawany przez pis,
brunatny kierunek.

7. Data: 2016-05-26 13:32:17

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

> [...]

flaszka rozpuszczalnika), a pisowska ździra córóś radnej, została "brutalnie
wdeptana w ziemię". Kierunek jest jednoznaczny i nadawany przez pis,

We wtorek policjanci pojmali terrorystę, którym okazał się 22-letni Polak, katolik,
student wydziału chemicznego na Politechnice Wrocławskiej. Zszokowani sąsiedzi
mężczyzny twierdzą, że zamachowiec to "grzeczny, normalny chłopak" o prawicowych
poglądach, który chodzi do kościoła. Nie mają też nic do zarzucenia jego rodzinie.

8. Data: 2016-05-27 12:31:37

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:

> We wtorek policjanci pojmali terrorystę, którym okazał się 22-letni Polak, katolik,
student wydziału chemicznego na Politechnice Wrocławskiej.

To dobrze jak pisowska policja po wymianie komendantów tak
szybko złapała, czy źle bo to polak i katolik, biały
europejczyk do tego ziemianin okazał się podkładaczem?

9. Data: 2016-05-27 13:12:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

v...@g...com
użytkownik glob napisał:

> [...]

szybko złapała, czy źle bo to polak i katolik, biały
europejczyk do tego ziemianin okazał się podkładaczem?

To dzieki wypowiedzią polityków pis pełnych nienawiści mamy takie efekty.

Zrobi się niebezpiecznie
Zdrajcy
Stonka
Chcę przybliżyć wam fundamentalną prawdę o was i waszym miejscu we wszechświecie.
Pitera pitoli jak jej każe PO.